Boliger reviews

Boliger reviews

4.9

de blir ved

der er stadig kun spild af tid at hente...og så selvfølgelig en enestående chance for at spilde sine penge osse. der er kun tom luft og døde annoncer

Snyderi

Siden udstråler det er en selvstændig side hvor man skal købe sig adgang til at kunne se de lejligheder der er opslået.
Efter man har købt sig adgang viser det sig så at det hele bare er links til andre hjemmesider hvor man så også er nødt til at købe sig adgang.
Fusk!

www.boliger.dk

Jeg fant en bolig som måske kunne være noget for mig men det kan jeg godt glemme for jeg røg videre til en anden side hvor der står Køb adgang for og se annoncen og hvad fanden er nu det for noget fis.-

Is Boliger your company?

Visit Boliger