bolig:net reviews

bolig:net reviews

6.7

Exceptionel kundeservice

Jeg oplever hos Bolignet et utrolig prisstærkt produkt (50 / 50 mbit til 199 DKK). Men de 5 stjerner og grunden for denne anmeldelse skal primært findes hos Bolignets medarbejder Thomas, som gang på gang, yder en helt enestående telefon support, og har svar på alle de tekniske spørgsmål. Et stort skulderklap herfra.

Telefon service i top

Jeg har kun erfaret manglende ringetone. Det blev ordnet i et snuptag.
Produktet dvs lyden og telefonlinjen er perfekt og i orden.
Det samme er servicen.
Jeg kan kun anbefale BoligNet. Produktet er stabilt og servicen er i top.

Flemming Nivaro

Fin service - billigt, men kan være ret ustabilt i perioder

Jeg har intet at udsætte på behandlingen når man ringer til bolignet,, Dog på det seneste har der været nedbrud af min internet forbindelse . hvilket er noget jeg bruger meget.... Så det er det eneste jeg kan udsætte bolignet på. prisen helt fin, behandling super, net forbindelse super når det virker optimalt

Kanon service! Strækker sig langt for kunden!

Jeg har bestilt en fiber forbindelse fra bolignet d. 23-10-2013.
Det bestilles i forbindelse med vores nybyggede hus, som på daværende tidspunkt endnu ikke er færdig bygget, hvorfor vi aftaler først at påbegynde installationen i November måned.

I forbindelse med byggeriet er der lagt et tomrør ind i huset som går helt ude fra skel (det sted hvor der er aller kortest til den etablerede fiber infrastruktur på min vej), og så terminerer det helt inde i mit teknik skab. Derfor var det selvfølgelig rigtig vigtigt for mig at få lagt fiberen helt ind i teknik skabet, og derved undgå at der skulle nedgraves ENDNU et tomrør og bores gennem muren for at etablere en udvendig fiber boks.

TDC melder tilbage at de kommer og graver under vejen og skyder fiberen ind d. 8 November.
Men da teknikeren så kommer, har TDC ikke behandlet sagen som en dispensationssag og derved som en ren indvendig installation, og derudover har teknikeren endda slet ikke nok kabel med til rent faktisk at etablere den nødvendige installation - udendørs! Han bliver derfor sendt hjem igen.

Jeg kontakter Bolignet og gør dem opmærksom på dette, og deres tekniske afdeling reagerer med det samme, hvorved jeg et par dage efter allerede har fået en dispensation fra TDC. Men TDC kan først give mig en ny dato for installation i Februar måned, hvilket hverken jeg eller Bolignet er helt tilfredse med, så der får bolignet tvunget en ny og mere passende dato ud af TDC.
Den første tekniker kom d. 2 Januar for at nedlægge/trække fiberrøret - Hvilket forløb som planlagt, og den næste tekniker kom d. 22 Januar for at færdiggøre installationen (Skyde fiberen og forbinde den i fiberboksen), hvilket ikke forløb som planlagt:
Mit fiberrør er tilsluttet et fiber tilslutningspunkt knap 100 meter væk, og dette tilslutningspunkt er forbundet til et krydsfelt knap 300 meter derfra. Fiberen skal skydes fra krydsfeltet og helt ud til mig, hvilket normalt ikke er et problem.
Da tekniker begynder at blæse luft gennem røret, kan vi som forventet mærke blæset inde i teknik skabet hos mig, så vi ved det er det rigtige fiberrør, og at der er "hul" igennem. Men fiberern vil ikke rigtig bevæge sig længere end ca. 275 meter, og tekniker konklurderer derfor at der må være et problem mellem tilslutningspunkt og krydsfeltet. Dette skal fejlmeldes hos TDC.

Jeg får derfor ingen fiber den dag, og har stadig ikke fået det, hvilket har ført til at Bolignet og jeg har aftalt at jeg bliver kreditteret for alt de endnu har opkrævet, og at jeg selvfølgelig først opkræves en regning gældende fra den dag jeg reelt har internet forbindelse.

Hele vejen igennem har Bolignet gjort alt hvad de kunne for at hjælpe og sætte pres på TDC.

Tak til Bolignet for at være virkelig fleksible og helt igennem fair og løsnings orienteret!

Perfekt service

Som en del af en større forening kan der sagtens ske problemer med nettet.
Jeg har ikke haft internet, men ved som fornuftigt menneske at det er nødvendigt at være hjemme på adressen for at kunne lave en ordentlig fejlsøgning af problemet.

Dette har forvoldt problemer da jeg har fuldtidsarbejde, og ikke har kunne få fri.

Én af deres supportere tilbyder dog at ringe til mig om lørdagen, da han godt kan se mit dilemma. Vi får hurtigt fejlsøgt, og resultatet er teknikerbesøg som jeg kan regne med er her allerede mandag.

For teknikerbesøget behøver jeg ikke at være hjemme, så alt er faktisk klaret takket være en supporter som kan sætte sig i ens sted og faktisk gider at yde, ikke bare 10% mere, men 100% mere end hvad der gøres i andre firmaer.

Jeg er super tilfreds.

Note til alle: Hvis i har et problem med jeres net, så ring dog til dem i stedet for at blive sure. Med mange kunder kan en udbyder umuligt overvåge det hele. Ring til dem og nyd godt af den suveræne service de leverer, og få løst jeres problemer.

exstrem god service

blev ringet ringet op af deres service og de løste alle problermerne også min hastig hed

Ekstrem lang leveringstid

Bolig:net kom til vores andelsforening med, hvad der lød som et rigtig godt tilbud om hurtigt billigt internet tilbage i november 2013. Desværre, har meget få af deres god intentioner manifesteret sig.
Leveringen af den ydelse vi har bestilt er ekstremt forsinket, og på trods af at vi blev lovet levering inden udgangen af 2013, så står vi stadig her ind i februar 2014 uden net. Kundeservicen har været manglefuld, og vi er blevet spist af med bortforklaringer og ukonstruktive undskyldninger. De nægter stadig at give os en leveringsdato.

Jeg er ekstremt skuffet, og jeg vil anbefale alle at se sig rigtig godt om efter andre alternativer inden de vælger bolig:net.

Billigt men dårligt

IP-telefoni: Der har ofte været problemer med telefonen der angiver optaget uanset, hvor man ringer hen, samt folk der ikke kan ringe op til en.

Kan ikke anbefales.

Meget ustabilt

Vi har stadigvæk bolignet og har haft det et par år efterhånden. Prisen er god, men det er ALT for ustabilt. Først når det er ordnet får man mail om driftsforstyrrelsers, de burde komme imens problemet er der!
Vi leder dagligt efter nye løsninger, men bolignet er desværre de eneste der kan tilbyde høj hastighed hos os, ellers var vi skiftet for længst!

Meget ustabilt og dårlig service til gengæld utrolig billigt!

Vi har i min andelsforening haft bolignet i omkring 3-4 år. Det er en super billig løsning og det kørte også rimeligt hurtigt de første par år. Dog var nettet til tider nede, men ikke meget oftere end man kan forvente og hvad der er helt rimeligt da systemer osv. skal opdateret en gang i mellem.

Men det sidste ca 1,5 år er nettet blevet langsommere og langsommere og der er problemer med at komme på flere gange ugentligt! Det er ofte så langsomt at man ingen gang kan streame musik, hvilket ikke burde være vildt datatungt.

Flere beboere har haft klaget, men fået svaret at de er i forhandling med vores forening om en hurtigere løsning. Det kan bestyrelse dog ikke bekræfte da de er trætte af at samarbejde med bolignet og vil finde noget helt andet så snart de får tid.

Jeg forventer ikke ekstremt hurtigt internet til den meget lave pris jeg betaler, men et minimum af hastighed og stabilitet som der var de første år med bolignet ville være at forvente, og den service får vi ikke mere. Ved ikke om de prøver at presse os til at skifte til en dyrere løsning, hvilket kunne have været på tale hvis samarbejdet ikke havde været så dårligt.

Godt bredbånd, Godt salgs personale. Elendigt service personale

Jeg har haft bolignet i knap 3 måneder nu.

Jeg skiftede til bolignet fordi ingen anden kunne/vill levere en skrædder syet internet forbindelse til mig (20/5). Jeg var dybt imponeret over den samarbejdsvilje jeg blev mødt med samt det faktum at bolignet tog min henvendelse seriøst og kiggede på sagen for at se hvad de kunne levere sammenholdt med konkurrenters priser og tilbud.

Jeg har så efterfølgende et par gange oplevet at nettet er faldet ud, ikke har fungeret. Hvilket der skal være plads til, ingen er jo fejlfri og heller ikke bolignet. MEN! Bolignet er ELENDIG til at informere sin kunder om driften, det er stortset umuligt uden at kigge hele deres side igennem at finde noget der omhandler evt. driftsforstyrrelser. Links til det høre sig hjemme så det er nemt at finde så vi slipper for at skulle tage telefon kontakt for at høre hvorfor og hvor længe vi ikke har internet.
Og senest 13/6-2013 hvor jeg stod op om morgenen uden internet. Bolignets hjemmeside var også nede. Tog kontakt til dem pr. telefon efter telefonens åbningstid og valgte at undlade at anvende den funktion der hedder "tryk 1, indtal en besked så ringer vi tilbage". Jeg ventede derimod på personlig betjening. Med resultat at hver gang jeg nåede igennem den flere minutter lange telefon kø.. så smed den mig alligevel på en telefonsvarer.... Jeg er på arbejde i hverdagen.. jeg kan sgu da for hunde ikke have i ringer til mig så jeg bruger min pauser på at sidde i jeres kø for personlig betjening.. for alligevel at ende i telefonsvaren.

Så.. ja.. jeg bliver indtil videre ved bolignet fordi de er fleksible og kigger på den lille kunde. Men det kan ikke være så svært at lave et nemt og tilgængelig "drifts status" link på deres hjemmeside. Eller en retvisende telefonsvarer der evt. sagde: "grundet drift problemer kan vi ikke besvare opkald nu, indtal en telefon besked og så ringer vi tilbage" <- så folk der sidder i minutter og venter på personlig betjening ikke føler sig til grin.

Pålideligt og billigt

Jeg har været kunde hos bolig:net i snart 3 år. Jeg har oplevet 2-3 gange at internettet har været nede i den periode, men ellers har det altid fungeret upåklageligt. Det har altid været let at komme i kontakt med kundeservice, hvis der har været problemer. Det er den billigste fibernetforbindelse man har kan få, baseret på de gange jeg har undersøgt markedet.

Peter

Har altid været glad for bolignet, stabilt internet MEN indtil de skulle skifte boks til fibernet ville min WiFI ikke virke og skulle af med en merudgift på 1800 kr til ny WiFI!!! Der har også været lidt rod med bogholderriet - har fået 560 kr tilbage som de bare ikke havde set men jeg selv gjorde opmærksom på......

Ok, men dårlig oplevelse ved skift

Internettet fungerede ok, og de var relativt hurtige om at sætte det op. Men da jeg ville skifte selskab kunne de ikke finde ud af at lukke forbindelsen på den aftalte dato, hvilket betyder, at jeg er uden internet i sikkert et par uger, og at jeg bliver nødt til at genbestille hos min nye udbyder. Det er da for træls og sikkert også dyrt.

Rigtig godt internet, Og rigtig god service

Har næsten lige fået net fra dem af. Jeg er godt tilfreds med det, Lækkert nok også at hvis man ikke har fast ip så er man gemt bag en nat og en firewall så man er endnu mere sikkeret. Deres selvbetjening er mega nem og finde ud af tager ikke mange min. at sætte sig ind i den og sætte ens router aktiv og sætte den op til at man kun bruger ens egen firewall. Derfor får de 5 stjerner af mig

En forstående support

Jeg havde mange problemer med min internet igennem Bolignet, men så brokkede jeg mig her, og fik hjælp til at løse problemet, som var mange forskellige ting, men under hele forløbet blev man mødt med forståelse, erfarent og venligt personale, og et ønske om at gøre det bedre så hurtigt som muligt. Og det er en betragtelig ting at tage højde for, når alting ikke virker som det burde.

På baggrund af denne oplevelse har jeg valgt at give firmaet 4 ud af 5 stjerner op fra 2 :)

Fantastisk hurtig og god support

Oplevede et udfald på min fiber linje, hvilket betød at jeg ikke havde internet eller fastnet telefon.
Jeg skrev til deres support og fik i løbet af en halv time en besked om at fejlen skulle være rettet, men at jeg endelig måtte skrive hvis jeg stadig havde problemer.
(- Med til historien hører at dette her skete kl. 21.30 lørdag aften.)
Jeg skriver retur til supportmedarbejderen Thomas, og fortæller i mailen at jeg stadig har problemer. Efter 5 minutter ringer han mig op, og ved at få lidt flere informationer fra mig, løser han problemet med det samme.

Jeg har aldrig før oplevet en support - nogen steder - reagere så hurtigt sent lørdag aften.

SUPER service! :-)

Nedgraderede hastighed uden at informere - håbløs support

Bolignet nedgraderede min hastighed fra en 20/10 forbindelse til en 20/2 uden at fortælle mig dette. Da jeg opdagede den en måned senere (pga rejse) og kontaktede dem, så skrev de tilbage at desværre en fejl at jeg havde fået en 20/10 forbindelse til at starte med.

Det var nu ikke tilfældet, da det var den eneste grund til jeg havde valgt dem til at starte med. Jeg havde desværre kun denne aftale mundtligt, så efter over år med 20/10 forbindelse nedgraderede de mig til en 20/2 uden at fortælle mig om det og krævede 100 kr mere om måneden for at sætte den op igen. For undgå besværet var jeg næsten klar til at betale de 100 ekstra for at forsætte med min 20/10 forbindelse, men så ville de have 75 kroner i hastighedsændringsgebyr for at ændre min hastighed tilbage til det jeg fik før de besluttede sig for at afpresse mig. Håbløst firma og uimødekommende support.

Jeg skifter nu skiftet internetudbyder med alt hvad det indebærer af besvær og gebyrer bare for at undgå at bolignet får en krone mere af mine penge.

Okay Mobiltbredbånd

Bolignet er en super stabil udbyder af bredbånd. Prisen er OK Der er super hurtig svar fra kundeservice og de er alle sammen meget venlige.

Pålidelig, stabil og venlig udbyder

Bolignet er en super stabil udbyder af bredbånd. Prisen er overkommelig og blandt de billigste på markedet. Der er super hurtig respons på kundeservice og de er alle sammen meget venlige. Meget anbefalelsesværdigt selskab.

bolig:net a/s Details

bolig:net leverer bredbånd- & fiberløsninger, Ip-telefoni samt mobilt bredbånd til private og boligforeninger. Herudover tilbyder vi attraktive TV pakker i samarbejde med Boxer.

Visit bolig:net

We live here: Herlev Hovedgade 15