Bones reviews

Bones reviews

6.6

Virkelig dårlig oplevelse

Købte take-away på amagerbrogade. Salaten var tør og kedelig, spareribs var stort set kun fedt og de bagte kartofler var kolde, da vi kom hjem (bor 5min) derfra.

Skrev så en lang mail til Bones omkring mine oplevelser, men har aldrig hørt fra dem, så hvis de ikke vil svare internt, må de få min feedback her.

Alt i alt en dårlig oplevelser og det er jo ikke fordi 287kr. (for take-away) for 2 personer er super billigt, så man kan vel forvente lidt mere.

God oplevelse

God mad i rigelige mængder og upåklagelig betjening.

Bones på Amager!

Vi var inde og spise på bones på Amager, tjenerne var super søde og gode til hele tiden at høre om man manglede noget uden at det blev for irriterende, maden var super lækker og til rimelige priser, synes jeg! Jeg havde min datter med på 1 år og de var super søde overfor hende og kom med balloner og legetøj ;) super dejligt! Kan kun give ros herfra ;) herligt sted!

Maden er god, men for dyr. Og ingen mulighed for email feedback.

Egentlig har jeg ikke en finger at sætte på maden. Den er rigtig fin. Dog plejer jeg at sammenligne mad med prisen for det. Og her er prisen steget for meget, også selvom der er "refill" på sauce og tilbehør. Det er lige 10% for dyrt (i Vejle, har ikke prøvet andre steder).
Det andet problem er, at man ikke kan give feedback via email på bones.dk! Jeg vil ikke til at ringe, det skal være let og hurtigt at kunne give feedback - ellers er det ikke min tid værd, jeg vælger jo bare et andet sted at spise. Jeg vil ikke have en prædefineret formular, hvor jeg skal have spist der for nylig, for at kunne give feedback. Og gider ikke til at ringe til et nummer. Det er skadeligt, ikke at være mere åben for kritik (dog håber jeg det er ubevidst).
Min kritik gik på, at man skal modtage nyhedsbrevene for at være med i family klubben. Man kan ikke afmelde sig, uden at miste muligheden for de tilbud, der nu hører sig med. Det er for dårligt, måske ikke ulovligt, men et dårligt spam-signal at sende. Lige nu har jeg måtte opsætte et filter der smider alt fra Bones direkte i skraldespanden. Ærgerligt.
Ellers et sted jeg er glad for at spise jævnligt, maden er som sagt fin. Men for meget konkurrence nu til de priser, det ender let på over 200 kr og her kan man få bedre mad andensteds til ca det samme, endda som fuld buffet.

Fantastisk!

Kommer lige fra Bones i Randers! Lækker mad som altid og fantastisk betjening. Vi havde en helt fantastisk tjener, tror hun hed Amira og hun var sådan en glæde's spreder. Hun fortjener en løn forhøjelse ;)

Tak for en god oplevelse :)

Lækker betjening!

Jeg besøgte Bones i Odense med min bedre halvdel for ikke så længe siden. Vi blev betjent af en rigtig sød tjener ved navn Søren. Maden kom hurtigt og smagte dejligt. Servicen var helt i top, og man kunne mærke Søren var glad for sit job. Da vi havde betalt, fik vi også lov til at få nogle helium balloner med hjem! Aftenen var reddet!
#SkudUdTilBones&Søren #HeliumErSjovt #ElskerKød

Køb ikke take-away i Roskilde

Vi købte i fredags en roastbox med pommesfrites. Stegen var helt rå i midten og vildt sej, og der gik en sene igennem halvdelen af stegen. Det endte med at vi kun spiste enderne og smed resten ud.
Heldigvis havde vi købt pommesfrites med - desværre havde de heller ikke fået nok. De var præcis som Bones selv: slatne...
Jeg skrev til Bones for at påpege deres dårlige mad (kr. 330,-), men de har ikke engang gidet svare os.
Det er simpelthen for dyrt for noget der er så ringe.
PS da vi ringede ind for at bestille, sagde en pige "lige et øjeblik" - vi lagde på da der var gået 5 minutter og ringede op igen. Og så blev telefonen taget med det samme???

Skuffende - Jensens Bøfhus vers. 1.0a?

Selskab på fire, hvoraf vi var tre til spareribs, en fik bøf.
Bøffen var OK. Spareribs OK, men intet fantastisk eller spektakulært. Jeg tænkte på, om det var fra Steff Houlberg. De var kogt og pøset til med bbq sauce. Hør her - man koger dem - og så skal de en tur på grillen, hvor de steges ordentlig igennem og får lidt grill oplevelse med lidt sort på kanten og noget smag af røgen. Jeg sad tilbage med en kedelig oplevelse af nogle spareribs, som jeg ligeså godt kunne have købt i et hvilket som helst supermarked. Til 179,00 kroner skal en portion spareribs godt nok have en tand ekstra for at have sin berettigelse.
Den lille portion pommes frites, der var på tallerkenen hjalp ikke til at berettige prisen.
Hvad med lidt salat eller coleslaw. Nå ja - man kan jo bare tilkøbe en side salat for 49,00 kroner!!! Come on. Det er helt hen i vejret. 49 kroner!!!
Sodavand var kun Pepsi og associerede mærker. Ingen Coca Cola. Ovenikøbet direkte tappet med postevand og postmix. Hvad koster en halv liter sodavand - 1 kr.? 2 kr. måske?
At tage 44 kroner for en halv liter sodavand af den billige slags, så spænder man buen. Helt urimeligt og alt for dyrt i forhold til, hvad man får. Det er jo ikke ligefrem Mash, man gæster.
Ikke den bedste oplevelse og slet ikke på et niveau, der kommer til at blive en konkurrent til Jensens Bøfhus (og der er heller ikke meget at råbe hurra for).
Vi havde håbet på et ordentligt steakhouse på Amager. Det blev heller ikke denne gang..........
Skuffende..

supper service

super god service, og god mad. klart et besøg hver :D, dog lidt dyrt, men pengene hver

Super service og flink personale!

Bones Randers den 01-02-2014 kl 14.00
Bord 12

Mig og min kæreste tager ind på Bones for første gang med høje forventninger.
Vi kommer ind, bliver mødt af et glad smil og en fin velkomst, vi får hurtigt et bord, og får denne bestilingsblanket, lidt underligt menukort, men det går da.
En ny super flink tjener kommer og tager i mod vores bestilling på blanketten.
Og får hurtigt det ville have at drikke og venter utrolig kort tid på maden(vi var godt tilfreds).
Min kæreste synes ikke hendes bøf var medium stegt og nævner det for tjeneren, tjeneren undskylder straks og skynder sig ud i køkkenet med den og kommer hurtigt tilbage med beskenden om at hun bare kunne spise det hun kan lide, for der var allerede en ny på vej!
Hun når knap nok at kigge på bøffen før den nye var klar og tjeneren igen undskylder og spørger og alt er iorden, denne bøf er næsten dobbelt så stor, faktisk var det en helt ny omgang mad hun fik!

Vi spiser færdig og bliver kun mødt af venligt, pænt påklædt og smilende personale.

Super service, sådan skal det gøres!

Vi kommer helt sikkert igen når vi er i Randers!
God arbejde tøser!

Vh Rasmus Østergaard

Fantastisk åbningsmiddag på Amager.

Vi har været på Bones utallige gange og maden har altid været super god. Vi har været på flere forskellige restauranter.... Med Esbjerg i toppen hvad angår betjeningen (selv når vi har været op mod 30 personer i selskabet), Odense, Roskilde, Ålborg, og i bunden Vejle, med utrolig mange borde klemt ind og et meget ungt personale der ikke forstod at guide nye gæster igennem menukortet.
Men nu har vi jo fået vores egen her på Amager, i to etager. Betjeningen var en i top, og maden super god som altid selv om det var på åbningsdagen og en del havde første arbejdsdag.
Vi blev betjent af Signe, en sød venlig og smilende ung pige fra Jylland.
Vi kommer helt sikkert til at vende tilbage rigtig mange gange.

Super mad, elendig service!

Maden smagte super godt, men servicen var helt i bund. Var der inde på min fødselsdag og da tjeneren skulle bære for tallerkener ud, tog hun kun 3/6 af vores tallerkener ud og vi så hende aldrig igen (Vi gjorde det ellers tydeligt at vi alle var færdig med at spise.) Det var først da en anden tjener så det, at han kom og tog resten af tallerkenerne. WTF?

Ud over det kunne jeg heller ikke få den mail tilsendt til mig, så jeg kunne få gratis spareribs...

Madforgiftning

Vi var forbi idag, vi havde intet fået tidligere at spise på dagen. Vi bestiller salat og burger... Pludselig begynder jeg at løbe på toilet ialt 4 gange, senere begynder min mand også, og i skrivende stund skiftes vi stadigvæk, lidt øv på min fødselsdag :-/
Vi har prøvet at skrive til BONES for at advare andre, men de har ikke vendt tilbage.. Meget uprofessionelt synes jeg, vi kontakter vagtlægen i weekenden hvis det ikke bliver bedre.. Vi vil bare gerne have en forklaring, og en undskyldning, det var jo min fødselsdag... Resten af familien fejler ikke noget.. Lidt øv, ville jo bare have advaret så der ikke kommer flere syge gæster. Dbh Birgitte bkj@min-computer.dk

Leverede bare ikke varen.

Efter at ha stået i 5 min i en 1/3 fuld restaurant og ventet på at få anvist bord fik vi endelig anvist et bord, derefter gik der yderligere 15 min inden man kunne afgive bestillingen, (tjenere var der ellers nok af)
da vi fik vores meget varme mad gik der ikke 1 min før tjeneren kom og spurgte om det smagte godt, vil indrømme at jeg endnu ikke havde sat tænderne i min 80 grader varme sparerib, så jeg måtte være hende svar skyldig,
det var heller ikke helt let at komme til at betale, 2 gange måtte jeg bede om regningen, maden var middel god, men betjeningen noget kritisabel, ikke et sted jeg vil besøge igen.

Altid en succesoplevelse og fantastisk mad!

Jeg har både spist på Bone's i Odense, Esbjerg og Kolding.
Jeg har i alt været på Bone's 8-10 gange fordelt mellem disse 3 steder.
Det er altid en god oplevelse, der er super betjening, maden er altid veltilberedt og der er altid masser af dem, da man kan spist kartofler og sovs ad libitum! Dette er en super service, samtidig med man kan spise gratis på sin fødselsdag, hvis man tilmelder sig Bone's Family Club som er gratis.
Et par gange har jeg oplevet lettere støjgener, pga. det er en familierestaurant og dermed er der ofte børn og den ene gang sad vi ret tæt på køkkenet, hvilket også forårsagede lidt støj, men ikke mere generende end man kunne abstrahere fra det.
Jeg vil anbefale Bone's til alle der elsker amerikansk inspireret mad og som gerne vil nyde den i hyggelige omgivelser.

Lækker mad som sædvanligt

Vi kan dog bedre lide at spise i den i Randers, istedet for på Åboulevarden i Århus, da vi kom til at side tæt på døren, og der kom kold luft ind, når gæsterene gik ind og ud. men ellers intet at klage over :)

God mad, men for meget larm.

Spiste i går på Bone's i Odense med min familie. Maden var super lækker, men der larmede frygteligt og der var børn, der råbte og skreg og løb rundt imellem bordene, hvilket er en skidt ting for sådan en som mig, da jeg kan få angstanfald af larm og mange mennesker. Men ellers var det en dejlig oplevelse.

Altid en fornøjelse..

Jeg har kun haft gode oplevelser på Bones, uanset om det har været i Esbjerg, Kolding, Vejle eller Herning. Venligt personale, god betjening, kort ventetid og lækker mad.
Jeg har kun ét at sætte på Bones, og det er at de forskellige tilbud de kører med (som f.eks. Early Birdy) IKKE gælder i Lalandia.

sikke en kedelig aften.

Vi havde bestilt bord 17:45, da vi ankommer for vi at vide at der er ventetid ( ca op til 30min ) , vi beslutter at det er fint, da der jo er hyggeligt nok. Vi bestiller hurtigt, og drikkevarerne ankommer, efter 25 min, kommer maden, begge bøffer er stegt forkert, min kæreste fik ingen aioli ( som koster ekstra ) og jeg får pomfritter istedet for bagekartofler, jeg fanger en tjener og fortæller at vi mangler det ene og det andet og at bøfferne er forkerte.. tjeneren glemmer bestillingen og spørger gentagene gange hvad jeg skulle have, jeg får bagekartoflen ;) og min kæreste sin aioli.. efter 10 min kommer "overtjeneren" forbi og spørger om jeg har fået bøffen, det havde vi ikke, og hun sagde hun ville rykke for det , imidlertid blir mi kæreste færdig med hans mad, og jeg har spist mig mæt i kartofler og nu kold sauce. efter 25 min beslutter vi at det er ligemeget, og går op og betaler regningen.. vi betalte dog kun for alt hans mad. men synes stadig at det er ærgeligt, eftersom det var en vigtig mærkedag. det var helt bestemt sidste gang vi benytter Bones i Roskilde.

Lækkert

Den bedste spisested i Danmark. Ved ikke hvis alle Bones er som den i Kolding, men maden og service er i tops.

Is Bones your company?

Bone's restauranter Silkeborg Details

Bone's familierestaurant er din lokale restaurant der serverer originale amerikanske spareribs, roast, lækker salatbar, burgere, steaks og meget mere.

Visit Bones

We live here: Papirfabrikken 10 A