Boligfryd reviews

Boligfryd reviews

7.9

Hurtig og pålidelig forhandler

Jeg bestilte om torsdagen og modtog varen om tirsdagen. Desværre havde Kgl. Post været noget hårdhændet ved pakken, men varen overlevede. Bestillingen foregår noget besværlig, men det fungerer.

Super service :)

Super service. Bestilte en vare fredag aften, og kunne hente den lørdag formiddag uden problemer. De reddede lige min weekend og den fest jeg skulle til :)

Super service hele vejen igennem

Selvom hjemmesiden godt kunne trænge til et grafisk løft, så er der en seriøs ejer bag shoppen.

Købsprocessen var nem fra start til endelig bestilling. De har e-handelsmærket, og det kan ses.

Aftalte med ejerne, at jeg skulle hente varen, og det gjorde jeg uden problemer.

Det viser sig så, at jeg alligevel ikke kunne bruge varen, og derfor benyttede jeg mig af deres returret. Der var ingen problemer i det, og pengene er gået tilbage på min konto efter blot et par dage.

Alt i alt en helt igennem positiv oplevelse.

Boligfryd Details

Boligfryd.com har specialiseret sig i, at finde spændende ting til dig og din bolig. I vores udvalg finder du masser af gaveideer, der vil glæde alle dem du holder af, eller til fryd og glæde for dig selv. Og udvalget af varerne, er valgt med fokus p

Visit Boligfryd

Write to: claus@boligfryd.dk