Boligalarmer reviews

Boligalarmer reviews

7.7

Ikke professionel nok - hvis du ikke er tekniker så køb ikke her

Jeg sidder tilbage med en noget skuffet oplevelse af manglene support efetr at have købt et komplet alarm system pga. følgende ting:
Jeg betalte for at få anlægget for programeret da jeg ingen erfaring har hvilket jeg gjore sælger opmærksom på. alligevel skete følgende.
- ved ankomst viste det sig at jeg skulle købe et sim kort - ikke oplyst på forhånd
-Firmaets support kunne ikke fortælle hvilke type simkort systemmet krævede
-Installation af systemet var ikke vist på nogle papire , man skulle igennem hele manualen.
- Ved opsætning af sirener var der ikke oplyst at det kræve særlige hensyn, så da de blev monteret, startede de og kunne ikke stoppesog da terminalen endnu ikke var tilsluttet måtter jeg åbne tilstrøm forsyningen for at afbryde.
-Manualen er et lille dårligt trykt hæfte som ikke er særlig bruger venlig, specielt ikke for for der bare tror at de med et programeret anlæg bare kan sætte det op og så er alt klart.
- Det ville have være super med en instuktion mere tilpasset det jeg som kunde har købt istedet for bare noget generalt .

Hold jer væk fra boligalarmer.dk - det er et fup selskab

Jordens dårligste service - selskabet udfører ikke det arbejde de lover ved bestillingen. Service efterfølgende er helt elendig. Selskabet sætter for mange timer på din regning og udfører opsætning af alarmer med mange fejl. De kræver ekstra penge, hvis de skal rette deres egne fejl (og der er mange)! Hvis du ikke betaler det beløb de forlanger (selvom arbejdet ikke er udført) truer de med retssag.
Sjovt at se af nedenstående anmeldelser, at boligalarmer.dk kun verificere de kunder der giver dem en god score - om det er boligalarmer.dk, der giver sig selv gode anmeldelser kan man jo så tænke over!
Et godt råd fra min side - Hold jer langt væk fra dette meget useriøse fup selskab.

Super handel, hurtig levering

Super handel, hurtig levering

Nem og overskueligt hjemmeside – Gode priser

Jeg har købet forskellige dele til vores alarm. Jeg modtog dem hurtigt og de virkede efter hensigt.

Leveringstid

Har endnu ikke efter 9 dage modtaget mine vare....

Altid god service og hjælp til ordre hos boligalarmer

Jeg har handlet der et par gange efter hånden med alarm til firmaet og til privat boligen. og jeg synes altid at jeg får god service og kompetent vejledning. vil handle der igen næste gang behovet mælder sig for noget de kan levere.

ikke godt

Vedr. bestilling over nettet ingen problemer. Men skulle havde noget hjælp vedr. sensor som jeg havde køb tidligere og skulle vide om det var en alm sensor eller en dyresensor. man kan åbenbart kun se på sensor bagside hvilken type det er, og da jeg har skiftet selve sensor ud med dyresensor nogle steder uden at skrue bag pladen ned af væggen kan man ikke vide hvilken type man har. Fik at vide at så skulle der ringes til fabrikken vedr serie nr. osv det kunne de ikke hjælpe med.
Total ligeglad sælger !!!!!

Meget nem bestilling, gode priser og perfekt service - også i reklamationssager

Jeg bestilte en fjernbetjening og en røgalarm til mit alarmsystem på boligalarmer.dk. Boligalarmer havde gode priser, mulighed for fri fragt og mange tilfredse kunder her på trustpilot - så jeg følte mig umiddelbart i rigtig gode hænder.

Bestillingen foregik meget nemt og pakken kom som ventet meget hurtigt. Det viste sig desværre at røgalarmen havde en fejl, hvorfor jeg ikke forsøgte at afprøve røgalarmen, da der ville være risiko for at ødelægge elektronikken i røgalarmen. Jeg tog derfor omgående kontakt til boligalarmer og gjorde dem opmærksom på fejlen på produktet. Efter få timer fik jeg en mail tilbage hvor boligalarmer havde afsendt en ny røgalarm og en pakkelabel så jeg kunne sende den defekte vare retur - selvfølgelig uden beregning. Dagen efter havde jeg en ny røgalarm.

Den service som boligalarmer har ydet mig er det som kendetegner en butik hvor du trygt kan handle. Ikke noget med utålmodig venten på at mit helt nye produkt bliver repareret, nej boligalarmer handlede prompte og sendte et nyt produkt så jeg kunne komme videre.

Jeg kan derfor kun anbefale alle andre at handle med boligalarmer.

Ingen problemer

Intet at udsætte.

Superb og kvikt.

Det god orientering om alle facts i forbindelse med købet.

svært forståeligt brugermanual og ulogisk pnale

Kedeligt at der skal bruges så meget tid på at få installationen på plads.
Det er ulogiske begreber i panelet og brugermanualen er meget uoverskueligt
Kameracenseren virker ikke.
SMS funktion virker ikke.
Firmaet ringer ikke tilbage!

Lyn pakke

Super hurtig ekspedition, kunne godt have brugt en mail om varen var afsendt .Ellers ingen klager. Klar til at handle igen

Alt ok

Alt ok. lynhurtig levering. Hilsen Peter

Venlig og god vejledning i telefone.Hurtig levering.

Ikke top stjerner, da jeg synes ,det er meget bedre ,hvis pakken jeg har bestilt ,bliver leveret på min bopæl.

Super hurtig levering !

Boligalarmer kan varmt anbefales !

god og hurtig behandling af ordre

100 % procent tilfreds, vil kandle i firmaet næste gang jeg skal bruge noget
fra firmaet.
hilsen
jonna albion

Hurtig og god service

2 dage efter bestilling var varen her, alt svarede til forventninger, kan anbefales

Alt er forløbet som forventet

Efter montering af alarmsystemet kan vi kun anbefale andre at gøre det samme. Det fungerer rigtig fint - og vi er meget tilfredse ind til videre.

Udmærket

Fin service og behjælpelig med at løse spørgsmål der måtte opstå hen af vejen

Hurtigt, nemt og ligetil.

Boligalarmer.dk ApS

Om Boligalarmer.dk

Danmarks største og ældste onlineforhandler af alarm- og sikringsudstyr. Vi har siden 2003 solgt trådløse tyverialarmsystemer, røgalarmer, videoovervågning og andet sikringsudstyr til private kunder og virksomheder i Danmark og dele af norden.

Visit Boligalarmer

Call us on: +45 70 23 99 66