Boernsunivers.dk reviews

Boernsunivers.dk reviews

9.7

Ni hittar det här och inte i Sverige!

Snabba svar på mail, bra fraktkostnad och priser, snabb leverans, trevlig service och helt underbart sortiment! Hade produkter som jag letat efter i Sverige, men inte funnit! Toppen! Har toppenmärken som tex Celavis regnkläder, snygga och tuffa samt i bra kvalité till samma pris som i Sverige, inkl. fraktkostnad. Så om ni vill ha lite roligare plagg i bra kvalité till samma pris som i Sverige, kika in på www.boernsunivers.dk!

Hurtig, hjælpsom og meget sød

Ringede for at spørge til nogle størrelser, sælger ville finde bluserne, tage ud af pakken og måle dem for mig. kun 5-10 min gik der før hun ringede tilbage med mål, virkelig en shop der kan anbefales

Pakken blev sendt hurtigt og rigtigt - kun for at Postdanmark kunne jokke rigtigt i spinaten. Men det var udelukkende Postdanmarks skyld og det står skrevet i en anmeldelse om dem her på Trustpilot. Da jeg endelig fik pakken var alle varer præcis som forventet og helt perfekte. Vil helt sikkert handle hos Boernsunivers.dk igen!

perfekt

Dagen efter bestillingen, leverede posten pakken på bopælen, hurtigt og flot.

Alle tiders!!!

Bestilte varer formiddag, modtag dem næste ag. Flotte og anderledes varer, god og nem hjemmeside. Dejlig butik!

Tip top i orden

quick, cheep and profesional

I would recommend and for sure that will back again, NL

Hurtig og perfekt køb og levering.

Hurtig og perfekt køb og levering.

hurtig og nem levering

vil hel klart bruge dem igen

Helt fantastisk service

Hurtig forsendelse
EKSTRAORDINÆR god service - da min ønskede vare var udsolgt, ringede butikken og vi fandt lynhurtigt en anden bluse - jeg fik ekstra rabat og forsendelserne blev slået sammen -simpelthen helt super utrolig god service!!

Hurtig levering og gode priser!

Kan varmt anbefales! Fik varen allerede dagen efter og var bare så tilfreds. Købte et fødselsdagstog som tilmed var væsentligt billigere her, end på andre webshops!

Nemt, hurtigt og enkelt

Det var dog en lyn hurtig service. Jeg bestilte mine varer den ene dag på Boernsunivers.dk og fik straks en tilbagemelding om at min vare var på vej og næste dag lå den til afhentning på det lokale posthus. Fantastisk. Så flot kan det altså gøres.
Der er hundrede procent styr på sagerne i dette firma.

Fantastisk .... Intet mindre.

Flot levering... Søde mennesker,der ringer hvis de har spørgsmål.... Lækkert tøj... Køber helt sikkert hos dem igen

Absolut god betjening.

Jeg tør godt handle hos boernsunivers.dk igen. Nem og venlig bestillingsgang = tilfreds kunde :-)

hurtig levering

jeg kan varmt anbefale at handle hos Boernsunivers.dk.

Perfekt!

Det er hurtigt, nemt og enkelt at bestille tøj ved 'Boernsunivers.dk'. Varerne kom lynhurtigt og det var selvfølgelig korrekt leveret! Super kvali!

Gode priser, hurtig levering.

Super god service!

Perfekt service! Tusind tak for det ;-)

God service, vil gerne handle hos hos jer igen.

Det er første gang jeg har handlet hos Børneuniverset, deres betjening af kunderne er omhyggelig og effektiv, jeg kan varmt anbefale at handle med Børneuniverset.

Sendte en mail forespørgsel og blev ringet op 5 minutter efter, med besked om at jeg kunne hente varen samme dag når det passede mig, blot jeg lige ringede først. Boede tæt på og skulle bruge det med det samme. Det var super.

boernsunivers.dk Support

Vores service

Vi leverer 1-2 dage efter ordredato og første hverdag efter weekend og helligdage. Fragt fra 19 kr. og hvis du køber for over 600 kr. er fragten gratis. Hvis du mod forventning ikke ønsker varen alligevel, kan du returnere varen indenfor 14 dage og få dine penge tilbage.

Om boernsunivers.dk

Vi er en dansk virksomhed og vor strategi er, at du som kunde kan kombinere dine køb. Hos os finder du et bredt udvalg indenfor; børnetøj, legetøj, madkasser og fødselsdagsartikler. Vi forsøger hele tiden at udvikle vores sortiment og finde nye spændende varer både i Danmark og i udlandet.

Visit Boernsunivers.dk

We live here: Havremarken 4, B7