Bodytime Massage reviews

Bodytime Massage reviews

7.7

Bedste sports-massage til dato.

Jeg har grundet seriøse ryg-problemer været hos mange forskellige massører i københavns området, men aldrig har jeg fået en bedre behandling end hos Bodytime Massage. Dybt proffesionelt på alle måder, virkelig dybtegående massage som gjorde en forskel for mig allerede første gang jeg var der. Har kommet der jævnligt gennem de sidste år, og kan ikke forestille mig at nogen andre massører derude skulle kunne gøre det bedre. Klart 5 stjerner herfra.

/Nicolai

Seriøst og proffesionelt..

Jeg har brugt bodytime-massage adskillige gange nu, og hver gang blevet blevet behandlet seriøst, og proffesionelt. Specialt par massagen har min kæreste og jeg nydt godt af....

En varm og helt klar anbefaling herfra.

Godkendt massage

Jeg fik et gavekort af en veninde til Bodytime Massage. et var helt nyt for mig at prøve sådan noget men det var ret fedt.
Jeg bad om en blød oliemassage, og blev ikke skuffet. Det var dejligt, og efter endt behandling blev jeg budt på chokolade og et glas koldt vand, så jeg kunne få gang i systemet igen.
Da jeg skulle gå kunne jeg ikke finde min ene sko, men den dukkede heldigvis op igen, så jeg kunne gå tørfodet hjem.

Seriøs god service.

Jeg følte mig godt behandlet - god kontakt og god kundeservice.

Jeg skal nok afsted et par gange endnu før det bliver rigtig godt, men sådan er det, når man kæmper en del med myoser og den slags. Glæder mig til det bliver bedre! Jeg er i hvert fald rigtig tilfreds med kvaliteten af behandlingen!!

Gør dig selv en tjeneste og lad være!!!

Jeg købte i starten af juli et gavekort via Groupon til Bodytime-massage gældende massage for to personer. Lækkert lækkert tænkte jeg, men inden jeg overhovedet nåede at få behandlingen, var jeg fyldt med så meget harme, at jeg nu forsøger at få mine penge tilbage fra Groupon.
Bodytime-massage har åbenbart SÅ travlt, at de ikke har tid til at vende tilbage til deres potentielle kunder, hverken når man lægger 4 beskeder på deres telefonsvarer (over en periode på tre uger) eller sender en mail. Den eneste kommunikation er flabede sms'er, hvor man må forsøge at gætte sig til, hvad budskabet egentlig er. Tomme løfter om tilbagemelding efterfulgt af en "jeg har slettet din reservation". Øhhh nå...
Jeg aner som sagt ikke, hvordan behandlingerne er, hvis man altså kommer igennem til dem, men kundeservice har de så absolut intet begreb om. Så lad hellere være - der findes så mange andre steder, hvor man får service, hjælpsomhed og et smil med på vejen...

Is Bodytime Massage your company?

bodytime-massage.dk Details

Visit Bodytime Massage