Boligalarmer reviews

Boligalarmer reviews

7.7

Alt fungerede som forventet.

Jeg købte kun en lille ting, og derfor var "super" at jeg kunne hente varen i butikken, uden udgifter til leverance.

Ikke imødekommende ved telefonisk henvendelse

Jeg havde bestilt varer leveret med GLS til min arbejdsplads - jeg har åbenbart misforstået proceduren på hjemmesiden - man kan åbenbart kun få leveret til pakkeshop - mærkeligt når GLS kommer på min arbejdsplads næsten dagligt. Dernæst finder jeg det mærkeligt, når angivet leveringsadresse er i Hobro, at man så leverer til en pakkeshop i Klejtrup, når der er en pakkeshop i Hobro by (endda kun 500 m. fra min arbejdsplads).
Ydermere var det ikke en særlig høflig betjening jeg fik, da jeg ringede og spurgte til mine varer. Jeg fik bare at vide hele tiden, at jeg havde bestilt det sådan - nej jeg havde ikke, for jeg havde åbenbart misforstået det. Og i stedet for venligt at sige "jeg beklager, så har du misforstået vores hjemmeside, men sådan er vor procedure" så fik jeg bare flere gange at vide, at jeg havde jo selv bestilt det sådan, og det måtte jeg jo kunne se, da jeg bestilte.
Den kontakt var bestemt ikke positiv. Jeg er normalt ganske rolig, men må indrømme, at jeg var en kende ophidset da jeg lagde røret på.

Hurtig og god betjening

Jeg bestilte nogle brand alarmer på deres netbutik og fik en hurtig og god vejligning til dette.

nem netbestilling

god beskrivelse af produkter
nam at bestille og betale
hurtige levering

Fik en god service da jeg bestilte min alarmer, men de var lidt længe om at blive leveret. Derfor kun 4 stjerner.

Du får hvad du har bestilt,

................ :-)

Service niveau nul

Muligvis gode til at levere vare, men service bagefter ????

Onsdag 14/8 aflevers alarm til [Navn] for garanti rep med fejlbeskrivelse. Kunne klares og sendes retur dagen efter, senest fredag. Ingen alarm modtaget i week-enden. Ringer til boligalarmer mandag, ingen ledige til at hjælpe, men vil blive ringet op - hører intet.
Ringer igen tirsdag d. 20, taler med [Navn] (direktør) der oplyser at Boligalarmer ikke reparerer, men sender til producenten og der kan gå 1-1½ uger inden alarmen er retur. Alarmen sendes til producenten samme tirsdag. Fredag d. 30/8 (1½ uger efter) er der intet nyt og mandag d. 2/9 er alarmen endnu ikke modtaget. Kontakter Boligalarmer mandag d. 2/9 og taler med teknikker, der ikke kan hjælpe, men skal tale med [Navn] som sidder i møde. Han bliver bedt om at ringe, men jeg hører ikke noget. Har dog senere et opkald fra et ukendt nummer, men ingen besked på telefonsvarer.
Onsdag besked fra PostDanmark, at der er pakke fra Boligalarmer. Pakke afhentes og der er en alarm i, men intet følgebrev der fortæller om reparation el. lign.

Her er ikke tale om dårligt service niveau - DER ER INTET NIVEAU.

In gen tilbagemelding på manglende levering

Jeg har lige købt et system hos boligalarmer. Desværre gik der mere en den uge før jeg modtog det. Jeg fik godt nok at vide at de var i gang med en flytning, og det kan man også godt acceptere, men når man så ringer og efterlyser varen og der ikke rigtig sker noget ind over 3 dage så bliver man en smule irriteret.

Det havde været dejlig med en e-mail eller et telefonkald.

Vi håber at systemet virker når vi får det sat op.

Godt Firma

Jeg kan godt anbefale dig Boligalarmer .Jeg købte en alarm i 2009 den har virket godt .Jeg har lige købt noget tilbehør og da jeg ringede til dem fik jeg en god behandling .

Præcis som forventet

Jeg kan kun anbefale at handle hos Boligalarmer.dk. De leverede vores røgalarmer til punkt og prikke. Endnu bedre, så lå der også batterier med til røgalarmerne - total uventet, men dejlig overraskelse.

Jeg kommer gerne igen.

God vejledning og service

Selv om der var leveringstid på ordren, fik jeg god vejledning om, hvornår den kunne leveres.
God service også på telefon.

Hurtig og effektiv ekspedition!

Jeg fik de bestilte varer allerede dagen efter bestillingen, og den manglende vare blev eftersendt uden problemer. De svarer hurtigt på mail-henvendelser. Rigtig god betjening!

Nem bestilling og hurtig levering.

Jeg har i forvejen et produkt fra firmaet, som jeg ville supplere. Og det var nemt at finde og bestille på hjemmesiden, fin service med ordre tracking og hurtig levering.

Problemløs ombytning på forkert bestilling

Jeg var kommet til at bestille en døralarm til et alarmsystem af en anden type. Jeg fik - inden at den første alarm var returneret - tilsendt den rigtige sensor. Prisdifferancen blev også godskrevet mig.

Bestilte bevægelses censor-brik læser med 2 brikker og en extra brik ,men der manglede 2 brikker fra kassen med brik læseren ringede til dem næste dag var de kommet med posten super service

Sådan!!

Let, overskueligt, billigt. Hvad mere kan jeg sige. Det skal jo bare prøves. :-)

Et firma der virker!

jeg har købt div. alarmer og tilbehør herinde, og jeg har altid kunne lave opsætningen selv, rimeligt nemt og enkelt, og meget virksom! jeg vil også handle herinde i mange år frem!
God Sommer
Tim T.

Super tilfreds

Det var nemt hurtigt og jeg blev godt informeret hele vejen til jeg havde varen

Hurtig forsendelse, men ringe support

Jeg købte fornylig en GPS tracker 104. Desværre er den alt for ringe i kvalitet - om det generelt er produktet eller en fejl kan jeg ikke vurdere. Den blev efter aftale med Boligalarmer sendt tilbage som reklamation så de kunne kigge på den, hvilket ville tage et par dage - Det var ikke muligt at bruge min returret da den var overskredet med et par dage.

Efter 2.5 uge har jeg endnu ikke hørt noget fra dem. Jeg har ringet to gange og fået at vide at de vil ringe tilbage. Dette er dog ikke sket. Bare en lille smule form for kommunikation/information fra deres side ville være ønsket, fremfor komplet tavshed.

Så hvis du ønsker en vare tilsendt hurtigt, men med efterfølgende langsom og informationsløs support, er Boligalarmer det rette sted.

Boligalarmer.dk ApS

Om Boligalarmer.dk

Danmarks største og ældste onlineforhandler af alarm- og sikringsudstyr. Vi har siden 2003 solgt trådløse tyverialarmsystemer, røgalarmer, videoovervågning og andet sikringsudstyr til private kunder og virksomheder i Danmark og dele af norden.

Visit Boligalarmer

Call us on: +45 70 23 99 66