Boghuset reviews

Boghuset reviews

8.2

Helt igennem elendig service

Bestilte en bog af Jacob Holdt, udsolgt alle steder, men jeg bliver selvfølgelig ovenud lykkelig da jeg så finder den på www.boghuset.dk der siger de har den på lager og kan leveres indenfor 5 dage. Jeg placerer min bestilling den 19. juni og får en ordrebekræftelse der siger at jeg vil modtage bogen senest den 28. juni.

I dag, den 10. juli, har jeg selv kontaktet www.boghuset.dk og informeret dem om at jeg ikke længere ønsker deres bog, efter ikke at have hørt noget fra dem i næsten en måned.

Jeg går ud fra at bogen er udsolgt, trods den stadig står som på lager på deres hjemmeside, men uanset hvad kan man ikke bare ignorere sine kunder og lade være med at kontakte dem, hvis der er opstået en fejl.

Elendig kundeservice og jeg holder mig fra den side en anden gang.

Billigt, men pengene tilsyneladende trukket inden afsendelse af varen

Handel:
Købte et par børnebøger (Bjarne Reuters Bertram 1 og Bertram 2)

Positivt:
- Klart billigste sted jeg kunne finde på nettet.
- Varerne leveret indenfor lovet tid
- Rimelig svartid ved henvendelse via e-mail.

Negativt:
- Pengene blev trukket fra min konto flere dage før varen blev afsendt.
- Måtte rykke for track & trace nummer efter jeg havde set at pengene var trukket fra min konto.
- Fik ved henvendelse at vide at hvis pengene var trukket, var varerne også afsendt. På følgesedlen der var med da varerne blev leveret, kunne jeg dog se at den var udskrevet 3 dage efter at penge blev trukket, hvilket må betyde at pengene blev trukket længe før varerne blev afsendt.
- Relativt lang leveringstid (dog leveret indenfor lovet deadline).

Konklusion:
Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg vil handle hos Boghuset.dk igen. Priserne er jo gode, og den lovede leveringstid blev også overholdt. Men det er dårlig stil at trække pengene fra min konto før varerne afsendes, og det er dårlig stil ikke at være ærlig om dette da jeg henvender mig.

Billig

Bogen, jeg købte var billigere end alle de andre steder og den nåede frem i løbet af to dage i god behold. Jeg vil helt sikkert handle der igen.

lang leveringstid

Købte 4 fagbøger, ialt køb for 1500, til en god pris. Fik dog ikke leveret til aftalt tid, og måtte 4 dage efter overskrevet tid rykke for min ordre, der først blev afsendt efter min rykker. Ikke godt nok.

Fin handel

Boghuset havde den bog jeg ledte efter billigst (inkl. fragt). Min bog blev afsendt tre dage før den lovede dato.

meget lang leveringstid!

Da jeg købte to bøger inde på boghuset.dk, lovede de at den ville komme inde for 1-5 hverdage...
Men de kom først efter flere uger, dog sendte de en mail et par dage inden, hvor de skrev at den nu var på vej.

dårlig service!

Super priser men med ventetid

Boghuset har en masse bøger - og ikke mindst til en meget god pris! Minusset er dog, leveringen tager tid. Har bestilt der to gange nu, og der går altså 5-6 dage fra ordren er lavet til varen kommer. Men når jeg sparer over 25% i forhold til lokale boghandlere, er ventetiden hurtigt glemt.

Levering til tiden

Leveringtiden stod fra 1-5 dage. Det blev til 5 dage hvilket er ok. Savner en bekræftelses email om at bestillingen er gået igennem, derfor kun 4 stjerner

Fine varer men lang levering

Jeg købte 2 bøger hos boghuset da der var gratis fragt og bøgerne var billigere end andre steder. Da der var gået en uge havde jeg stadig ikke fået noget og begyndte at undre mig. Jeg skrev mails men hørte intet. Efter 14 dage havde jeg stadig ikke modtaget noget og begyndte at blive frusteret. Skrev til dem igen og kunne så se på min netbank at pengene var blevet trukket fra min konto i løbet af en uge flere gange og blevet leveret tilbage igen. Jeg ved ikke hvad der skete, men endelig svarede de og sagde de ikke kunne trække pengene. Det lykkedes så tilsidst og jeg fik mine bøger. Bare ærgeligt der skulle gå så lang tid. også før de svarede.. Gir dem en chanve mer... For de har billige bøger...

Dårlig service.

Jeg bestilte en bog der hedder poker lørdag den 9 Januar. Får en Email som bekræfter jeg har bestilt bogen. Mandag sker der igen ting, ingen email eller noget.
Tirsdag mailer jeg til dem og spørg hvad der sker, jeg får af vide at bogen ikke er på lager og er blevet bestilt fra forlager.
Det skal lige siges at der stod på hjemmesiden at jeg ville få den leveret inden 5 dage.
Onsdag sker der ingen ting. Først torsdag modtager jeg en email hvor i der står at den er udsolgt fra forlaget og ikke kan leveres. Derfor annullerer de min ordre. Hvis nu at boghuset havde haft styr på deres varer og vist at det var noget de kunne "levere" altså at de er leverings dygtige kunne det have sparet mig for en masse ventetid på noget jeg aldrig har modtaget. Jeg er meget utilfreds med boghusets service og kommunikation og agter ikke at handle hos dem igen og kan heller ikke anbefale det

laaaaang tid.

Bestilte en bog gik flere dage inden der skete noget, bogen kom en dag for sent, dog flink personale samt en bog i meget fin stand.

nemt, hurtigt og billigt!

Absolut problemfrit og hurtig levering

Hurtigt og billigt!

Gennem bogpriser.dk fandt jeg frem til at den bog jeg ønskede var langt billigst hos boghuset.dk! Bestilte d. 14/12 og fik bogen leveret d. 18/12 - det kunne ikke være meget bedre!
- Kan varmt anbefales!! :)

Nemt og billigt

Bestilling uden problemer, levering indenfor den lovede tidsramme og en god pris på den bestilte bog. Hvad mere kan man forlange?

Ingen problemer

Ingen problemer med hverken levering, betaling eller bogens stand

Hurtig levering - professionel vejledning.

Har søgt en bestemt bog på nettet i snart et år. Kontaktede boghuset for at høre om den snart var på lager, og fik rigtig god betjening. Bestilte så bogen d. 12.11. og har modtaget den i dag d. 16.11.

Hurtigt, nemt og først og fremmest ingen fragt. :-)

Lidt langsom i optrækket -.....

Jeg synes, det tog lidt for lang tid at komme i gang (et par dage før jeg overhovedet hørte noget - faktura) + holder ikke rigtigt at sætte priserne op på bøgerne lige så snart, I tilbyder fri fragt. Og måtte selv minde dem om at jeg altså gik under fri fragt (får dog min porto tilbage efter lidt brok) men køber nok ikke bøgerne hos jer igen. Bogen var dog i fin stand.

Så fint.

Alt gik bare så godt.. Handler gerne her igen. :-)

Rigtig hurtig levering

Jeg havde min bog dagen efter jeg bestillte selvom boghuset sagde min. 2 hverdage og samtidig var boghuset billigere end de andre steder jeg søgte.

Ingen problemer

Hurtig levering, ingen problemer. Kan bestemt anbefale Boghuset.dk

Boghuset.dk Aps Details

Dansk boghandel med bredt sortiment af bøger, film og musik til den rigtige pris

Visit Boghuset

Write to: info@boghuset.dk