BON'A PARTE reviews

BON'A PARTE reviews

Good
7.6
from 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review company
40 Trustpilot review(s)
|
Latest review
ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

always friendly

For trendy affordable clothing in a very wide range of sizes. I always find something different to buy.

They are a very friendly company and have always been very reliable, the quality is very good.

I would not hesitate to recommend them. Thank you. Jenny of Dunstable.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Really efficient and easy

I would recommend Bonaparte . Great clothes and good straight forward delivery
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

awful servuce

I wouldnt even rate them! first the money leaves my account on 24th March, they didnt bother to contact me to say that due to incomplete address details the order could not be delivered. I have been given a number to call which is "not in service" a tracking number which is not recognised and it is impossible to get through to customer services! I am a returning customer so my details must be on their system. My message is dont bother!
bonaparte.co.uk

Reply from bonaparte.co.uk

Dear Ms Mccarthy,

Thank you for taking the time to re-view Bon´A Parte.

We are obviously very sad to hear that you did not receive your order due to incomplete address details.

However, we draw attention to the fact that it is always very important for customers who place their orders online to make sure the address details registered are in fact correct & adequate.

Our staff members are always happy to assist you if you have any problems, questions or whatsoever in respect to how you register a delivery address correctly.

Your parcel is currently on its way back to our warehouse, subsequently a refund payment will be made to your credit card upon receipt hereof.

We apologize for any inconvenience caused in this respect.

Kind regards

Rikke Louise Hornshøj
Customer service

Bon´A Parte
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Good experience all round

Bonaparte continually exceeds expectation by providing a first class service with super fashions too.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

A bit of a long wait for delivery

My order took longer than I thought to be delivered so consequently I ended up going away before it arrived and my neighbour had to take it in for me. I order a lot of things from Next Directory which always come the next day! I didn't expect them the next day but within the week would have been nice. As I had to return one of the items I was only just in the time limit.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Now I can be stunning on the beach!

This is a well made bikini. It not only looks really good on, but is very comfortable too. The design is good giving good support for a more well-endowed lady! I am delighted with it, wasn't sure when I ordered what it would be like, but would certainly order another.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

great quality, different prints and styles with some fantastic basics.

Great to find good fabrics, prints, styles for the larger lady. Also love the basic Ts and vest - loving the longer lengths.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

great service-stylish clothes

For really stylish clothes that won't cost the earth you can't beat bonaparte I look forward to receiving their catalogues each season
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Exciting clothes, in a wide size range, in good selection of natural fabrics

I really like the clothes you sell. I do find that your sizes are a bit inconsistent which means that I have to send more items back to you than I would like. I really like the variety and imagination in your designs, and the fact that you use polyester less than many similar companies.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

stylish and comfortable

I am knocking on a bit but scrub up well. Many styles still suit me including jackets, skirts and dresses. I feel good - thank you!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Brilliantly different!

I love Bon'a Parte's origonal style for myself and my kids - only one complaint in that parcels take a week or so to arrive - otherwise no complaints at all
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Good quality, fashionable clothes

I really like the style of clothes offered. I'm nearly 6ft tall and to be able to find longer length trousers is great. You offer most clothes in larger sizes which is another advantage.
The only down side is the clothes sometimes take a few days to arrive and refunds are slow to be applied. But overall a thumbs up!
bonaparte.co.uk

Reply from bonaparte.co.uk

Dear Mrs. Scortt,

Thank you for your lovely review.

We are momentarely working on improving our return time. Bon´A Parte is a Danish company and subsequently all returns are sent back to our head office in Denmark, which in some cases unfortunately takes up to 7 days.

We look foward to be of service to you in the near future.

Kind regards
BON'A PARTE Customerservice
Charlotte Olesen
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

fantastic

you have just got to see the fantastic reange of cloths :-) and the pices are even better.

They are of the same standard as " Mint Velvet " clothing range, I only wish we had a shop/outlet in Leicester we would never be out of it.

Love love love Bon'a Parte.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Love Love Love Bon' A Parte

I've now bought several items from Bon' A Parte and have never been disappointed. My latest purchase was a pair of trousers, the black and sand ones with an elasticated waist. I'm wearing them for the first time tomorrow to my friend's hen night out and am very excited because I know I'll be comfortable in them all night. Keep up the good work Bon' A Parte!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Bon'A'Parte cater to a wide range of styles

The dress is actually nicer than I expected and the fabric is a lot nicer, as the dress is combat I expected the fabric to be tougher but it is a lot silkier and hangs really nicely.
I am just waiting for the right occasion to wear it as it is classier than I thought it would be, may have to wear it mothers day when am being taken out.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Disappointing!

In the past I have bought clothes from Bonaparte and I have been very pleased. I recently made an order and everything was in stock when I ordered them online.

The parcel arrived and I had two items instead of three in the parcel!

On the invoice, I was informed that one item was not in stock (although it was when I ordered it), the second item was a top although I ordered a scarf and within the packaging you could see long silver/grey hairs!!! Very warily, I opened the packaging of the third item, which was correct but again, it had grey hairs on it. I put the item directly back into the packaging because I didn't know if it was clean and I'm not prepared to pay for something from I company I thought I could trust!
bonaparte.co.uk

Reply from bonaparte.co.uk

Dear Mrs. Hughes,

Thank you for taking the time to re-view Bon´A Parte.

We apologize for the fact that you received a wrong item from us and received items which were obviously not meeting the normal high standards we offer our customers.

This is ofcourse not acceptable and we have therefore forwarded your re-view to our quality department for their immediate attendance.

We suggest that you contact our customer service in respect to the experience you have had with your latest delivery and hope your confidence in Bon´A Parte remains intact.

Kind regards
Bon´A Parte Fashion Ltd.

Rikke Louise Hornshøj
Customer Service
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Lovely clothes

I'm really pleased a friend told me about Bon'A Parte, I love the clothes, something a bit different than the usual high street offering.

Service is good, too.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Brilliant

Lovely clothes albeit sometimes a bit small on sizes, however never any isues when requesting refunds for returns. Highly recommended.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Review by confirmed purchaser

Quality garments delivered quickly in excellent packaging

Really happy with the quality of the items I ordered ad they came really quickly and were very well packaged, felt that little bit more expensive and a real treat.

BON'A PARTE

About this company

For more than 25 years BON'A PARTE has been designing fabulous fashion clothes for the entire family. A strong Scandinavian design tradition forms the basis of our company as we transform the hottest fashion trends into unique collections which you can only get from us. Our collections offer you endless combinations to mix and match. It only takes a few adjustments to dress the individual outfit up or down and create a whole new look. Quality is of crucial importance to BON'A PARTE, especially when it comes to the quality of our design, materials, cuts and details.

Visit BON'A PARTE

Customer Service

Call us on: 0844 855 2312
We live here: Greenford
UB18 8NL
United Kingdom

Trustpilot's Commitment

Trustpilot is committed to ensuring better online shopping experiences for everyone, which means we work hard to fight fake reviews. Find out more.

If you notice fake reviews on this company profile, we want to hear about it. Please contact Trustpilot here.

Trustpilot Subscriber

This company subscribes to Trustpilot Business services. Read more about our services for companies here.

No companies can delete or otherwise censor reviews.