Boligstedet reviews

Boligstedet reviews

5.4

Fuld af svindlere

For ikke at nævne den dårligt byggede hjemmeside der ikke vil lade dig åbne en annonce i et nyt vindue, hvilket gøre søgning til et kæmpe arbejde, så findes der godt med svindlere på denne hjemmeside.

I løbet af bare en aften hvor jeg har kontaktet omkring 8, kan jeg allerede med garanti sige 2 er svindlere og 5 andre sandsynligvis også er det. Hvis den sidste skulle være en real annonce, ville det da være en positiv overraskelse.

Hvis ikke du har styr på de juridiske punkter, eller kender dig selv til ikke at være forsigtig nok, så gør dig selv en tjeneste og hold dig væk fra hjemmesiden!

Yderligere vil jeg opfordre udlejere og sælgere at holde sig væk fra en hjemmeside der står side om side med svindel.

Det virker bare!

Må indrømme at jeg var skeptisk i starten , men hva pokker der var mulighed for at lave en gratis annonce, så det fik et forsøg ,efter 6 mdr på en anden betalings side uden den store responce, var der jo intet at miste.

Men skal love for jeg blev overrasket, en uge og der var allerede flere henvendelser, og endte faktisk med at sælge til en af de første :-) efter kun ca. en mdr på siden.

Så kan kun anbefale det sted

Hmm

elendig sige hvis man søer på nogen som er på fyn så dukker der en masse op fra brøndby og alle andre mulige steder en det som man søger på så nu har jeg droppet og bruge deres side for det er alt alt for rodet.-

Is Boligstedet your company?

Boligstedet Details

Find, udlej eller sælg bolig. Annoncer med boliger til salg og leje. Det er gratis at læse og indrykke boligannoncer på Boligstedet.dk. Udlej eller sælg bolig. Boligstedet har annoncer med lejeboliger, ejerboliger, andelsboliger, bolig til~nl~ salg, bolig til leje, bolig i udlandet og sommerhuse. Boligstedet - Find Bolig med boligannoncer med Andelsbolig, lejebolig og ejerbolig Boligstedet - Find Bolig med boligannoncer med Andelsbolig, lejebolig og ejerbolig

Visit Boligstedet