Bonami reviews

Bonami reviews

4.9

Dårlig service - svarer ikke tilbage på 1 år - 1 år -1 år

Da jeg holdt tøseaften hos mig, hvor havde min veninder købt ting hos dem, så skulle de sendt til mig, men resten mangler pga ikke på lager - ventede modtager dem på halv år efter.. men dog to veninde mangler 1 ting hver - jeg blive ved hver gange skrev til dem, får aldrig SVAR tilbage... så mine to veninder kede af og mister de mange penge som har ikke modtager dem endnu fra 12 nov - 2011 til nu (tror får dem aldrig)... :( :( vil aldrig anbefaling dem til nogen.. lad være med købe hos dem.......!!!!!!!!

ELENDIG ELLER INGEN SERVICE!

Jeg havde modtaget en defekt vare, sender den ind og får den tilbage i sammen tilstand som den var afsend, dog med batterier. Ingen besked eller noget!
Jeg står stadig med en defekt vare, og jeg har flere gange skrevet mails til dem. Men har ikke fået svar.
- Derudover oplevede mine to veninder at de aldrig modtog deres vare, og de fik først deres penge retur da de truede med at gå til forbrugerklagenævnet.

- HOLD JER LANGT VÆK!

Falsk markedsføring!

syntes ærligt det er grotesk at når jeg går ind på shoppen og der står mega tilbud på lelo, klikker på Banneren og at det kommer op med intet resultat prøv igen. Det er i min verden bare ikkei orden !

Is Bonami your company?

Bonami Details

Dildoparty med Bon Ami er underholdning i topklasse. Bon Ami sørger for en underholdende oplevelse ved en pigeaften eller polterabend.

Visit Bonami