www.boligportal.dk reviews

www.boligportal.dk reviews

6.1

Hvis du søger i kbh, så drop boligportalen!

Boligportalen en latterligt dyr løsning for en ydelse, der må have have en forsvindende lille udgift for firmaet. Det er klart, at det ikke er portalens skyld, at markedet for lejeboliger i f.eks. København er håbløst, men det må da være muligt at lave en eller anden garanti.

F.eks. kunne man lade udlejerne registrere, når der er underskrevet en kontrakt med en lejer, og herefter slettes den boligsøgendes profil. Dermed er man sikret adgang, indtil man finder en bolig.

Jeg har købt login til boligportalen af to omgange og søgt ALT i København uden overhovedet at komme i betragtning, fordi jeg altid var én af flere hundrede ansøgere.
Hvis du søger i København, så drop boligportalen og brug tiden på at pleje dit netværk.

I øvrigt er alliancen med dba.dk et usympatisk og monopolisk foretagende, der tvinger desperate boligsøgende til at punge ud.

Hej Simon

Jeg beklager hvis du har haft en dårlig oplevelse med din boligsøgning.

Som du selv nævner er boligmarkedet i København utrolig snævert, og udbud og efterspørgsel hænger ikke så godt sammen som man kunne ønske. Det betyder også at konkurrencen er hård, og det derfor lægger ekstra pres på boligsøgende som dig.

Vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan for at nye udlejere skal annoncere igennem os, men vi kan desværre ikke give nogen garanti for at finde bolig - vi kan kun sætte rammerne for søgningen og være medie til at skabe kontakt.

Det skyldes bl.a. at boligsøgning er utrolig individuelt, og der er mange faktorer der spiller ind når en udlejer og en lejer skal finde hinanden.

Krav til beliggenhed, pris og størrelse spiller ind, men det betyder også noget for udfaldet hvordan de enkelte behandler deres egen profil og de ansøgninger de sender ud.

Det vi kan hjælpe med er bl.a. hvordan man 'annoncerer' sig selv som boligsøgende. Så hvis du en anden gang skulle få behov for at bruge os igen, må du meget gerne henvende dig til kundeservice - det kan være vi har nogle råd der kan hjælpe din profil og dermed din kontakt til udlejerne.

At du finder vores samarbejde med dba.dk usympatisk kan jeg ikke helt forstå - udbuddet af boligannoncer bliver ikke mindre af at de annonceres på flere platforme. Med den type samarbejder kunne man tværtimod forestille sig at flere udlejere vil oprette sig hos os, til gavn for de boligsøgende.

Du er altid velkommen til at henvende dig med spørgsmål eller kommentarer, og ellers vil jeg bare ønske dig god fornøjelse med din boligsøgning fremover.

Hej Niklas

Tak for din anmeldelse, vi er glade for vores service faldt i god jord.

Super godt

jeg fandt hvad jeg søgte - så jeg er fuldt ud tilfreds

Hej Niels

Det lyder til du fandt en bolig, og det er vi glade for at høre.

Hurtigt ny lejlighed

Fandt på 2 dage min nye lejlighed. Det fungerede perfekt og er nemt at betjene.

Hej Signe

Tillykke med din nye lejlighed - dejligt at høre du synes siden var nem at betjene.

Ane/Boligportal.dk

Let og overskueligt værktøj til min boligsøgning.

Det var let at oprette en konto, nemt at tilpasse min boligsøgning og et supergodt værktøj til at danne overblik over de ønsker jeg havde. Mailfunktionen fungerer rigtig godt.

Hej Anders

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at høre, at værktøjerne var som de skulle være og levede op til dine krav - det skulle nemlig også gerne være let og overskueligt.

Ane/Boligportal.dk

Super service - hver gang! :-)

Nu har jeg brugt boligportal igennem 7 år og 4 flytninger til private lejemål, 2 værelser og 2 lejligheder har jeg nu fundet igennem dem, og jeg har kun oplevet dem stå inde for hvad de lover.
Jeg har altid haft held til at finde gode, ordentlige lejemål til absolut rimelige priser, og reelle udlejere bag annoncerne. Priserne for at have en profil på siden er rimelige, synes jeg.
Jeg kan kun give siden - og ikke mindst medarbejderne bag - min varmeste anbefaling :-)

Kvinde, 35.

Hej Eva

Mange tak for din anmeldelse. Dejligt at høre at du har fundet bolig op til flere gange og er glade for vores service.

Vi er glade for at kunne hjælpe.

Ane/Boligportal.dk

Mange gode lejligheder - nemt og enkelt !

Jeg har brugt boligportalen før med succes. Men omg, hvor har det desværre denne gang, taget meget lang tid før nogle af udlejerne har svaret igen og det er selvom man tydelig skriver at man er rigtig interesseret i at komme ud og se lejemålet hurtigst mulig og man skriver det ene og det andet osv. Osv.!!
Synes især det er slemt i Århus området?Ellers dejlig portal - har været rigtig glad for den og har brugt den mange gange før, men meget tungt ang. Udlejerne i Århus området gab, gav, gab!!!!!!!!!

Hej Mike

Tak for din anmeldelse - det er dejligt at høre du synes siden er nem og enkel.

Det er selvfølgelig ærgerligt hvis du denne gang følte ventetiden på svar var ekstra lang. Vi gør altid udlejerne opmærksomme på nye ansøgninger, og har også løbende kontakt med dem for at sikre os, at lejemålene stadig er ledige.

Der vil dog for det meste være noget ventetid - bl.a. fordi udlejerne også skal bruge tid på at finde den rette lejer, præcis som man ville gøre det i en jobsøgningsproces!

Det kan også være derfor du oplever at Århusområdet er svært - fordi der er stor konkurrence, og derfor mange potentielle lejere at forholde sig til for udlejerne.

Skulle du en anden gang opleve at vente meget mere end 10-14 dage på svar, må du gerne kontakte os. Så kan vi se om vi kan fremskynde processen, eller om der skulle være sket en fejl.

Vi er glade for at du ellers synes det er en dejlig portal, og at du har været glad for at bruge den.

Ane/Boligportal.dk

God side, nem at oprette annonce på, upload af billeder virkede ikke altid, ingen advarsel for hvornår endnu en betalingsperiode nærmede sig.

Boligportalen er en udemærket hjemmeside hvis du vil sælge din andelsbolig (man kan også sælge ejer, og leje ud).
Jeg havde probelmer med at uploade billeder, men det lykkedes dog efter et par forsøg af et par omgange uden at jeg fandt ud af hvad problemet var.
Jeg kom desværre også til at betale for en periode for meget, og jeg kunne godt have brugt en reminder, men de tænker jo selvfølgelig på at få penge, så hvorfor skulle de minde mig om ikke at betale, hvis ikke det var nødvendigt?
Men, kort og godt, jeg lagde annonce op, kom i kontakt med interesserde købere, viste lejligheden frem, fandt nogen der ville købe; solgte lejligheden. Og sparede 50.000,- i ejendomsmæglersalær.

Hej Adam

Tak for din anmeldelse og stort tillykke med salget og at du dermed har sparet mæglersalæret.

Jeg skal heller ikke kunne sige hvad der kan være gået galt i forbindelse med upload af billeder, da vi ikke har hørt om problemet fra andre, men skulle du en anden gang opleve at det driller, kontakter du os selvfølgelig bare.

go og effektiv side

Fandt hvad jeg skulle bruge på 2 dage

Hej Torben

Det lyder til, at du let har fundet bolig via BoligPortal.dk - stort tillykke med det.

Maja/BoligPortal.dk

God hjælp til at finde min nye bolig

Fandt hurtigt min nye lejebolig i Ringsted, og jeg fandt den i et område, hvor jeg ikke havde tænkt på at søge.

Hej Aksel

Tak for anmeldelsen. Dejligt, at søgeagentens alternative forslag ledte dig til din nye bolig.

Godt men dyrt!

Boligportalen er klart den bedste hjemmeside til at søge bolig, desværre er det bare rigtig dyrt at være medlem så man får sendt mails om relevante boliger!

Hej Pernille

Tak for anmeldelsen.

Du kan faktisk oprette en e-mail agent helt gratis så du hver dag får tilsendt en mail med nye boliger som matcher det du søger. På den måde kan du overvåge markedet og vente med at tilmelde dig til den rette bolig dukker op.

Super effektivt

Jeg synes at boligportal har virket upåklageligt og meget effektivt

Kære Jeanette

Det er dejligt at høre.

Maja/BoligPortal.dk

Super nem måde at sælge bolig på

Super nem måde at sælge bolig på. Nemt at lave en salgsannonce og ligge billeder ind.
Fik henvendelser fra hele landet. Boligportalen.dk er stedet man for meget få omkostninger sælger sin bolig.

Hej Per

Tak for din positive feedback. Det er dejligt at høre, at du har haft glæde og udbytte af vores nye sælg-selv koncept.

Tak for denne gang og rigtig god weekend.

Simpelt og enkelt

Jeg har altid benyttet mig af boligportalen når jeg har stået og skulle flytte og jeg er aldrig blevet skuffet. Siden er simpel og lige til at gå til. Jeg syntes dog at det burde være et krav at alle udlejere skál ligge mindst 3-4 billeder op af den pågældende bolig. Det vil spare både dem og de boligsøgenes tid.
Men endnu engang tak for hjælpen med at finde mig en bolig. :)

Hej Trine

Tak fordi du deler dine positive erfaringer med BoligPortal.dk

Vi ville også ønske, at alle udlejeannoncer havde billeder på, men hvis vi stiller det som et krav får vi bare færre annoncer på og det vil i sidste ende gå ud over jer boligsøgende og betyde, at det bliver sværere at finde bolig.

Vi arbejder derimod for at gøre det lettere for udlejer at lægge billeder på annoncen da vi mener det er en bedre løsning. Næste skridt bliver nem billede upload via mobilen som forhåbentlig gør, at flere udlejere vil lægge billeder på deres annonce.

Hurtig kontakt til udlejer efter blot 14 dages abonnement

Jeg oprettede et 2 måneders medlemskab sidst i december, og godt 14 dage efter blev jeg kontaktet af en udlejer, og her til februar flyttede jeg ind i en rigtig dejlig lejlighed.
Har stået på venteliste i et halvt år til ungdomsboliger uden held, så jeg fortryder ikke at jeg betalte de 375 kr. for et abonnement hos Boligportalen. Eneste grund til jeg ikke gav 5 stjerner er, at prisen er pebret, men når jeg fik en lejlighed ud af det, så er det stadig positivt :)

- Teresa

Kære Therese

Tak for anmeldelsen og stort tillykke med din nye lejlighed.

For lang svartid

Svartiden var alt for lang tid.. så muligheden for at komme først i køen til en lejlighed var næsten umulig... :(
Rigtig ærgerligt når der er så mange muligheder

Super effektiv

Jeg både kontaktede og blev kontaktet gennem boligportalen og der er et stort udbud af lejligheder på sitet. Jeg blev rigtig godt modtaget når jeg nævnte boligportalen og I løbet af tre dage har jeg set 10 lejligheder. Telefonisk henvendelse fungerer bedst, der var en del email jeg ikke hørte fra.

Hej Lis

Det lyder til du har haft travlt med at suse på boligfremvisning - håber du fandt den rigtige bolig i blandt de mange tilbud.

God side

Deres web hj. side fungere rigtig godt, og det er ok billigt.
Deres mobil version er lidt mere bøvlet, da vi skal vide om husdyr er tilladt i bolig, hvilket man skal på web version for at kunne se.
Men ellers er det en rigtig god side, vi har brugt flittigt ! Og forsat gør.
Det er den største på markedet, synes jeg. (Det er den flest kender!)
Mange boliger, altid stort udvalg.
Har anbefalet den til andre

Hej Aqutsiaq

Mange tak for de varme anbefalinger af BoligPortal.dk.

Maja/BoligPortal.dk

Dette fungerer, enkelt og sikkert!

Har brugt boligportal både som udlejer og boligsøgende og finder siden meget nem at bruge! Det er nemt at få oversigt og rigtig dejligt at man kan få mails når der er huse/lejere der passer til ens kriterier! Anbefales!

Hej Miriam

Tak for din positive tilbagemelding, det er så dejligt at høre at du nemt har kunnet bruge os til både at finde og udleje bolig.

Maja/BoligPortal.dk

KAN ABSOLUT IKKE BRUGES TIL AT FINDE BOLIG.

Vi kunne ikke bruge boligportalen til noget. Det var kun spild af dyrbar tid, penge og arbejde. Jeg blev ikke engang taget i betragtning til de allerfleste boliger (90 % af de boliger). Når man så endelig engang hver uge blev taget i betragtning og blev inviteret med til at se boligen på et bestemt tidspunkt var boligen allerede afsat for længst. Det må da betegnes som uretfærdig behandling. Det skete bare hver gang. Til sidst var jeg træt af det og afmeldte mit boligportal abonnement. Det var heller ikke fordi jeg havde strammet kravene for hårdt. Jeg var rimmelig fleksibel med boligens pris, størrelse og placering. Jeg ser det som om boligportalen bare scorer kassen på ingenting i forhold boligjagten.

Hej Rozbeh

Jeg beklager, at jeres boligsøgning ikke har båret frugt. Der er stor konkurrence på lejeboligmarkedet i Århus, da efterspørgslen desværre er stor sammenlignet med udbuddet. Dette gælder ikke kun hos BoligPortal.dk, men er en generel tendens på det århusianske lejeboligmarked. Det kan derfor kræve længere tids søgen, at finde en bolig uanset hvor du søger og det kan jeg virkelig godt forstå du synes er frustrerende.

Hvis du har følt dig uretfærdig behandlet af en udlejer sætter vi stor pris på hvis du vil kontakte os direkte og fortælle om episoden så vi har mulighed for at følge op på sagen. Du kan anmelde annoncen direkte via anmeld funktionen eller sende en mail til info@boligportal.dk med sagsnummer og en beskrivelse af episoden.

Vi vil se frem til at høre fra dig.

BoligPortal.dk Details

Boligportal.dk blev etableret i 1999 for at gøre det nemmere for lejere og udlejere at komme i kontakt med hinanden. I dag er Boligportal.dk et af Danmarks største boligsites med en klar førerposition på lejeboligmarkedet og en række spændende services på ejerboligmarkedet. Vi har fokus på, at skabe værdi til vores brugere og kunder via vores produkter til de 170.000 månedlige besøgende på Boligportal.dk. Boligportal.dk har i øjeblikket 32 engagerede medarbejdere. Vi er medlem af FDIM's mærkningsordning for lejeboligsider.

Visit www.boligportal.dk

We live here: P. Hiort-Lorenzens vej 2A, 3.sal