BON'A PARTE reviews

BON'A PARTE reviews

8.5

god service

jeg er godt tilfreds med at handle hos Bon'a parte. de oplyser om modtagelses tidspunkt og det holde. Ellers får man besked. Nemt at sende retur.

God kvalitet og brugervenlig hjemmeside

Bon'A Parte har lækre produkter af god kvalitet, og jeg synes pris og kvalitet hænger sammen. Stort set alle produkter kan fås til udsalget, hvis man er hurtig. Hjemmesiden er lækker, betalingen er nem og jeg kan lide, at man kan betale på faktura (køb nu og betal senere), så man har tid til at bestemme sig. Dog er det lidt irriterende, at de endnu ikke er med på bølgen med gratis fragt.

supørpe

en super service som man ikke får alle steder, så altså tak

Gode varer og hurtig levering

Bon A Parte har nogle virklige gode ting. Det kan dog ind i mellem være lidt svært med størrelserne men så er det let at returnerer og pengene går retur ind på kontoen.
Jeg handler ofte og gerne hos Bon A Parte

Vi bestilte tøj fredag aften på nettet. Torsdag ugen efter modtog vi tøjet med posten, og vi skulle bruge det om lørdagen, så det passede perfekt med tiden.

GOD SERVICE

God ekspedition i butikken i Vejle. Den ene varer jeg bestilte kom hurtigt med posten. Jeg venter dog stadig på den anden vare.

Nemt, hurtigt og snildt :-) Dog snød billedet ift benlængden - lidt øv ...

At bestille og modtagegik som en leg - virkeligt fint! Rigtig god størrelsesguide - men billedet snød desværre alt for kedeligt i forhold til benlængde på bukser - var hellange på model men nærmest lige midt på læg i virkeligheden - lev op til jeres omdømme og vis virkeligheden, det kan I sagtens tåle :-)

Kvaliteten hvor blev den af

Jeg havde bestilt mange varer men returnerede 98 % af dem igen pga at mange af varerne ikke kvalitetsmæssig leverede op til mine forventninger, Jeg har købt meget tøj hos Bonaparte men denne gang må jeg sige at kvaliteten var dårlig.

Super handel.

Tøjet er flot og i en god kvalitet, og størrelserne passer, så alt er perfekt.

Lang hals og kort hår, hvad så?

Det har i de sidste år været næsten enerådende på markedet med nedringede bluser/ kjoler. Det er et problem, når man har lang hals og kort hår!
Der er meget få skjortebluser, de er ikke strygefri, og hvorfor egentlig ikke, når mænds skjorter fås sådan?
Det kan til tider være vanskeligt at se på modelfotoet, hvordan varen ser ud....
M.v.h. Ulla Vedel.
P.S. Min datter er meget glad for de farverige tunikaer m. m.

Tilfredshed

Det er altid nemt at handle hos Bonaparte

Super hurtig levering - gratis porto og label til tilbagesendelse, hvad mere kan man ønske sig? :-)

Hurtig levering og gratis porto, og så er der mulighed for at tilbagesende eller bytte tingene meget let.

Udemærket service - tip top.

Jeg kan kun anbefale dig at handle på bon'a partes hjemmeside.

vi er glade for vore varer

synes der har været rod i de sidste forsendelser, skulle vente meget længe på nogle varer

Fin service

God og hurtig service

det fungerer præcis som det skal.

Det er spý nemt og ligetil at bestille på nettet frá Bona Parte. Jeg vælger varerne, betaler og modtager varen på Færøerne i løbet aftur tre til fem dage. Og varerne er af en rigtig god kvalitet.

Nemt og hurtigt også når der skal byttes

Jeg har fået fin og god behandling, også over telefonbetjening.

Altid god service, og lækkert tøj.

Har du set den sidste nye katalog? Der er bare så meget jeg gerne vil have.

Super god tøj kvalitet til prisen

Har efterhånden handlet meget tøj og undertøj hos Bon Aparte. En god kvalitet til en fornuftig pris. Kan varmt anbefale at andre køber hos Jer. Børnetøj de senere år har jeg også købt med god fornemmelse for at det er en god kvalitet til prisen. Kan kun varmt anbefale firmaet til andre.

BON'A PARTE

I over 25 år har vi hos BON’A PARTE designet lækkert modetøj til hele familien. Ud fra vores stærke, skandinaviske designtradition fortolker vi modens højaktuelle tendenser og designer unikke kollektioner, som kun findes hos os. Vores kollektioner har uendelige kombinationsmuligheder, og det enkelte outfit kan med få tilpasninger dresses op og ned til et helt nyt look. Kvalitet er afgørende for BON'A PARTE, specielt med hensyn til kvalitet af vores design, materiale, udskæringer og detaljer. Shop online - nemt og sikkert!

Visit BON'A PARTE

Kundeservice