Bones reviews

Bones reviews

6.8

Dårlig mave hver gang

Min kone og jeg har prøvet Bones adskillige gange, men nu er det definitiv slut. Ud af 10 besøg, har vi haft problemer med maven efterfølgende de 7 gange. En gang fik jeg dem til at gøre den bagte kartofel om ingen, da den smagte dårlig. Ialt 4 andre bagte kartofler fik jeg serveret, og alle 4 var uspiselige. Ikke bare mine ord, min kone som ellers ikke er kræsen, og som smagte alle 4 kartofler sagde det samme. Dette er bare en af de mange underlige oplevelser vi har haft hos Bones.
En anden gang kom vi ind på restauranten og fik tildelt et bord, og så sad vi og ventede i ca. 25 minutter hvorefter vi forlod restauranten. Nej tak, aldrig mere Bones, og så siger jeg ikke et ord om alle de skrigende unger man risikere og møde derinde.

SUPER DÅRLIG MADSTED

ALTID godt

Vi vælger næsten altid at spise på Bones i vores familie. Med fire børn i voksealderen, ja så er det altså bare så skønt, at man kan bestille flere kartofler/fritter og sauce, hvis man har lyst.
Vi har spist i Aalborg og Skalborg og hver eneste gang er vi blevet mødt af utrolig søde servitricer, altid venlige og imødekommende.
Et hyggeligt sted hvor man kan komme som man er, afslappet stemning - skønt og kan kun anbefales.

Super bøf og service

Har nu prøvet Bones i Lalandia i Billund og City syd i Aalborg, har begge gange været rigtig godt tilfreds med det mad og service vi fik begge steder.

Så vi vil uden tvivl spise hos dem igen, men nu nok flere gange i Aalborg end Billund. ;o)

Dejlig oplevelse

Det er god mad til en rimelig pris og god service

Hjemmesiden er nem og overskuelig, og det er nem at bruge take-away!

Andre kunne lære meget af jer :)

Fantastisk

Var på bones med konen og min lille datter i Roskilde. Fantastisk oplevelse og yderst venligt personale der gjorde oplevelsen komplet. Kan bestemt anbefales.

det er hygge

Jeg syns det er fed og kom i bones der vil jeg hen igen

BONES HORSENS - lækker mad.

Det var et super besøg med god kundeservice og lækker mad. En super mør kylling, lækre ribbs og super sovs. Alt i alt en lækker madoplevelse, dog lidt dyr, men overkommelig :)

Langt under middel

Jeg var på besøg hos Bones i Roskilde en torsdag aften. Vi bestilte 2 steaks med pommes frites til 218 kr. stk.
Vi havde bestilt vores steaks medium stegt, den ene var ok, men den anden var gennemstegt. Pommes frites var næsten uspiselige - de havde fået ALT for meget.
Det eneste gariture, var en kvist af rosemarin.

Selv hvis maden havde været tilberedt ordenligt, kunne det ikke undskylde at prisen er alt for høj i forhold til kvaliteten.

Mmmmmmm fra Bones Roskilde

Det skal opleves og kan ikke beskrives. Drop Jensen's udtørrede Ribs med sovsen ved siden af og prøv en god bøf på BONES.

Salaten er godt nok sindsyg kold men stadig god.
bøfferne er meget lækre og servicen smilende, rar og rolig

takeaway

hej
har en grim oplevelse af esbjergs takeaway fik en kæmpe sviner af deres medarbejder da ringer og gør dem opmærksom på de har givet mig det forkerte mad med og da jeg så kommer ind med det står det andet par hvis mad var byttet rundt med mit derinde og ekpedienten siger nu kan i jo bare bytte poser så er vi fri for mer brok fra jer af. så nul mad til mig og 299kr fattigere for sku sku ik ha nået mad andre folk havde haft åbent for.

God oplevelse!

Vi - 2 voksne og 3 børn - var sidste år i Bones i Esbjerg, hvilket helt igennem var en super oplevelse.
Vi fik en plads, hvor vi uden problemer kunne have klapvognen stående, uden at den stod i vejen for andre. Tjenerne var rigtig søde og meget opmærksomme på os. Da vi kom til at smadre et glas, var der ingen sure miner. Der blev hurtig ryddet op og sikret, at der ikke var kommet glasskår i maden.
Vores yngste datter (2 år) kunne selvfølgelig ikke sidde stille hele tiden, så hun løb frem og tilbage mellem vores bord og et legerum. Men også her var der bare smil og ingen irritation, over at hun løb rundt.
Maden var lækker, salatbaren i top-top-top!!! Vi kommer helt sikkert igen denne sommer!

MAVEINFLUENZA AF MADEN

min mand og jeg var en tur inde ved Bones i viborg idag og fik deres sommergrill menu og min mand fik salat og is som ekstra.
udover at personalet var lidt uorganiseret så gik det ellers ok.
men da vi gik derfra og ville hjem gik der næsten en halv time da min mand begyndte at få ondt i maven, jeg havde det på samme måde men vi tænkte begge at det nok var fordi at vi havde spist for meget, men vi havde jo holdt lidt pauser så maven kunne følge med. men ca 30min efter vi var gået derfra så nåede min mand lige i sidste sekund ind på toilet hvor det først var den ene vej og derefter den anden vej. da han var færdig så var det min tur.
av vores maver,, så nu ligger vi begge med en slem omgang maveinfluenza ( ellers madforgiftning afhængig af hvad i vil kalde det)
puuha.. vi er vant til at der altid er lidt fejl og mangler ved Bones i viborg men det her sætter vi dog grænsen ved..
Jeg vil råde jer til at lave maden ordenligt , specielt når det gælder spareribs m.v.
kan så også sige at vi ikke var de eneste derinde idag som var meget utilfreds!

MEGET BEDRE END JENSEN BØFHUS

Bones største konkurent må nok være Jensen Bøfhus, men Bones mad smager bedre. Det er simpelthen kvalitet ved siden af Jensen´s og jeg har endnu ikke oplevet at læse noget med at de sælger gammel kød, som man før har hørt om Jensens Bøfhus.
Selvfølgelig er Bones ikke verdens bedste restaurant, men det er et spper sted hvis man vil have dejlig amerikansk mad, især spareribs, og så er det et ideelt sted for børn hvor der både er tag selv soft Ice og et lille legested.

For dyrt!

Har ikke andet end at sige end, de er alt for dyre....færdig bom marmelade :-)

:-)

Hurtig service når man bestiller online, og henter selv. Det kan vi li! :)

God mad og super service

De laver god mad og deres salatbar ser altid indbydende ud. God service

Blandet oplevelse

Har spist et par gange på deres restaurant i Randers, og det har været en blandet fornøjelse.
1. Gang skulle vi holde min mors fødselsdag på restauranten og jeg ringede ned og bestilte bord til fire med et flag på bordet. Jeg skulle komme direkte fra arbejde og blev lidt forsinket men resten af familien kom til tiden. Da jeg kom derned var der kun dækket op til tre og ingen flag. Allerede lidt øv oplevelse der. Vi bestilte maden og fik den serveret men der var ikke bestik med til mig. Spurgte tjeneren om der var bestik til mig og fik at vide at det kunne jeg selv hente oppe ved baren. Han var tydelig vis presset, så jeg valgte at holde min mund og selv hente det. Maden var egentlig god nok, men der blev aldrig spurgt ind til det som de ellers plejer. Efter de kom med maden kunne min lillebror ikke lade være med at spørge efter flaget og så kom de da også med det. Jeg sad desværre og blev mere og mere irriteret på oplevelsen og syntes jeg ville konfrontere værten med min utilfredshed. Jeg arbejder selv et sted hvor jeg gerne vil vide hvis vi gør noget forkert så vi kan gøre det bedre. Men Værten virkede ligeglad med min klage så afsluttede min kommentar med et "hvad vil du have jeg skal gøre ved det" Jeg var rystet.
De andre gange synes jeg de har gjort det godt, men med små uheldige fejl, så som en bøf der var helt rå selvom man bestilte medium.
Mine bedste oplevelser har været med take out, som dog kunne ønskes mere præcision. Når man bestiller til 17.30 vil man ikke først gå derfra 17.45. Ikke lang tid, men nok til at blive irriteret.

Bones....!

Var på Bones i Vejle på min fødselsdag sammen med min familie.
Tjenerne var rigtig gode og omhyggelige med hjælp og vejledning.
Jeg lagde specielt mærke til hvor meget de gjorde ud af salatbaren. Der var hele tiden en medarbejder derhenne for at se om tængerne lå i maden og rettede det hvis det var tilfældet. Super høflig og dejlig dag hos Bones.

Det samme gælder deres Take-Away - Super service og ingen ventetid.

Bones Flensborg

super godt,venlig betjening og billigt . Lækker mad til 4 personer,forret,hovedret og self is til dessert for den nette sum af 650 dkr :-) Vores fortrukne spisested

Is Bones your company?

Bone's restauranter Silkeborg Details

Bone's familierestaurant er din lokale restaurant der serverer originale amerikanske spareribs, roast, lækker salatbar, burgere, steaks og meget mere.

Visit Bones

We live here: Papirfabrikken 10 A