www.boligportal.dk reviews

www.boligportal.dk reviews

6.1

This review has been reported to customer service by our fraud and coarse language detection system for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

godt

virker og der er ingen problemer,måske bare lidt dyrt

Hej Dennis

Tak for din anmeldelse.

Dejlig at høre du havde en positiv oplevelse.

Ane/Boligportal.dk

Godt men Rigtig Svært og vil mene de krævede held !

Programmet er rigtig godt, og giver gode muligheder for at søge en bolig. Derimod er der så mange ansøger at man skulle tro det var løgn ! jeg har oplevet at folk siger de har fået over 100 mail når de smider en lejlighed/ værelse op på under 24 timer. Så vil jeg mene det i bund og grund er held, med en meget lille hjælp fra sine skriftlige kompetencer.

Men mange tak i har suppleret mig med en lejlighed igen.

Hej Morten

Vi er glade for at høre at du synes hjemmesiden fungerede godt, og at du fandt din nye bolig igennem os.

Det er rigtigt at konkurrencen kan være hård, men netop derfor mener vi også at selve søgeprofilen spiller en vigtig rolle. Hvis ikke de boligsøgende havde mulighed for at vise hvem de var, bliver det først et spørgsmål om held.

Tak for din feedback.

Effektivt

Meget effektiv måde at finde en ny lejebolig på. Jeg synes det var lidt dyrt at tilmelde sig, men jeg må indrømme, at det var meget effektivt, og at vi hurtigt (i løbet af en uge) fandt den rigtige lejlighed til os. SÅ jeg kan varmt anbefale boligportal.

Hej Anne-Marie

Tillykke med din nye bolig - vi er glade for at høre at du fandt siden effektiv.
Tak for din anbefaling.

Ane/Boligportal.dk

mange boliger, direkte kontakt til udlejer

der er mange boliger og det er nemt at få fat i udlejer når først man har betalt
syntes dog det er en anelse dyrt men måske det bare er mig :)

Hej Michael

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, du har haft en god brugeroplevelse på www.boligportal.dk

Malou

bondefangeri

De fornyer abonnement automatisk - når man så opsiger kan man umiddelbart ikke længere følge med i boligmarked selvom man har betalt for yderligere 1 mdr. 275 kr ud af vinduet...

Hej Tobias

Ved oprettelse af din søgeprofil og adgang til at kontakte udlejerne vælger du mellem et løbende abonnement og en fast to måneders profil. Fordelen ved abonnementet er, at du netop kan afmelde efter en kortere periode og dermed betale mindre end ved to måneders profilen. Du kan selvfølgelig også alene afmelde abonnementsfornyelsen, så du sikrer dig ikke at blive forlænget efter indeværende periodes udløb. Det lyder til, du ved en fejl har afmeldt og inaktiveret profilen helt. Send os en mail til info@boligportal.dk, så sørger vi for at aktivere profilen igen, så du kan benytte det resterende af perioden.

Malou, BoligPortal.dk

Rigtig fin side og vi fandt vores lejebolig her!

Super fin side og vi fandt hvad vi søge! Man bliver ikke spam'et, men det kunne være dejligt med en forvarsel på "nu trækker vi næste periode-beløb", inden det bliver trukket :-)

Hej Ann-Britt

Vi er glade for at høre at I fandt hvad I ledte efter og synes at siden er fin.

Til en anden gang kan du altid se datoen for fornyelsen af dit abonnement øverst på din menu.

Fungerer

Tog 1 dag at finde vores bolig... kan ikke sætte en finger på konceptet

Hej Henrik

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre at det var en effektiv dag på Boligportal.dk.

Tillykke med din nye bolig.

Ane/Boligportal.dk

Synes www.BoligPortal.dk en god side :)

Synes www.boligportal.dk en god side :)

Hej Martin

Tak for de flotte stjerner :)

Malou, BoligPortal.dk

They try to squeeze money out of your pocket in every single way possible!

So you're looking for a place to live in CPH? Not only you have to tolerate the high prices for renting but also for this mafia of real estate advertising. The website sucks really bad in terms of usability there are badly written html tags on the code(come on!!! even in the freaking html you can make it wrong???) and plus the ads all suck bad... most don't even have a picture nor information... really you and the landlord pay over a 100 USD per month just to get each other's contact because you end messaging every single ad in it as there is not enough information to make a choice.

The owners of this thing should be ashamed and either make it free (300 dkk for such a shitty website?) or retire(maybe they can, by stealing so many people's money)... if taking money from both parties was not enough they even put Adsense on it just to make sure the user is the product and keeps coming back for more.

Dear Fabio

First of all, I am sorry to hear you still haven´t found the right place to live. You are more than welcome to contact us directly, so we can help you out with tips for your search profile and dialogue with the landlords, however I cannot find a profile matching your name. This would also give us the opportunity to explain to you about the services we provide, as well as give you a few pointers to the Danish rental housing market.

As an example, we do not charge both parties as you claim. On the rental section, the tenants pay to get a search profile and be able to contact the landlords. The landlords do not pay for advertising their ad. This is because we want to provide the largest offer available to you, by making it easy and effortless for the landlords to advertise their rental properties, as well as for you to find your next home. This way, your profile at www.boligportal.dk is basically equivalent to a small ad in the local newspaper, but using our services you gain access for as long as you need and you target the right market of relevant landlords, as well as being able to contact them yourself.

We appreciate constructive criticism, because it helps us improve our services for landlords and tenants, sellers and buyers of properties online. Do give us a call, or send us an e-mail, and we will be happy to share our tips and get your feedback.

Kind regards,

positivt

Positiv oplevelse - vi fandt drømmelejligheden

Hej Amanda

Tak for din anmeldelse, og mange gange tillykke med drømmelejligheden.
Vi er glade for du har haft en positiv oplevelse.

Dyrt

Fint koncept og opsætning, men det er ALT for dyrt at være medlem herinde, så hellere betale 200 kr om året for at være skrevet op på en venteliste til en almen bolig. Mvh Kim

Hej Kim

Vi er glade for at høre at du synes konceptet og opsætningen fungerer, på trods af du ikke er helt tilfreds med prisen.

Prisen er netop en anden fordi konceptet giver de boligsøgende mulighed for finde bolig her og nu, og altså ikke er nødsaget til at vente i flere år.

I den forbindelse har vi meget administration forbundet med annoncerne, og er tilgængelige for brugerne mange timer i løbet af ugen på flere forskellige platforme.

Skulle du have brug for et par råd til at få mere ud af din egen søgeprofil, er du meget velkommen til at henvende dig.

Sletning af profil

Så har man set det med.

Efter ikke at have haft brug for boligportal.dk i flere år tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne slette min profil hos dem. Derfor loggede jeg ind for at gøre dette. Men det kunne man ikke, med henvisning til at dette skulle gøre ved enten at skrive eller ringe til dem. Da klokken havde passeret 16:00 og telefonerne derfor var lukkede gjorde jeg det at jeg benyttede mig af deres Chat funktion for derigennem at få hjælp.

Kom i kontakt med en medarbejder som oplyste mig om at men ikke kunne slette ens profil når man først havde oprettet et - men at det jo var lige meget - da man bare kunne lade være med at bruge boligportal.dk hvis det var det man ønskede.

Mindre rystet over denne besked, oplyste jeg om at jeg havde krav på at blive slettet fra deres privat drevne database hvis det var det jeg ønskede. Intet hjalp da jeg blot fik den samme besked - jeg sidder i fælden uden mulighed for at komme ud af det igen.

Da jeg yderligere forsøgte at overbevise om at jeg havde krav på at blive slettet henviste medarbejderen mig blot til et telefon nummer og holdt dernæst op med at chatte trods jeg flere gange forsøgte at få medarbejderen til at hjælpe mig.

Har aldrig oplevet noget lignende - at man ikke kan blive slettet fra en privat database. Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg så kan blive slettet?

Da jeg er meget politisk aktiv, overvejer jeg nu at henvende mig til Christiansborg med et konkret § 20 spørgsmål gennem relevant ordfører, med henblik på at få dette her afklaret rent politisk - for hvis det er sådan at man ikke kan blive slettet bør loven simpelthen laves om.

Efter denne oplevelse kan jeg på INGEN måde anbefale denne bolig portal, som iøvrigt er ejet af North Media A/S som også har Søndagsavisen.

Hilsen

Flemming Andersen

Kære Flemming

Jeg tror desværre, du og vores medarbejder er gået forbi hinanden på chatten. Det er korrekt at vi ikke kan slette brugere oprettet indenfor de seneste to år, da der er krav til os om at opbevare data på alle brugere i min. 2 år. Din profil hos os har dog på ingen møder været synlig, siden du inaktiverede den.

Da det er mere end to år siden, du sidst har anvendt din profil, kan vi derimod slette dine data helt. Jeg vil derfor sørge for at din profil bliver slettet i morgen tidlig, og bekræfter efterfølgende på den e-mail adresse du har oplyst da du chattede med min kollega. Jeg beklager misforståelsen.

Med venlig hilsen,
Malou Lassen,
Supportchef, BoligPortal.dk

Dyrt og ringe kunde service

Det er ekstremt dyrt at benytte boligportal.dk!
Og deres kundeservice er ikke umiddelbart særlig overbærende når de laver fejl.

Hej Patrick

Jeg er beklager hvis du ikke har haft en god oplevelse med vores kundeservice, det har i hvert fald ikke været vores hensigt.

Vi har netop sendt dig en lang udredene mail som jeg håber du har læst. Du er meget velkommen til at ringe herind hvis du ellers har nogle spørgsmål til situationen.

Vores telefonnummer hedder 70 20 80 82.

Ane/Boligportal.dk

Boligportal er ikke et sikkert sted at søge bolig!!!

BoligPortal.dk er IKKE et sikkert og pålideligt sted at søge bolig. Jeg blev snydt af en udlejer for 4000 kr., som Boligportal har godkendt! Jeg har henvendt mig til Boligportal.dk flere gange for hjælp og de er bare ligeglade, personalet gjørte slet ikke noget for at komme i kontakt med den vedkommende udlejer og at tilbagemelde til mig! Jeg synes, det er dybt frustrerende og krænkende, at deres hjemmeside IKKE er mere pålidelig, især fordi de annoncerer som et sikkert sted!!!!!!!!!

Hej Marija

Vi beklager meget den oplevelse du har haft med en annoncør på vores side.

Vi er bestemt ikke ligeglade med situationen, men da vi ikke er nogen dømmende magt kan vi ikke andet end sørge for, at vedkommende aldrig kommer til at annoncere hos os igen, hvilket vi allerede har gjort tidligt i forløbet.

Vi har svaret alle dine henvendelser - på telefon, e-mail og facebook, og gør alt hvad vi kan for at det ikke kommer til at ske igen.

Som annonceringsmedie tager vi forskellige forholdsregler når udlejere benytter os, men derfor er det stadig vigtigt at du som boligsøgende er opmærksom på at proceduren foregår grundigt og efter loven så snart aftalen strækker sig udover den indledende kontakt via hjemmesiden.

Vi vil opfordre dig til at anmelde vedkommende til politiet, og så vil vi meget gerne være behjælpelige med al den information vi kan komme med.

Jeg håber du har forståelse for at vi ikke kan gøre mere end det vi allerede har gjort.

Alt for dyrt!

Nu har jeg været medlem i et par måneder, hvor jeg har søgt mange boliger, uden at blive taget i betragtning overhovedet!!!

Er godt træt af at jeg har spildt over 1500 kr på at være medlem af en side hvor man får intet.
Det er det rene bondefangeri at sætte prisen så højt. Og hvis en boligportal.dk supporter ser og svare på denne anmeldelse må du gerne svare på hvad grunden til at det koster næsten 300 kr pr måned.

For de penge kunne man have været medlem i en boligforening i rigtig mange år!

Hej Maarten

Jeg beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse med din søgning.

Der er mange faktorer på spil når en lejer og en udlejer skal finde hinanden, og både pris, beliggenhed og størrelse betyder noget, men der er også konkurrence fra andre boligsøgende. Derfor kan det været hårdt arbejde at søge bolig.

Noget af det vi kan hjælpe med er præcis hvor man optimerer sine ansøgninger, og hvordan man bruger sin personlige profil til at komme i kontakt med udlejerne.

Vi bruger selvfølgelig også ressourcer på at skaffe så mange annoncer som muligt, og ligeledes sikre at de annoncer der bliver indrykket er reelle annoncer fra personer der ønsker at leje ud.

Vi er tilgængelige alle ugens dage på enten telefon, mail, chat eller via facebook - klar til at svare på spørgsmål, rådgive og holde hjemmesiden opdateret.

Der er altså en del administration forbundet med den service du betaler for, både i forbindelse med din egen annonce som boligsøgende, men også i forbindelse med det udbud af lejeannoncer du ser på hjemmesiden.

Hvis du en anden gang oplever at søge bredt, men uden at blive taget i betragtning synes jeg du skal henvende dig til kundeservice - det kan være vi har nogle råd til din profil der kan gavne din søgning og forbedre dine muligheder.

svindelforetagende

når man køber en adgang for tre dage høver Boligportalen efterfølgende abonnement for de efter følgende 2 måneder a 275 kr. dette har man accepteret ved at acceptere portalens betingelser (det med småt) så pludselig har man givet 580 kr for lige at få kontakt til en enkelt udlejer.
Bondefangeri af værste skuffe.

Hej Hans

Det er beklageligt hvis du ikke har været opmærksom på, at det var et abonnement du har købt.

Det er dog ikke noget der står med småt, men er tværtimod noget der bliver oplyst tydeligt allerede når man vælger pakkeløsning. Du kan se hvordan det ser ud ved at klikke på det her link:

Du kan ligeledes afmelde det når det passer dig via din menu, men du har selvfølgelig også mulighed for at kontakte os på mail, telefon, chat eller via facebook.

Skulle du en anden gang være boligsøgende, men er i tvivl om hvordan du afmelder dig eller bruger din profil, må du endelig kontakte os. Så vil vi meget gerne hjælpe.

Ane/Boligportal.dk

Hvis du søger i kbh, så drop boligportalen!

Boligportalen en latterligt dyr løsning for en ydelse, der må have have en forsvindende lille udgift for firmaet. Det er klart, at det ikke er portalens skyld, at markedet for lejeboliger i f.eks. København er håbløst, men det må da være muligt at lave en eller anden garanti.

F.eks. kunne man lade udlejerne registrere, når der er underskrevet en kontrakt med en lejer, og herefter slettes den boligsøgendes profil. Dermed er man sikret adgang, indtil man finder en bolig.

Jeg har købt login til boligportalen af to omgange og søgt ALT i København uden overhovedet at komme i betragtning, fordi jeg altid var én af flere hundrede ansøgere.
Hvis du søger i København, så drop boligportalen og brug tiden på at pleje dit netværk.

I øvrigt er alliancen med dba.dk et usympatisk og monopolisk foretagende, der tvinger desperate boligsøgende til at punge ud.

Hej Simon

Jeg beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse med din boligsøgning.

Som du selv nævner er boligmarkedet i København utrolig snævert, og udbud og efterspørgsel hænger ikke så godt sammen som man kunne ønske. Det betyder også at konkurrencen er hård, og det derfor lægger ekstra pres på boligsøgende som dig.

Vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan for at nye udlejere skal annoncere igennem os, men vi kan desværre ikke give nogen garanti for at finde bolig - vi kan kun sætte rammerne for søgningen og være medie til at skabe kontakt.

Det skyldes bl.a. at boligsøgning er utrolig individuelt, og der er mange faktorer der spiller ind når en udlejer og en lejer skal finde hinanden.

Krav til beliggenhed, pris og størrelse spiller ind, men det betyder også noget for udfaldet hvordan de enkelte behandler deres egen profil og de ansøgninger de sender ud.

Det vi kan hjælpe med er bl.a. hvordan man 'annoncerer' sig selv som boligsøgende. Så hvis du en anden gang skulle få behov for at bruge os igen, må du meget gerne henvende dig til kundeservice - det kan være vi har nogle råd der kan hjælpe din profil og dermed din kontakt til udlejerne.

At du finder vores samarbejde med dba.dk usympatisk kan jeg ikke helt forstå - udbuddet af boligannoncer bliver ikke mindre af at de annonceres på flere platforme. Med den type samarbejder kunne man tværtimod forestille sig at flere udlejere vil oprette sig hos os, til gavn for de boligsøgende.

Du er altid velkommen til at henvende dig med spørgsmål eller kommentarer, og ellers vil jeg bare ønske dig god fornøjelse med din boligsøgning fremover.

Hej Niklas

Tak for din anmeldelse, vi er glade for vores service faldt i god jord.

Venlige hilsner

Super godt

jeg fandt hvad jeg søgte - så jeg er fuldt ud tilfreds

Hej Niels

Det lyder til du fandt en bolig, og det er vi glade for at høre.

BoligPortal.dk Details

Boligportal.dk blev etableret i 1999 for at gøre det nemmere for lejere og udlejere at komme i kontakt med hinanden. I dag er Boligportal.dk et af Danmarks største boligsites med en klar førerposition på lejeboligmarkedet og en række spændende services på ejerboligmarkedet. Vi har fokus på, at skabe værdi til vores brugere og kunder via vores produkter til de 170.000 månedlige besøgende på Boligportal.dk. Boligportal.dk har i øjeblikket 32 engagerede medarbejdere. Vi er medlem af FDIM's mærkningsordning for lejeboligsider.

Visit www.boligportal.dk

We live here: P. Hiort-Lorenzens vej 2A, 3.sal