Boliglisten reviews

Boliglisten reviews

4.1

Decideret svindel og bondefangeri.

Pas på denne side som trækker 79 kr. - uden at skrive at de gør det - hvis du trykker på "Se bolig". Helt uacceptabelt formulering der tangerer decideret svindel. Følger ikke regler for god skik.
-bjarne

Ubrugelig - bondefangeri

Helt ubrugelig. Ældgamle annoncer og intet brugbart! 79 kr for absolut ingenting.

bunden

hej ven (der står jeg skal skrive som til en ven)
jeg vil ikke være bekendt at sige andet en hold dig væk og giv pengene til en alkoholiker på gaden, eller en hjemløs, el. a. for her gir du bare pengene til en der sidder og griner af dig, og tjener kassen på de fjolser der ikke checker at det er fup

Bondefangeri!

Så annonce, skulle købe adgang for at se den. Gjorde det, fik tilsendt en kode og så eksisterede annoncen ikke alligevel!

dårligt sted

jeg fant en bolig som måske kunne være noget for mig men det kan jeg godt glemme for der står Køb adgang for og se annoncen og hvad fanden er nu det for noget fis.-

Is Boliglisten your company?

Visit Boliglisten