Boghuset reviews

Boghuset reviews

8.2

Fin virkseohed med gode medarbejdere...

Fin virkseohed med gode medarbejdere... kan anbefales

Jeg havde ingen problemer med boghuset.dk, da jeg bestilte bogen Hav QajaQ. Afgav bestilling mandag aften og fik den leveret onsdag.

Fin betjening

Bestilte 2 seriehæfter og de ankom til tiden. De var de eneste der kunne levere på det tidspunkt så alt var perfekt.

Altid hurtig levering

Jeg har nu handlet flere gange hos boghuset.dk og dette skyldes, at bøgerne modtages langt hurtigere end jeg har oplevet det andre steder.
Jeg vender snart tilbage igen.

Super handel

Bestilte en bog hos boghuset.dk og fik den leveret til en af deres pakkeshops. Det fungerede bare super godt, hurtig levering, og ingen problemer overhovedet

Hurtigt & Nemt

Kan kun anbefales.
Den bestilte vare blev leveret dagen efter på trods af en leveringstid på 2-3 dage.
Det må jo siges at være hurtig levering :D

Rigtig fin service

Jeg skulle bruge en gave til min datters fødselsdag og var lidt sent ude. Bestilte en plakat (Halfdans ABC - kan anbefales) hos Boghuset torsdag og skrev som bemærkning at den skulle bruges søndag og at jeg håbede den kunne nå frem. 5 minutter senere blev jeg ringet op, men nåede ikke at tage telefonen. Øjeblikkeligt efter fik jeg en mail om at det desværre ikke kunne lade sig gøre at have den til fødselsdagen og om jeg ville annullere orderen. Det var ikke nødvendigt, for vi havde en gave mere til hende.

Men mandag kommer fragtmanden så - med en Wulffmorgenthaler-kalender. God underholdning - men måske ikke lige til en pige der lige er blevet 3 år. :)

En mail blev sendt til boghuset og lynhurtig besked tilbage om at jeg bare kan beholde kalenderen og at de sender plakaten med det samme.

Så rigtig god og hurtig service fra boghuset.dk - også når det går galt. Jeg handler helt sikkert der igen.

Billigt, Nemt, Hurtig levering

Bestilte en bog d.11 januar over middag, og den blev leveret dagen efter om morgenen kl. 8 - Dét er hurtig levering!! -Og bogen var pakket forsvarligt ind.

Superhurtig

Superhurtig og problemfri bestilling, betaling og levering

Fin levering og forsvarligt pakket.

Jeg bestilte en bog den 16. marts 2010. Bogen blev sendt samme dag, og blev dagen efter leveret af Post Danmark.

Ingen problemer, og der ud over var bogen på tilbud.

5 ud af 5 her fra.

Super hurtig levering

De lover en levering på ca 1-2 hverdag. Bestilte bogen mandag og den dukkede misanten op tirsdag. Skønt når man jo er på barsel og gerne vil læse sin bog og have den med på juleferie =)

Billigt, men lang leveringstid

Jeg valgte boghuset.dk pga en prissammenligning på nettet. Dog gik der en uges tid inden jeg havde mine varer, selvom begge de bøger jeg bestilte var på lager. Godt med elektronisk tilsendt faktura.

Fik god service.

Købte en bog, som blev sendt rettidigt. Glemte at hente den på posthuset hvorfor den blev sendt retur. En hel måned senere skriver jeg til dem, og dagen efter skriver de at de sender den igen.

Ingen bøger sendt og kundeservice svarer ikke

Har bestilt bøger d. 25/10 til levering senest 3/11.

Da der ikke er modtaget nogle bøger den 11/11 skrives til kundeservice.

Dd. (18/11) har jeg hverken fået bøger eller hørt fra kundeservice.

Godt til køb af studiebøger

Jeg fandt ikke mine studiebøger billigst hos Boghuset i første omgang, men fordi man sparer fragten, når man køber for over 750 kr., endte de fleste af mine bøger med at være billigst her alligevel. Jeg er meget godt tilfreds med servicen generelt.

(Anmeldelsen gælder selvfølgelig den boghandler, som havde adressen tidligere, og ikke den annonceside, som nu findes på adressen.)

Første men bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Boghuset, billigere end alle andre på de 2 bøger jeg købte.

Hurtig levering bestilte søndag havde dem tirsdag, det kan ikke gøres hurtigere.

Fint alternativ.

Den service, som jeg fik af Boghuset, kan jeg på ingen måde klage over. Jeg bestilte en enkelt bog derinde, og den kom som lovet i den ønskede tilstand og det hele.
Dog vil jeg kun mene at Boghuset er et alternativ, hvis den bog man vil have af uforklarlige årsager ikke kan findes på Saxo. Boghuset er både lidt dyrere og har længere leveringstider.
Dog vil jeg gerne sætte en tyk streg under, at det er et godt alternativ!

Billige bøger - god service

Bestilte halvdelen af mine bøger til Forvaltningsret hos Boghuset.dk. Jeg var lidt sent ude - bestilte tirsdag og fik leveret mandag.

Ringede til dem torsdag for at høre om bøgerne kunne nå at komme frem inden weekenden, desværre var den ene bog ikke kommet hjem endnu, men det hele blev afsendt fredag, så jeg kunne modtage dem i døgnposten mandag.

Flinkt og venligt personale - gode priser - klart de billigste på nettet i mange tilfælde, og glimrende service.

Endda billigere end DJØF med en bog fra DJØFs eget forlag. Super!

en stjerne

Nu er der svaret per email, og 2 af de tre bestilte og betalte bøger skulle være afsendt.

Fusk med leveringsdatoen

Jeg bestilte bogen "Håndbog i selvforsyning" fordi boghuset var det sted hvor den var billigst. Jeg bestilte den lørdag d. 10/7-10 og fik at vide jeg ville have den inden for 5 hverdage = fredag d. 16/7-10. Jeg skrev til dem d. 13 da jeg kunne se at de stadig ikke havde hævet mine penge, og spurgte til hvornår det ville ske. De skrev tilbage at planen var, at jeg allerede ville have bogen om torsdagen. Idag er det fredag , posten har været her uden min bog (som jeg skulle have brugt som fødselsdagsgave senere, flot). De svarer nu ikke på mine mails og jeg har derfor nu annulleret min ordre, og har skrevet til banken at de skal blorkere min ordre, for Boghuset skal IKKE have nogle penge fra mig. Skodfirma!

Boghuset.dk Aps Details

Dansk boghandel med bredt sortiment af bøger, film og musik til den rigtige pris

Visit Boghuset

Write to: info@boghuset.dk