Boligerscore reviews

Boligerscore reviews

Very low
1.4

svindelfirma

jeg her modtaget en opkrævning fra firmaet uden at jeg her bestilt noget der krævede penge. Jeg returnere papirerne til Sverige med besked om at slette mig fra deres register.
Er der nogen der er blevet slæbt i retten af dette firma?

Ulovlig markedsføring

bestilte en ejdomsvudering som stod som gratis indtil den var bestilt .modtog herefter et stykke papir med en ubruglig vudering , og en regning på 499 kr dette skete selvom jeg skrev en mail 5min efter vuderingen var bestilt.at jeg ikke ønskede den alligevel. Er umulige at komme i kontakt med skriver ikke tilbage sender kun rykker.skidt skidt firma lad være med at betale og meld dem til kontant/politiet har jeg gjordt. jørn

Boligerscore operere også under nogle Boligsider PAS PÅ.

Når man se på huse under nogle ejendoms mægleres sider, kan man pludselig få en ejendom, Vuderet, Uden at vide af, at hvis man oplyser de oplysninger, man bliver bedt om, kommer der en Ubrugelig vudering, Ja enda på en forkert ejendom, Men firmaets point er Deres Faktura, som den ONLINE vudering slet ikke viste noget om, LAD Være at Betale Dem, lad DEM gå til RETTEN, så bliver de aresteret for Svindel. Hvis De altså møder op.

Ulovlig Markedsføring !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er som de mange nedenstående blevet lokket under påskud af gratis vurdering af min ejendom modtog to sider totalt ubrugeligt materiale hvor de "vurderede " min ejendom ca. 2,5 mill forbi , rent til grin, jeg er med på at splejse om en bustur til Lund eller hvor disse folk nu træffes og aflække dem et besøg "............... smiler

Har ikke bestilt nogen vurdering - men modtaget faktura?!?!?!

Pludselig ligger der en ganske ubrugelig og latterlig vurdering af min ejendom i min postkasse - og samtidig en faktura på 499,- for noget jeg ikke har bestilt.
Skriver til dem om jeg ikke har bestilt noget og ikke har til intention at betale, samt beder dem sende en accept - hører intet. Modtager efter nogen tid en rykker skrivelse, så nu vil de have 674,- for noget der ikke er bestilt og i den grad beviseligt mangelfuldt. Jeg håber i den grad de bliver lukket ned og går voldsomt konkurs!

Ubrugelig ejendomsvurdering og forkert information.

Som erhvervsdrivende kommer det noget bag på mig at en ejendomsvurdering fra Boligerscore koster penge. Det fremgår nemlig ikke på hjemmesiden at man er igang med at formøble ca. 500 kr. væk på en absolut ubrugelig og useriøs ejendomsvurdering. Jeg betaler naturligvis ikke regningen.

Svenske bondefangere 02

Som supplement til tidligere anmeldelse, kan jeg tilføje, at jeg netop også har modtaget rykker fra firmaet.
Jeg har sendt deres boligvurdering retur til firmaet som anbefalet post. Brevet kom retur til mig efter 14 dage. Firmaet modtager ikke post på den adresse, de selv oplyser.
Har desuden nu skrevet 6 mails til dem uden at få svar retur. Det er totalt grinagtigt. Faktisk meget underholdende.
Jeg har selvfølgelig meddelt firmaet, at de ikke modtager en eneste krone, så nu glæder jeg mig som et lille barn til at se, hvad de så finder på!

Smart bondefangeri

Har modtaget en ubrugelig vurdering og faktura på samme - kan ikke mindes jeg har bedt om den, og er 100% sikker på jeg ikke har set omtale af pris på noget tidspunkt.

Har bedt om kreditnota men intet hørt

Til grin

Er der nogle, som kan svare på, om man er forpligtet til at betale de 499 kr. = Der kommer en rykker, men er der nogle, der har erfaring med ikke at betale, og om det hele så bare går i "glemmebogen", eller trækker de en gennem hele sagsmøllen?

har fået og betalt fak.på en totalt fake vudering

der kommer en regning fra boligerscore for en vudr.som er fuldstændig værdiløs

har fået brev fra dem og kan ikke komme i kontakt med dem, hvilket er komplet umuligt.

jeg har modtaget et brev fra Boligscore.dk med en faktura på en boligvudering og efter hvad jeg har fundet ud af har de vuderet min ejendom til 3.135,000 kr. og boligen er kun vuderet til 1,145,000 herhjemme ved en almindelig ejendomsmægler....... så boligscore er rent fusk, pas på folkens

Boligerscore - svindlerfirma

Fupmagere

Tag jer i agt for svindlerfirmaet boligerscore. De sender regninger uden at indgå valide aftaler. Samtidigt er deres produkt 100 ubrugeligt.

SVINDEL, RØVERI, OPTRÆKKERI OG FUSK.

Jeg er så uheldig at jeg har modtaget et mystisk brev på 3 sider, det første med en pris på mit hus der rent faktisk ligger ca 500.000 kr. under en eventuel faktisk salgspris, anden side med en gennemsnitspris på 10 andre huse i samme kommune som mit eget og tredje side består af noget så frækt som et girokort på 499,00 kr....... Jeg har tænkt mig at forsøge at komme i kontakt med virksomheden, samt at anmelde dem til forskellige instanser og informerer kontant.
Jeg står tilbage meget uforstående overfor hvad det er de har sendt mig.
Jeg købte min nuværende bolig for knap 2 år siden og fik en GRATIS salgsvudering "gavekort lignene ting" fra sælgende ejendomsmægler, så hvis jeg vil vide hvad mit hus kan sælges for kontakter jeg da en lokalkendt fagmand, frem for en opskur side på nettet.

Uhæderligt

Du får ikke at vide at det koster penge når du bestiller. Resultatet ("boligvirdering") er aldeles ubrugeligt da prisen på din bolig er et sjusket skøn. Jeg agter selvfølgelig ikke at betale og er blevet truet af firmaet med en politianmeldelse. Til dette vil jeg sige: Come on punk, make my day! Jeg håber de politianmelder. De har dog forstand på penge for første rykker koster 679 kr! Jeg har før prøvet denne slags firmaer og har ikke betalt, jeg er en ærlig mand (det er de ikke) men jeg er da ikke idiot. Anmeld firmaet til forbrugerklagenævnet og "Kontant".

Rent bundefangeri!

De informerer ikke om at det koster noget at benytte deres service, så man bliver vildledt til at tro at det er gratis.

Ganske enkelt helt uacceptabel vildledning!

Dårlig info om pris, man skal på intet tidspunkt acceptere prisen - helt sygt

Virker som bondefangeri, da man sagtens kan udfylde og bestille deres ydelse uden på noget tidspunkt at takke ja til prisen. Mistænkligt?

optærkkeri

var på nettet for at tjekke boligpriser i mit område.realkreditinstitutter gør det online og gratis.så prøver jeg boligerscore .i stedet for en online vudering kommer der et krav på 499.-kr .jo de scorer kassen .jeg troede ikke det var lovlig at lokke folk med så useriøse kneb.d.v.s. at de 7500 kunder,som de siger at de har betalte 3500000.-for ingenting.meget at Google lægger navn til sådan en annonce.

Bondefangeri

Som flere andre har jeg oplevet, at tilbuddet om boligvuirdering er gratis, idet prisen ikke fremkom i annoncen før bestillingen var afgivet.
Iøvrigt kan jeg helt tilslutte mig formuleringen i Gpe's klage. Dog har jeg ikke anmeldt sagen til Forbrugerstyrelsen, men anmodet DR-programmet "Kontant" om at tage sagenm op.

rtmuleringen

har også prøvet boligerscore.. hold jer væk fra dem..

Jeg er også en af dem som har prøvet boligerscore.dk, havder ikke opdaget at det kostede 499.- synes ikke at jeg så den dag jeg indtastede mine oplysninger. Så jeg fik et chok da jeg fik 3 stk papir hvor den ene var et girokort. Den boligvurdering er bare et gemmensnit af 10 huspriser i mit område. Jeg har skrevet til dem flere gange og det sidste svar fra dem var at de ville sende en kreditnota, så den venter jeg nu på.. Det tog sin tid før at de kom til punkt først da jeg sendte dem et udpluk fra "Lov om tjenester i informationssamfundet, herunder visse
aspekter af elektronisk handel" ville de sende en kreditnota..

FÅ IKKE EN VURDERING FRA BOLIGERSCORE...

fortrød boligvurdering efter 1 minut

Jeg fandt annoncen på tv2 nyhederne, troede det var gratis, da der ikke fremkom nogen pris, prisen kom først da jeg havde bestilt vurderingen.
Derefter ville jeg fortryde, men min mail til boligerscore kunne ikke leveres.

Nu afventer jeg hvad der sker, gud hvor føler jeg mig dum.

Er der nogen som har gode råd?

Is Boligerscore your company?

www.boligerscore.dk Details

BoligerScore er et fiktivt svindelforetagende der på forskellig vis forsøger at få penge i egen kasse uden at udføre et reelt stykke arbejde ,dette er usmageligt

Visit Boligerscore