BON'A PARTE reviewed by

Ekstremt lang leveringstid

Bestilte to cardigans i midten af februar. Den ene kommer i starten af marts, altså efter tre uger. Får at vide, at den næste kommer i uge 11 eller 12 og at jeg vil få besked, hvis det ikke kommer til at passe. I slutningen af uge 12 rykker jeg for den. Får svar tilbage om, at den er forsinket til uge 13 og at jeg vil få besked, hvis det ikke passer. Det skrev de jo også første gang, men gav mig ingen besked. Det samme gentager sig i uge 13: Ingen cardigan. Skriver til dem igen, og de siger, at nu er den forsinket til uge 14.

Den kom så endelig efter to måneder (!!). Synes det er alt, alt for lang leveringstid, når det ene produkt først kommer efter tre uger, og det andet efter hele to måneder. Og skal ovenikøbet betale porto både for forsendelse og retur! Kan ikke se fidusen i at købe hos Bonaparte, når man skal vente op til to måneder på sine varer; ikke får besked som lovet; skal betale for porto begge veje; selv hente i en pakkeshop og i tillæg er deres tøj ikke billigere end andre steder, hvor man får leveret på bopælen efter få dage, og hverken skal betale porto den ene eller anden vej.

I sidste uge har jeg sendt en mail, hvor jeg klager over håndteringen, men har ikke fået svar. Det kan være jeg gør det nu jeg skriver på Trustpilot....
    BON'A PARTE
    TrustScore 8.4 / 10
    1,355 Reviews

Reply from BON'A PARTE

Kære Sidsel.

Vi beklager meget din oplevelse i forbindelse med din bestilling af varer hos os på BON’A PARTE.

Vi er helt enige med dig i, at vores leveringstid samt information har været utilstrækkelig i denne sag. Desværre har det vist sig, at vores kundeinformationsbreve ikke er blevet sendt ud som ønsket. Dette beklager vi meget og kan bekræfte at fejlen nu er rettet.

Vedr. manglende svar på din seneste henvendelse, må vi gør dig opmærksom på, at de eneste henvendelser vi har modtaget fra dig er fra den 8. og 9. april. Disse har vi begge svaret tilbage.

Samtidig kan vi bekræfte, at begge dine varer nu er registeret retur til os, og varernes pris samt forsendelses omkostninger, tilbagebetales på dit kort fra os i dag. Vi har ligeledes valgt at dække din returporto, pga. den lange leveringstid.

Vi beklager endnu engang de manglende informationer, samt den lange leveringstid.

BON´A PARTE kundeservice
    Britta Nissen