www.boligportal.dk reviewed by

Århus, DK

Gjorde jobbet - men dyrt

Overskueligt og let. Men tendens til riiiimeligt krydrede priser på boliger, samt i det hele taget en for høj pris for tjenesten.
    www.boligportal.dk
    TrustScore 6.1 / 10

Reply from www.boligportal.dk

Kære DIH

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for at høre, du har fundet vores service let og overskuelig - og også fandt en bolig?

Priserne på boligmarkedet kan vi desværre ikke gøre så meget ved. Vi arbejder dog målrettet på at tiltrække et så bredt udbud af boligannoncer som muligt, både geografisk og økonomisk. De billigste boliger lejes ofte ud via boligforeninger, hvor man skal være skrevet på venteliste, eller via netværk. Derfor vil der altid være stor efterspørgsel på de mest attraktive boliger, der annonceres offentligt.

Vi har netop relanceret vores abonnement, så du nu har mulighed for at oprette dig for en første uge til særlig intropris på 29 kr., hvorefter abonnementet fortsætter løbende hver 4. uge for 245 kr. Dermed får brugerne mulighed for at prøve produktet af, eller måske få fat på et enkelt telefonnummer, uden at skulle betale for en længere periode allerede ved oprettelsen.

Med venlig hilsen,
    Malou Lassen, BoligPortal.dk