Boliga reviews

Boliga reviews

7.3

For mange reklamer

Reklamerne fylder efterhånden for meget.

De burde ikke tillade reklamer for svindelfirmaer som Planet49 og så endda lade reklamen se ud som knap til en indbakke i deres iPad app. Det er ikke i orden.

Det er OK med reklamer på en gratisside, men de skal altså fremstå som reklamer!

Boliga sparede os for tusinde af kr.

Da vores køber af lejligheden sprang fra i sidste øjeblik var jeg nervøs for, at vi skulle betale massere og massere af kroner til en ejendomsmægler. I stedet besluttede vi os for at sætte lejligheden på Boliga. Vi har i gennemsnit haft ca 3 par oppe om ugen for at se på lejligheden. Efter to måneder fik vi solgt vores lejlighed til et par der havde set annoncen på Boliga. En ejendomsmægler skulle min. have haft 30.000 kr. for salget, så vi er rigtig godt tilfreds. Desuden har vi et par gange skulle have personlig kontakt, fordi vi havde brug for hjælp, og der har altid været svar indenfor meget kort tid. Jeg vil anbefale siden til venner og familie hvis de skal sælge.
Boliga.dk

Reply from Boliga.dk

Hej

Hvor er det godt at høre at jeres selvsalg er gået så godt og tak for at dele historien på Trustpilot så endnu flere kan læse om hvor nemt det er at sælge selv på www.selvsalg.dk

Tak fordi du vil anbefale Boliga Selvsalg videre til venner og familie. Det sætter vi stor pris på!

De bedste hilsner

Boliga & Boliga Selvsalg

Joackim Penti
Product Manager

DK's bedste boligside men.

Boliga er uden tvivl den bedste boligside vi har i DK, men reklamerne fylder for meget.!

Er helt med på at der skal indtjenes penge til at drive det hele, men 9 reklamer uden at tælle alle dem i menuen med er for mange.

Bedste hjemmeside til boligjagt

Jeg foretrækker boliga.dk frem for andre bolighjemmesider, da jeg synes det er rart at det hele er samlet på én hjemmeside selvom det er forskellige mæglere. Det er desuden godt at man kan gemme søgninger og få besked på mail, når der er nye boliger, som passer til ens gemte søgninger.

Bedste boligside

Jeg synes det er den bedste søgeportal til boliger på nettet

En rigtig god side - MEN

som jeg bruger meget, nu hvor jeg leder efter hus...

Da jeg lige tjekkede min lejlighed som p.t. er udlejet. Er lejligheden neden under kr. 400.000 dyre end min ... OG jeg har endda lavet både nyt køkken og bad...

Så... der røg lige nogle stjerner - for så kan jeg ikke bruge det til noget som helst. - og så har jeg endda hoppet på vognen at abb. ... FUCK

De havde førstepladsen...

... men ikke længere. Det er ikke sådan at boliga.dk ikke længere har sin berettigelse men sitet er blevet lidt for rodet, reklamedelen har taget overhånd og boligsiden har oppet sig. Men nummer 2 i en kategori er da også pænt.

Boliga.dk formidabelt

Boliga.dk er en af de bedste hjemmesider i landet.
Jeg er stor fan og meget begejstret, fordi Boliga giver en forbilledlig gennemsigtighed på boligmarkedet uden udgifter for de nysgerrige og de søgende.
Det er næsten et mirakel.
Boliga-stifterne er formidabelt målrettede og initiativrige.
Jeg har knoklet med boligpolitik i en del år og kunne godt ønske mig en tilsvarende gennemsigtighed på andre dele af boligområdet. ikke mindst den almene sektor.

Virkelig god mulighed for overblik

...men hvorfor er der ikke kommet app til Nokia?

Giver godt overblik

Boliga.dk giver rigtig godt overblik over markedet - selv på andelsboliger. Det er også et godt sted at få provoveret sin bolig. Så det giver 5 stjerner herfra.

Har flest informationer

Her finder jeg salgspriser og tidligere annonseringer, men Boligsiden mener jeg er mere overskuelig.

Super side

Boliga giver et utroligt godt overblik over ejendomme til salg. Særlig kortsøgningen er imponerende.

Overblik

Boliga er det perfekte sted at søge, hvis man kigger efter en bolig. Man får et godt overblik over markedet og det er muligt at hente nyttige informationer derinde.

Siden kan simpelthen ikke få andet end 5 stjerner.

Bedste sted at sammenligne boligpriser

Boliga.dk har en fremragende kort-funktion til at finde bolgier. Og de har mange informationer om tidligere salgs-priser og mange gode kritiske artikler fra bolig-advokater + en god kritisk debat på boligdebatten.dk

God kritisk sit og uafhængigt i modsætning til boligsiden.dk. Ufatteligt at mange internet-brugere ikke kan se det - og surfer videre på andre sider.

Alt om boligmarked

På Boliga.dk finder du alt den information du skal bruge for at købe eller sælge en bolig. Statistik over kvadratmeter priser. Salgspriser. etc. etc. ALT:

Revolution for boligmarkedet

Det er helt utroligt som Boliga.dk har revolutioneret boligmarkedet. Nu er det ens egen skyld hvis man ikke har styr på boligens værdi, ved køb eller salg af fast ejendom.

Tre ting jeg der har hjulpet mig i forbindelse med boligkøb.
1) Muligheden for at se historiske salgspriser helt ned på den enkelte ejendom.
2) Den udvidede søgemulighed, der kan hjælpe en med at begrænse feltet af interessante emner til salg.
3) integrationen af søgeresultater vist på Google maps - super!

Det er nu også muligt at søge lejere/lejebolig på boliga.dk - denne funktionalitet har jeg ikke selv benyttet mig af, men den skulle efter sigende være rigtig god.

nem og overskuelig

søgemaskine med f.eks boligpriser. Det første sted hvor man kunne se hvor læpnge et hus havde været til salg samt hvor meget det var gået ned i pris. Det har andre siden taget til sig. Der findes en del statistikker på siden, hvilke byer stiger huspriserne mest, hvor falder de mest osv.
Nu også med købspriser på huse, tabellen løber viat 10-20 år tilbage i tiden.

Topkarakter

Hurtig søgemaskine, meget oplysende info, overskueligt, m.m.

Det bedste er så næsten debat-afdelingen, hvor en god portion virkelig erfarne og hjælpsommelige brugere sidder klar med hjælp til selv de dummeste spørgsmål. Havde det ikke været for boliga, var jeg højest sandsynligt gået helt i stå vedr. boligkøb.

Det' bar' godt

De har det hele, lidt og meget mere.

Fins søgemuligheder, virker altid og den seneste mulgihed med søgning i gamle priser er perfekt.

Boliga sætter standarden for boligsøgning

Boliga er boligsøgningens frække dreng, en dreng der også sætter standarden for boligsøgning. Det er intuitivt, funktionelt og ikke mindst ressourcebesparende som boligsøger. Det er mit valg #1 til boligsøgning og jeg "tjekker" det ud flere gange ugentlig.

Boliga.dk Details

Visit Boliga