BON'A PARTE reviews

BON'A PARTE reviews

8.4

Middel god oplevelse

Fint udvalg af tøj, men der mangler billeder af tøjet hvor det kan se fra flere vinkler, specialt bagfra. Leveringstid tiden er lang og jeg modtog ingen besked da min varer var blevet afsendt. Kun besked på dagen at jeg kunne afhente den.

jeg fik den anden pakke der var bestilt samme dag som den første over en uge efter den anden

Det tog 1 uge mere end de 1-4 hverdage som var lovet og hvorfor slog I ikke de 2 ordre sammen.

Tip top service

Fik varerne som lovet også den bluse som ikke var på ved bestilling.

Lækkert tøj. God service, Hurtig leverance.

Dejlig nem måde at handle på. Man sparer tid, Der er tøj for enhver smag .

Et skønt sted at handle !! BON/A PARTE

Jeg har været kunde i rigtig mange år , har altid været tilfreds. Det er flot tøj af rigtig god kvalitet , og en nem måde at handle på, dog skulle det ikke koste noget at sende retur, det kan hurtig blive for dyrt hvis ikke størrelsen ikke er rigtig.

hurtig og god service

god kvalitet og pasform :)

Hurtig og professionel ekspertise

Lækkert tøj som hurtigt og nemt blev sendt. Levede op til forventningerne. Rigtig stort og lækkert udvalg

Superb

Lækre og passende styles

altid i top

Altid fin og hurtig service med de rigtige ting. Lækkert tøj af god kvalitet.
Kan anbefales.

Supergod kvalitet

Bare skønne at gå med,og kan lige gå i vaskemaskinen og tørrer på ingen tid.

Altid sikker levering

Jeg kan godt lide at handle i Bon`´A Parte
Jeg er især glad for basis varerne, da størrelserne altid er ens.
Dejligt at sidde og kigge på tøjet i fred og ro.

God kvalitet og god service

Fik tøjet efter få dage. Det sad rigtig pænt, men der var et hul i cardiganen. Jeg mailede og få arbejdsdage efter, havde jeg en ny uden huller. Super godt tøj med super service.

Lige i postkassen.

Super levering.

Fungerer som det skal.

Det er let at finde varerne, farverne passer ikke altid, men varerne kommer og der er god info undervejs og let at sende retur hvis det er.

Godt sted at købe tøj

Fint tøj med stort udvalg i mange størrelser, jeg bruger online shoppen rigtig meget. Lille irritationsmoment, når man sender noget retur skal man selv betale portoen. Det synes jeg er besværligt, hvorfor dropper BonAparte ikke bare de 30 kroner og kalder det gratis forsendelse?

grTis returvarer

Det var ikke en god oplevelse, at betaler fragt for returvarer, som jeg skulle have en anden størrelse, hvor jeg samtidig bestilte en ny varer. Jeg vil så heller købe det i en foretning hvor jeg kan prøve varen med det samme, og gider ikke have besværet.

Tilfreds med pris og kvalitet

Jeg er stort set tilfreds, bliver dog enkelte gange overrasket over svingende stofkvalitet.

Det fungerer bare

Alt fungerer fint, dejligt at jeg kan hente varen i en butik tæt ved når det passer mig.
Det eneste der er irriterende er at der kommer alt for mange nyheds mails !!!

Problemfri levering hver eneste gang.

Jeg kan klart anbefale bonaparte. Tøjet er meget flot og super kvalitet. Jeg har handler hos dem mange gange og har aldrig haft nogle problemer. Ombytning af varer er nemt og har heller aldrig givet anledning til problemer. De gange jeg har talt med personale i telefonen har jeg kun oplevet venlige og hjælpsomt folk. Helt klart en af mine yndlings butikker :-)

Dårlig service

Har bestilt en vare, og blev lovet at den blev leveret for ca. 14 dage siden. Varen er stadig ikke modtaget, så den bliver returneret. Det er ikke første gang det sker.

BON'A PARTE

I over 25 år har vi hos BON’A PARTE designet lækkert modetøj til hele familien. Ud fra vores stærke, skandinaviske designtradition fortolker vi modens højaktuelle tendenser og designer unikke kollektioner, som kun findes hos os. Vores kollektioner har uendelige kombinationsmuligheder, og det enkelte outfit kan med få tilpasninger dresses op og ned til et helt nyt look. Kvalitet er afgørende for BON'A PARTE, specielt med hensyn til kvalitet af vores design, materiale, udskæringer og detaljer. Shop online - nemt og sikkert!

Visit BON'A PARTE

Kundeservice