Bold reviews

Bold reviews

8.5

Først med fodbold nyheder

Checker altid bold.dk et par gange om dagen! Let og overskuelig hjemmeside

DK bedste fodbold site

Hurtige med nyheder.
Nem og overskuelig.
Ikke for mange ligegyldige oplsyninger.
Savner på alle fodbold sites lidt mere RYGTEBØRS

Gode nyheder

Altid relevante ting og updates

ganske ok

Det er en ganske ok side, med ok informationer, dog typisk de mest gængse,. kunne være spændende med lidt flere specielle nyheder..

Dårlig admins...undskyld mener it ansvarlig.

Sidder på TEC i Ballerup og en elev har åbenbart skrevet noget på bold.dk og er blevet bannet.

Bold.dk banner åbenbart på IP og ikke brugernavn. Så nu er flere tusinde udelukket fra at kunne skriver på bold.dk

Utroligt dårligt lavet.

Kan åbenbart ikke svare bold.dk på andre måder end ved at editere min post. Som jeg skrev så banner i på IP og det ville sige i banner også en helt del uskyldige på den måde. Som sagt så har TEC alene 2000 elever og lære som bliver bannet.
Det jo ikke løsningen for at banne på den måde for i rammer jo også en helt masse andre. Personligt kan jeg ikke huske min bruger info så langt tilbage og jeg giver ikke meget for jeg kan skrive til jer for at få den åbnet, for det har jeg prøvet uden at få noget som helt svar.

Til andre en løsning er at bruge sin smart telefon til at lave en bruger. Den får ny IP hver gang du logger på nettet.

Jeg har valgt at slette topic for det er ikke dårlige admins. Det er en dårlig IT ansvarlig der har kode side. Admins kan jo ikke gøre for at man vælger at banne på den måde.
www.bold.dk

Reply from www.bold.dk

Hej Lars

Du blev bannet tilbage i 2011 på grund af dårlig opførsel og du har derefter løbende oprettet dobbeltprofiler.

Som du kan læse i vores forumregler tillader vi ikke dobbeltprofiler, og banner automatisk disse. (http://www.bold.dk/snak/index.php?action=rules læs §10).

Vi er stolte af niveauet af debatten i vores fodboldforum og vil blive ved med banne dine nyoprettede profiler.

Hvis du vil kontakte ban@bold.dk med en reel undskyldning og et løfte om en bedre opførsel fremover vil vi gerne byde dig velkommen til vores forum igen men dog holde dig i kort snor året ud.

med venlig hilsen
bold.dk

Addicted!

Kan du ikke få nok fodbold igennem dine tv-kanaler? På bold får man fyldt sit infolager om fodbold op til over bristepunktet.
Nogle gange går det måske lige stærkt nok med at få nyheder ud, det kan give lidt fejl - men det gør mig ikke så meget, så morer jeg mig over folks kommentarer som kan være ganske underholdende!

Det kræver ikke mere end en selvstændig holdning af være fodboldekspert ;)

Love it!

God hjemmeside

Bold.dk er selvfølgelig en god hjemmeside fordi man kan se nyheder om fodbold, tabeloversigt og meget andet

Let overblik over fodboldnyheder

Nyhederne kan afklikkes og læses i én lang oversigt, hvilket er en god feature.

Til gengæld kan reklamerne godt irritere en anelse.

Sitet har rettet gevaldigt op på kvalitet af artikler, og er på vej mod flere stjerner. Stadig min favorit over hurtigt nyhedsoverblik, men mangler features som se video/mål, optakter, ekspertkommentarer etc., hvis siden skal være komplet. Man kunne med fordel samarbejde med sites, der har dette fokus.

Skidt design

Designet er sgu lidt forældet må jeg sige. Derudover er flere artikler dårligt skrevet. Dog er det dejligt med en masse fodboldnyheder:)

Godt!

Kan klart anbefales. Helt sikkert den bedste side angående de seneste fodboldnyheder. Kan varmt anbefales. Slår helt sikkert deres andre konkurrenter som indkast.dk, tipsbladet osv.
Klart mere overskueligt, og der er stort set de ting man leder efter omkring fodbold,

Ikke godt nok.

Bold.dk er overskueligt og dækker dansk og internationalt fodbold på en ok måde. Men desværre er deres layout omtrent lige så spændende som en lunken leverpostejmad.
Det virker som om, at det er amatører der står for sitet. Det er der selvfølgelig heller ikke noget galt med, hvis det er et spørgsmål om økonomi. Men det betyder så også bare, at man hurtigt bliver træt af siden.
De har nogle ok detaljer som f.eks overskuelig livescore og bold på tv, som nok er det jeg hovedsageligt bruger bold.dk til. Artiklerne er desværre ikke af en kvalitet, så det er værd at læse dem på bold.dk, fremfor én af de andre fodboldsider derude.
Bold.dk har potentiale til at blive den førende fodboldside i Dk, hvis bare de ville skrue ambitionerne lidt op.

Gennemført og let tilgængelig

Jeg bruger især Bold.dk, hvis jeg skal skabe mig et godt overblik over, hvad der rører sig i sportsverdenen lige nu.
Det er vigtigt for mig, at jeg har et fast sted, hvor jeg ved, at jeg altid kan komme retur med samme oplevelse gang på gang.

Det er en sportside med humor og personlighed - uden at det bliver uprofessionelt. Jeg synes, det er en vigtig faktor, at et online site præsenteres spiseligt og lækkert - og det gør Bold.dk uden tvivl.

Jeg bruger især Bold.dk til at holde mig opdateret på de seneste aktiviteter indenfor de danske klubber. Her er jeg sikker på, at de mest aktuelle nyheder er tilgængelige.

Det er også en udmærket måde, at få overblik over de bedste odds netop nu. Der er ikke mange sider, der samler odds under ét tag, så dette er helt sikkert også en fordel.

Et kritik punkt er desværre deres mange reklamer og abonnenter, der flasher diverse steder. Jeg troede jeg ville vænne mig til det, men det er ikke så ligetil.

Men alt i alt et super sportssite.

godt

Fedt at man kan følge med i alle kampne+god update

4 Stjerner

Bold.dk er vel nok en af de bedste nyhedssites inden for fodbold, historierne er korte og går ikke så meget i dybden, men kommer alligevel rund om så man får et godt indblik i den enkelte nyhed.

Er i mine fortrukne.

God fodbold side

Bold.dk er en god side til at holde sig opdateret på omkring de forskellige klubber rundt i Europa og også her i Danmark. De rimelig hurtige ude med deres nyheder og især deres referater af kampene er de ekstrem hurtig ude med.

Bold.dk tilbyder også en masse andre ting end kun nyheder man kan læse om. De har statestikker, blogge, tabeller og meget andet, som man kan læse om. God side.

Spændende blogs, halvkedelige artikler

Der er en masse gode bloggere derinde som kan starte en masse gode debatter, men der mangler stadig noget for at gøre det mere attraktivt, flere artikler og analyser ville ikke skade.

rigtog godt

dejligt og hører om klubberne og spillerne :)

Holder en opdateret

Meget underholdende hjemmeside som holder en opdatere i fodbolden, hvor mange fodbold elskere kan få en lille debat. Nem og overskuelig tv guide. Perfekt at surfe rundt på med sin smartphone.

www.bold.dk Details

Visit Bold