Bog Mystik reviews

Bog Mystik reviews

8.3

Super godt sted

Rigtig god side, hurtig levering.

Og kunde/reklamationsservice bare godt, kan varmt anbefale denne side :)

Spændende, bredt udvalg

Bog-mystik havde en bog som jeg ikke havde kunnet finde på dansk andre steder, og da jeg så mig omkring på siden, fandt jeg andre gode sager som jeg også havde ledt efter, så her kunne jeg få det hele i en pakke - det blev til både bøger, et smykke, en cd og en dvd. Desuden blev min pakke leveret hurtigere end lynet ;) Her er noget for enhver smag inden for religion, spiritualitet, tro og mystik. Kan varmt anbefales.

Hurtig, innovativ og professionel.

Stort vareudvalg og lynhurtig ekspedition. Varen bliver afsendt samme dag den er bestilt - om muligt. Firmaet kan klart anbefales. Har handlet der mange gange både på nettet og i den fysiske butik og er yderst tilfreds.

Super Levering

En rigtig god side, som varmt kan anbefales! Man får ofte tingene dagen efter at de er bestilt. Man føler sig også rigtig sikker når man handler, og der er aldrig ubehagelige overraskelser. Meget professionel butik og god service når man træder ind i butikken.Alt i alt en virkelig god side!

Lynhurtig levering

En rigtig god side, som varmt kan anbefales! Man får ofte tingene dagen efter at de er bestilt :) Man føler sig også rigtig sikker når man handler, og der er aldrig ubehagelige overraskelser! :)
Det der trækker ned for mit vedkommende er at jeg dog til tider kan finde siden svær at navigere rundt på!

Men alt i alt en rigtig god side!

super service

super service. Hurtig levering. Da varerne jeg bestilte ikke var på lager på grund af sommerferie, blev jeg ringet op med det samme med oplysning om at varerne ville blive forsinket et par dage. Der var ovenikøbet en skriftlig undskyldning over den længere leveringstid på fakturaen. Og en lille gave med :-)

Is Bog Mystik your company?

Bog Mystik Details

- Bøger, Musik og DVDére for krop - sind og ånd - Butikken er E-mærket - Køb online eller i vor butik - online salg af Bøger Musik og DVDére for krop - sind og ånd, Tarotkort, Englekort, Krystaller - Smykker - Køb Bestil

Visit Bog Mystik