Bodyshop reviews

Bodyshop reviews

8.0

Elsker det!!

fantastisk gode vare, men det jeg elsker mest af alt, er den ALTID fantastiske service!! jeg bliver altid mødt af glade arbejdere, som er gode til at sætte tid af, for at give mig de helt rigtige råd (som så rent faktisk også passer rigtig godt, til lige præcis mig, HVER GANG!)

keep doing what you are doing!! (bodyshop i Lyngby Storcenter)

FANTASTISK!

Får en fantastisk service - HVER gang! Har ige været derinde igen(Glostrupcenter) - og skulle have en creme til meget sart hus - har ikke kunnet bruge de forskellige produkter i matas, da jeg slår ud. Får to forskellige prøver med hjem - og får afvide, at de ikke synes jeg skal købe noget - før jeg har prøvet de forskellige cremer. Har aldrig købt noget i bodyshop, som jeg har fortrudt - da jeg altid får en prøve af det først . Fantastisk butik! Føler jeg med rimelighed kan bruge de penge det koster - for jeg får fantastiske lækre produkter, støtter et godt formål og får en service der er den bedste jeg nogensinde har fået i nogen butik. TAK TAK TAK!

Dejlige produkter!

Elsker Bodyshop, må have købt mindst 10 bodyscrub i kokos efterhånden!

Dejlige produkter til fair priser!

Kan varmt anbefales herfra.
Lotte

Super oplevelse!

Skulle købe nogle gaver til min kæreste.
Fandt hurtigt de forskellige produkter og det hele blev leveret hurtigt og i fin indpakning.
Ikke en finger at sætte på noget :)

Fejl oplysning!

Var sammen med min svigerfamilie idag hos bodyshop i Aalborg i Gravensgade. Der blev købt en foundation dagen forinden, hvor køber spurgte om det var samme nr (farve) som hun havde forinden. Hun fik at vide, at det var det, men en anden slags. Fint nok. Kommer hjem, og åbner. Ikke samme farve!, meget mørkere. Hun går tilbage dagen efter (30.11.2013), og vil gerne have det ombyttet eller pengene tilbage. Den ekspedient som hun købte varen fra går ud og henter den omtalte ekspedient. Hun viser sig at være YDERST ubehagelig. Fik desværre ikke hendes navn. Er selv uddannet som salgsassistent, og har mange års erfaring indenfor butik. Jeg har ALDRIG oplevet noget lignende!!. Ekspedienten var fræk, gjorde det hele personligt, og slut resultatet var at kunden stod og græd i butikken på grund af direkte og GROV hånelser. En fejl af DERES ekspedient blev lige pludseligt vendt til kundens fejl!. Der var INGEN hjælp at hente. Ingen forståelse. INTET!!!. En stille og rolig situation blev forvandlet til noget....ja, har ikke ord for det!. FØJ!!!. HOLD JER VÆK fra denne butik, da de åbenbart ikke har ekspertise, forståelse eller service på deres dagsplan. HÅBER virkelig inderst inde at butikchefen ved hvem denne ekspedient er, og fyrer vedkommende. Det er virkelig forkasteligt!!!

Elsker den grønne serie med oliven

Har været afhængig af Body Shops grønne serie med oliven i mange år. Bruger shower gel og body scrub og duften er lækker og mild. Som et ekstra plus er priserne rimelige i forhold til kvaliteten. Håber aldrig oliven-serien udgår!

Skøn online shop!

Jeg har altid elsket The Body Shop og deres butikker, deres virtuelle butik er lige så fantastisk! Der er tit nogle dejlige tilbud, og hjemmesiden er nem og overskuelig. De gange jeg har købt fra online shoppen er der ikke gået mere end det antal dage some hjemmesiden lover (mener det er 3-5, men er ikke sikker). Det er også skønt at hjemmesiden har en lille forklaring om hvordan man bruger alle produkterne, og hvilke skønne naturlige indgredienser der er i.

Alt i alt: SKØNT! :)

Fin leveringstid

og rigtigt gode produkter til prisen.

Fin hurtig "forsøg" på levering

Fin hurtigt forsøg på levering - der desværre sker med UPS og ikke Post Danmark.
Havde jeg opdaget det inden ordreafgivelse, havde jeg ikke handlet. ! !
Men desværre fremgår det ikke ar salgsbetingelserne, som jeg i bagklogskabens tegn burde have tjekket først.
==
Leveringsbetingelser
Leveringsbetingelserne fremgår af disse Betingelser.
==
Og det siger jo ikke meget :-(

UPS er mere eller mindre umuligt at have med at gøre, ingen dansk kundeservice, og kun ET afhentningssted på Sjælland - Glostup.
Jeg har heldigvis "kun" købt for 400,- - men i sidste ende, med tidsforbrug, benzin osv - kommer jeg nok også til at betale det for at få min forsendelse udleveret.

Fin service men med fejl..

Jeg købte nogle produkter på den danske Webshop, og produkterne + leveringen holdte hvad de lovede, men der manglede desværre et produkt til 120 kr. I pakken.
Jeg skrev til kundeservice, og fik meget hurtigt svar om de ville sende det manglede produkt ganske gratis.
Så fin oplevelse, dog lidt træls med fejl, men det var hurtigt ordnet af dem.
Ville have fået 5 stjerner hvis det manglende produkt var til stede i første levering :-)

Bedre betjening end i butikken.

Godt at læse at der er fin behandling på webshoppen. Så der vil jeg bestemt overveje at handle. Jeg var i butikken i Odense i Rosengårdscentret, og sjældent har jeg mødt en så flabet og krukket ekspedient.
Hun talte ned til os for at blande sig i en privat snak, og mens vi selv kiggede på tingene (for hjælp blev vi ikke tilbudt) hørte vi hende og hendes kollega stå og bagtale en anden kunde der lige forlod butikken. (Noget om at kunden "han var da var dum" osv)

Gode produkter - topservice på e-mail.

Super lækre produkter! Dejligt med hurtige og imødekommende svar på mailen.
God og personlig service.
Lidt "kluntet" bestillings check out - men det opvejes af den venlige hjælp der er på e-mail.

Fantastiske produkter

Jeg elsker Bodyshop produkter, og har nærmest ikke købt andet de sidste par år. Jeg handler mest i forretningerne, da jeg synes det er rart, at kunne benytte sælgernes gode råd og vejledning. Men hjemmesiden er bestemt brugbar, hvis man ikke lige har tid til at komme i forretningen, eller hvis man ikke kan finde det produkt man ønsker.
Jeg synes at siden er overskuelig, og at der er et godt udvalg, selvom nogle af varene måske ikke lige er på lager - det er jo hvad der kan ske.

Bodyshop.dk

Dejlig og overskuelig hjemmeside, den har dog ikke andet at byde på, end varene du kan købe i din lokale Bodyshop-forretning, men har man ikke en Bodyshop i sin by er det glimrende!

Oplevede tidligere at varen som jeg manglede, var udsolgt inde i butikken, og så var det smart lige at bestille varen online i stedet;)
- Dog er det produkt jeg går efter ofte også udsolgt på hjemmesiden(Cottonseed Curl Boost), men så kan du modtage en mail når varen er "in stock" igen. Smart.

Forsendelserne har jeg ikke haft problemer med:D

Yderst upåklageligt!

Rigtig god butik men kun ok hjemmeside

Jeg har lige bestilt flere produkter på Bodyshops hjemmeside og synes dette var meget nemt og overskueligt.

Dog kunne jeg godt bruge at der var flere gode tilbud på hjemmesiden og at der sammen med de bestillinger man laver følger en gave med ligesom i butikkerne når man handler for mere end et bestemt beløb.

ELSKER bodyshop

Jeg ELSKER Bodyshop, det er klart min yndlingsbutik og jeg ville kunne bruge en FORMUE derinde !!
Var der inde forleden dag og nu hvor det er jul er der kommet den lækre cranberry duft igen. Mmmm, kan varm anbefales.
Deres hjemmeside er nem og overskuelig, har dog ikke prøvet at bestille noget derfra.
Deres ansatte i butikken i Vejle er rigtig flinke og gode til at hjælpe.
Den eneste grund til at de ikke får 5 stjerner er fordi deres pakkekalender klart ikke lever op til mine forventninger, syntes den er alt for dyr kontra hvad der er i den.

Is Bodyshop your company?

Bodyshop Details

forside