Boligbasen.dk - Hele Danmarks boligside reviews

Boligbasen.dk - Hele Danmarks boligside reviews

4.6

Ligegyldig side

Dyrt abonnement. Ingen billeder af lejligheder. Ingen svar fra brugere, kun nigerianske svindlere. Alt i alt en ligegyldig oplevelse man gerne ville have været foruden, så man kunne have sparet tid og penge.

Jeg synes det fungerer rigtig godt og man får mange tilbud :-)

Du skulle prøve Boligbasen, det er en super side og der kommer mange tilbud, så der vil jeg tro du snarest kunne være heldig og få en bolig.

Der kommer ikke så mange nye annoncer med ledige boliger i forhold til antallet af boligsøgende. Jeg har skrevet til ca. 10 udlejere uden at få svar.

Boligbasen virker troværdig nok, men der sker for lidt på siden: der er alt for få, der udlejer, i forhold til hvor mange der søger bolig derinde.

Man skal ikke love mere end man kan holde.

Alt for mange henvender sig forgæves og tror det drejer sig om køb eller udlejning selv om det tydeligt fremgår, at der er tale om et værelse til udlejning og egnet som studiebolig for 1 person.

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Fantastisk

Nemt, hurtigt og effektivt ;-)

Igen et udlejet lejemål på bare få dage, super.

Spild af kræfter og penge!

På Boligbasen.dk bliver man som boligsøgende garanteret svar på sine henvendelser til potentielle udlejere. Og ganske rigtigt modtager man da også den ene mail efter den anden fra Boligbasen.dk om, at boligerne, hvor man har skrevet til udlejerne, er udlejet, eller at annoncen er lukket pga. Mistanke om svindel. Men udlejerne hører man ikle et ord fra. I stedet for Boligbasen, vil jeg råde til at lægge kræfterne og pengene hos boligsider, hvor man rent faktisk kommer i kontakt med en udlejer. Boligbasen.dk er spild af tid og penge! Ikke en stjerne er siden værd!

i didn't get any apartment yet. so i can't review now. may be later. thanks

i didn't get any apartment yet. so i can't review now. may be later.
thanks

Er usikker på om annoncerne er ægte!

Ikke værd at bruge penge på. Deres annoncer er simpelthen for gode til at være sande - de har alt for mange virkelige billige lejligheder i deres annoncer i forhold til resten af boligudlejnings-markedet, og det får mig til at tænke at der reelt ikke gemmer sig en boligudlejer bag annoncen.

Meget brugervenlig

Boligbasen er nem at finde rundt i, og vi har haft god fornøjelse af siden. Måske kunne man tænke sig lidt flere kriterier at vælge imellem når man søger. Men alt i alt en god oplevelse.

Uacceptabel

Jeg har tilmeldt mig 3 boligsider, hvori blandt ”boligbasen” er den ene ud af de 3. Boligbasen.dk fremstår, efter min mening, som et for godt til at en ”for godt til at være sandt” side. Her fremgår det at de har billige lejligheder til leje, en god beliggenhed og til billige penge. PRAGTFULDT! Jeg har ansøgt over 42 boliger Jeg har fået en mail fra en engelsk mand som påstår at jeg skulle indbetale penge til et firma så jeg kunne leje hans lejlighed som jeg ikke havde mulighed for at se. Jeg tog derfor kontakt til boligbasen.dk for at rapportere om dette, Her fik jeg fortalt at de havde været opmærksom på denne bruger. Dog undrede det mig lidt at de så ikke havde fået sat en stopper for sådan et fortagende. Jeg kontaktede også boligbasen.dk efter at jeg bestemt ikke havde hørt noget for mine ansøgninger. Dette har jeg til dato heller ikke, med undtagelse af at de ikke længere er tilgængelige. Jeg føler at jeg har betalt 599 kr. for ingen ting. Min konklusion må være at du skulle bruge dine penge på et hotel ophold istedet, for her er du sikker på service og et tag overhovedet. Spar dig selv og din pengepung og gå en STOR bue udenom dette site boligbasen.dk

ikke så mange kunder .....!

ikke så mange kunder .....!

hvorfor i himlens navn viser i ikke adresse når man smider 100kr / måned efter jer

Alt i alt er hjemmesiden helt genial, og klart den bedste der eksisterer i øjeblikket, men...Jeg kan forstå at "ikke-brugere" ikke kan se en adresse, men når man så betaler for at få en bruger og ikke kan så adressen - det er jo håbløst. Jeg gætter på det er lovgivning eller et eller andet fis. Hvorom alting er, så er jeres hjemmeside hamrende god, det er kun den ene ting som har irriteret mig og skab stor forundring, men Boligbasen.dk fungerer og jeg har anbefalet jer for andre boligsøgende. Nemt, intuitivt og dejlig simpelt.
Ps. få lige annoncører til at lægge billeder ud gjort obligatorisk ;)

Skriv en annonce og dine behov bliver overset.

Har skrevet en profil/ansøgning om mine behov ang. En hund men for kun tilbudt boliger hvor der ikke må være hund :-(. Så det hjælper mig jo ikke ret meget at jeg har brugt tid og penge på at skrive om mine behov/ønsker til en bolig. :-(

Tvivlsom..

På trods af diverse historier i medierne omkring boligbasen og lignende sider, har jeg købt en adgang, da jeg var desperat. Har indtil videre fået svar på enkelte boligannoncer, som alle var meddelelser om at boligen er udlejet..

Update: Jeg beklagede mig til Boligbasens kundeservice og da det skete inden 14 dage efter købet fik jeg det refunderet uden problemer og med en hurtig service.

God oplevelse

Jeg har brugt boligbasen flere gange nu og har kun haft gode oplevelser med den. Der er mange gode boliger, og hjemmesiden er nem at finde rundt i.

DET HELE ER FUP OG FIDUS

Der er meget få lejligheder og dem der er skriver aldrig tilbage. Boligbasen garanterer pengene tilbage hvis man ikke får kontakt til en udlejer og sjovt nok så får man en to linjers mail som slet ikke hænger sammen med de annoncer du har søgt på.

Jeg var skeptisk da jeg købte mig ind på hjemmesiden grundet dens fortid, men jeg søger desperat efter bolig så jeg gjorde det alligevel - UDEN RESULTAT.

MIT RÅD TIL JER - HOLD JER VÆK FRA BOLIGBASEN.DK

Skal man bruge andet end Boligsiden.dk

Boligsiden har den man skal bruge...
Et klik en bolig.

Ingen ledige lejligheder

Ingen ledige lejligheder.... Ikke leje i hvert fald...

Godt, men dyrt

Ind til videre fungere det uden tvivl bedre end mange af de andre bolig sider. Men det er dyrt!

www.boligbasen.dk Support

Om virksomheden