Bokia reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Det hele kørte efter bogen

Købte en bog. Fik ordrebekræftelse om ca. leveringstid. Bogen kom og jeg er tilfreds. Det skal lige siges at det var en engelsk bog der ikke var på deres lager og der gik ca. 9 dage til den var i postkassen. Ganske udmærket!

Dålig Kundservice!

Jag kommer aldrig att handla hos Bokia igen.

Oärligt företag

Beställde en bok av bokia bara för att över TIO dagar senare få ett meddelande att den är slutsåld........(leveranstiden uppgavs vara 5-8 dagar.....) När jag tittade på deras hemsida står den fortfarande som beställningsbar!!!! Detta får mig att misstänka att företaget är oärligt för att locka kunder att göra stora beställningar hos dem, trots att de bara kan leverera några av de beställda böckerna. Att ha en funktion i datorsystemet som tar bort boken från hemsidan när den inte kunde skickas till en kund borde ju vara världens enklaste sak......

Is Bokia your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Bokia Details

About this company

Billiga svenska och engelska böcker. Över fyra miljoner titlar, skön- och facklitteratur — romaner, deckare, ljudböcker, kurslitteratur, trädgårdsböcker, pocketböcker, barn- och ungdomsböcker, reseguider, kokböcker — ja, allt vad förlagen har att erbjuda. Dessutom erbjuder vi nedladdningsbara mp3-böcker.

Visit Bokia

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.