Bonprix reviews

Bonprix reviews

Very low
2.3

Zeer Slechte service

Bestel echt nooit wat bij bonprix!!! Als je iets retour wilt sturen krijg je wel vijf keer de rekening en aanmalingen dat ze het niet hebben ontvangen. Ze reageren niet op emails en telefonisten zijn niet behulpzaam.

bestel liever ergens anders!

vorig jaar een bikini besteld, nooit geleverd, weken moeten wachten zelfs bankafschriften moeten opsturen om geld terug te krijgen!
Nu gisteren 2 jurkjes besteld en direct betaald via ideal, volgende dag hebben ze de bestelling geannuleerd, volgens bonprix is mijn dossier gesloten, als je vraagt wat ze daar mee bedoelen kunnen ze geen antwoord geven. de artikelen waren leverbaar ik heb al betaald maar ze willen ze niet sturen..... Nu weer wachten op het geld wat ze gaan terug sturen! zeer slechte service ook de klantenservice beroerd! 2 keer in mijn leven hier besteld, allebei de keren problemen en een 3e keer zal er dan ook nooit komen!

Asociaal

Had ik dit maar eerder geweten, ook ik zit nog steeds op geld te wachten!! Was de eerste keer dat ik iets bestelde bij dit bedrijf eens MAAR NOOIT MEER!! mensen koop hier nooit iets. Klantenservice is ook 3x niks

nooit meer bij Bonprix kopen

Een bestelling geplaatst en aangekregen per post vermits zij niet willen werken met een kialapunt om gratis te retourneren.
Ik heb één kledingstuk gehouden, het andere was te klein en voldeed niet aan mijn verwachting.
Ik heb bij de post 7,70 euro moeten betalen om een badpak terug te sturen.
Als ik naar Bonprix bel omdat ik dit in mindering wil brengen van mijn aankoop die ik heb gehouden, kan dit niet!!!!!!!!
Alles wat men besteld en moet terugsturen is op eigen kosten, dus let goed op, want hoe méér je pakje weegt, hoe méér je postkosten moet betalen.
Bonprix schrijft wel de verzendingskosten terug te betalen maar enkel te wijten aan een vergissing van hun, dit is gewoon belachelijk
dus: goed nadenken voor je daar besteld, mij en mijn vrienden zullen ze niet meer hebben

Oplichters

Via de website een sprei besteld, via track en tracé een onduidelijk traject en na telefonisch kontakt blijkt artikel niet meer leverbaar te zijn. (Staat nu ook op de website), op vragen wanneer geld teruggestort wordt krijg je ontwijkende antwoorden dan wel een indicatie die minimaal 1 maand na gesprek ligt. Na uiten van ontevredenheid wordt aangeboden de betaling daags daarna uit te voeren. Na ca. 1 week nog steeds geen geld terug en in nieuw telefoongesprek wordt weer de datum genoemd uit het eerste gesprek. Onbegrijpelijk: bij bestelling dien je gelijk te betalen maar als dan uiteindelijk blijkt dat het bestelde artikel niet meer leverbaar is moet je nog gaan wachten ook op je eigen geld.
We zullen nooit, maar dan ook echt nooit meer iets hier bestellen, nu maar afwachtend of ons tegoed ook echt op de genoemde datum wordt overgemaakt.

Ben blij dat ik een verkeerd klant nummer kreeg

ik wilde bestellen maar kreeg een melding verkeerd klant nummer ik had dit gekopieerd uit hun eigen mail, even een mail met vraag, nou het antwoord lusten de honden geen brood van. En na het lezen van alle ellende hier alles geanuleerd en nieuws brief opgezecht. Bestel wel bij een ander met een vriendelijkere klantenservice.

! artikel betaald 1 retour. resultaat er staat nog meer saldo open.

Van de 2 artikelen had ik 1 betaald en de ander retour. dat retour is er nog steeds. Daarover mailcontact gehad . Ze konden mij vertellen dat dat bedrag nu op 0 stond. Dat was inderdaad ook gebeurd. en nu check ik dus mijn bonprix en tadaaa staat er ineens 59.98 open.
Net gebeld maar werd niet echt wijzer. ze kon al1 vertellen dat als je alles opteld en aftrekt je op -29.99 uitkomt ipv 59.98. Ja zo slim was ik ook wel.
Dus nu sturen ze een brief..zou niet weten waarom want ik snapte er geen ene drol meer van.
Mij vriend heeft een rechtsbijstand ik denk dat ik die maar ga inschakelen want dit hoef ik niet te pikken.
Wat een schijtbedrijf is bonprix. ben in staat dat artikel wat ik gehouden heb ook retour te sturen. Denk namelijk niet dat ik die met plezier ga gebruiken.
Al dat bellen naar dat dure nummer tikt ook lekker aan.
Als je ook googled zie je al1 maar slechte recensies. Had ik het maar eerst bekeken ipv iets besteld.

Wachten op retourbetaling!

Mijn bestelling van 10 maart werd later geleverd dan in de bevestigingsmail stond. Na een telefoontje met de klantenservice werd ik niet veel wijzer, onduidelijk wanneer de leverdatum was. Tot mijn verbazing kwam de bestelling de dag erna ineens binnen. Alle badpakken en bikini's gepast, maar helaas bleek er niets passends bij. Hierna alles netjes geretourneerd en het is daar 22 maart weer binnen gekomen. Nu is het 3 april en ik heb nog steeds geen geld terug. Ik heb 14 maart al mijn IBAN doorgegeven, maar dit is nog steeds niet bij de financiële administratie aangekomen. Een aantal keer gebeld en ettelijke keren gemaild en ze 'zijn ermee bezig'
Denk goed na voor je hier iets besteld en op voorhand betaald! Als ik de recensies eerst had gelezen had ik het niet gedaan, maar helaas zie ik het nu pas. Ik hoop dat mijn retour alsnog teruggestort wordt!

8 april: Inmiddels heb ik na veel gebel, gemail, getwitter mijn geld gelukkig terug gekregen!

Geven geen geld terug

Ik heb mijn bestelling retour gezonden en zou mijn aankoop bedrag terug krijgen, maar ze reageren niet meer op mail en heb nu na een paar weken nog niks terug gekregen. Hopelijk lukt het me via paypal toch nog mijn recht te halen. De geleverde bestelling klopte ook niet.

Jammer hopelijk komt het nog goed.

Beroerd

Toch jammer dat ik deze beoordelingen niet eerder gelezen heb... Wat een vreselijk bedrijf is dit!
Ik heb winkel met enige regelmaat online maar bij Bonprix NOOIT NOOIT maar dan ook NOOIT meer!
De pakketjes komen snel, alles prima geregeld maar het ruilen of retour zenden is een ware hel.
Sowieso is het al moeilijk om "in mijn bonprix" te komen. Als dat eindelijk lukt (na een telefoontje) loop je vast op het omruilen. Ze beloven dat je dan niet weer verzend kosten betaald maar dat bleef er in staan. Dus weer bellen. De telefoniste snapte er niets van, vond het nodig om mij om iedere zin bij mijn achternaam te noemen, nou mevr..... ik ben bezig, nou mevr.... u wilt dus die maat en die maat. kwartier verder.... zucht. zo lastig zijn 4 artikelen niet neem ik aan?
Dan de retourzending, welke formulieren moet ik toevoegen? Er staat op de verpakking duidelijk dat je alle leveringsbonnen moet bijvoegen maar dat zijn ook mijn garantie bewijzen.... Ik weer bellen. Nou ik hoef geen formulieren bij te voegen, hoe bedoel je geen formulieren? hoe weet je dan dat de artikelen van mij zijn en hoe krijg ik dan mijn geld terug?
Mailtje naar klantenservice gestuurd over hoe onduidelijk het allemaal is, krijg ik nog een onduidelijker mailtje terug!
En nu ik dit zo allemaal lees hoop ik dat het goed gaat met mijn geld....
Bonprix, eens maar NOOIT, NOOIT weer!!

Verkeerde bedrag teruggekregen

Ik heb enkele artikelen bij bonprix gekocht. Toch heel lang geduurd vooraleer ze geleverd werden. Dan enkele artikelen retour gestuurd. Zeker 3 / 4 weken niets van gehoord tot ik klantenservice mailde. Ze hadden het ontvangen. Toch nog 2 weken moeten wachten en dan sturen ze mij een cheque op met het verkeerde bedrag. Veeeeeel minder dan hetgeen ik teruggestuurd heb. Heb ze terug gecontacteers. Ben es benieuwd of ik wel nog antwoord zal krijgen ...

niet aan beginnen !!!

Mijn verhaal is vergelijkbaar met wat ik hier meerdere keren lees. Had ik maar reviews gelezen voordat ik bij Bonprix bestelde..

Het begon met het bestellen en retourneren van een jurkje binnen 2 werkdagen tijd. Per saldo had ik dus geen schulden meer aan ze, maar ik moest alsnog eerst betalen, waarna zij het geld aan mij zouden terugstorten.

Ik kon echter niet inloggen om de rekening te downloaden, en heb dat herhaaldelijk als antwoord op hun mailtjes laten weten, maar daar nooit een reactie op gekregen. De eerste rekening die ik op papier ontving bevatte meteen een verhoging, waarmee ik natuurlijk niet akkoord ging, dus meteen gebeld.

De dame aan de telefoon vertelde me toen dat ik alsnog het oorspronkelijke bedrag moest overmaken, omdat ze het anders niet kon verwerken. Dat heb ik gedaan, maar een paar weken later ontving ik weer een aanmaning met verhoging van kosten. Nu ging het alleen nog maar over diverse verhogingskosten.

Wederom heb ik gebeld, en dit keer kreeg ik een jongen aan de telefoon die keurig mijn vragen beantwoorde en begrip toonde voor mijn situatie, en uiteindelijk toezegde ervoor te zorgen dat het resterende bedrag zou worden kwijtgescholden. Ik was er dus van overtuigd dat het nu eindelijk afgelopen zou zijn.

Vandaag kreeg ik echter een brief van een incassobureau, en inderdaad,.. wat ik hier ook wel meer lees.. die heb ik van mijn leven nog NOOIT gehad. En daar ben ik dus ook zeker niet van gediend. Compleet met dreigementen voor juridische procedures, hoe durven ze! Dus ik heb WEER gebeld met Bonprix, en wat schetst mijn verbazing: volgens de dame aan de telefoon staat mijn saldo op 0,- en kan ik de brief als niet verzonden beschouwen.

Ik heb een en ander keurig in een antwoord naar het incassobureau gezet en ik ben benieuwd of er nu wel iets mee gedaan wordt. Voor mij is het in ieder geval de laatste keer dat ik iets bij Bonprix besteld heb, en ik zal het iedereen afraden dit te doen.

absoluut geen aanrader! Besteed je geld beter ergens anders in tijden van economische crisis!

Ook ik vind een ster nog te veel met al het gedoe, wat ik met bp heb sinds ik hier kwam wonen. Begonnen met meteen getoetst worden - waarom?! Ik was in Duitsland al jaren klant en sta ervoor bekend, op het moment van levering ook te betalen wat ik niet terug stuur. Neem dan contact op met je filiaal in het buitenland! Lijkt me in tijden waar alles via internet en ICT loopt geen grote moeite, toch? Meerdere keren zochten medewerkers aan het telefoon wel een oplossing (we nemen met de boekhouding contact op en zij gaan het anpassen), maar daar kwam natuurlijk niets van. Zelfs naar meerdere mailcontacten met Yvonne Kruijt (klantenservice) die dan ook nog iets voor mij naar verluidt bestelde werd niets naar mij verzonden: Altijd stond de zó geheten bestelling op "wordt gevalideerd". Weer contact - "oh ja, ik ga het op lossen", "het is nu verzonden". Maar in "mijn bestellingen" vind ik al weer "wordt gevalideerd". En zo ging het weken! Wie zich zoiets in tijden van economische crisis denkt te kunnen veroorloven zou eigenlijk van alle potentiële klanten moeten worden afgestraft door hun inkopen bij andere winkels te doen! Deze winkel is absoluut niet klantgericht en vind ook geen klantvriendelijke oplossingen voor problemen, die altijd kunne ontstsaan. Ze voelen zich superieur aan de klanten die eigenlijk hun bestaan mogelijk maken. Bij alle concurrenten van BP kun als NIEUWE (!) klant en zonder dat ze iets van je afweten op factuur kopen - alleen BP heeft de "Signs of the Times" nog niet begrepen. Iemand die zo onredelijk is verdient ook gewoon geen nieuwe klanten.

Redelijke goede ervaring.

Jas besteld werd redelijk snel geleverd. Na ontvangst was de kleur niet helemaal naar mijn zin. Dus dezelfde jas in een andere kleur besteld. Dit heb ik via de telefoon gedaan. Werd netjes geholpen. En heb de eerste jas weer retour gestuurd. Ik had de jas besteld met een acceptgiro kaart omdat ik best veel negatieve reacties op het internet tegen kwam. De retour is na iets meer dan een week ook keurig verwerkt.
Het minpunt van deze website vind ik de telefoon kosten van de klanten service. Dat is de eerste minuut ongeveer 50 cent en elke minuut daarna 15 cent.
Voor de rest ben ik wel tevreden over de web winkel.

Dit is mijn laatste mail na ook een brief met dreiging tot incassobureau, ik ben 43 jaar en heb in heel mijn leven nog geen enkele klacht gehad die zo onproffessioneel werd behandeld, 0 sterren!

Factuurnummer 2990868 klantnummer: 11756395

Geachte heer Denis Vandevelde
Geachte mevrouw Ann Gaëlle,
Beste anoniem, (laatste brief)

Ik kreeg vandaag NOG MAAR EENS een herinnering.
Het bedrag van 8.49 euro werd 42.52 euro!
herinnering van 2 maart.
Als u nu eens uw brieven die ik hier op dit medium en via de gewone mail verstuurde zou lezen zou u beseffen dat U MIJ NOG GELD MOET!
Namelijk 7.60 euro terugzend kosten.bon BPack 601100298582 dd 11/12, pakketnummer 323281098322651012

Ik zou u 8.49 euro moeten en u mij 7.60 maakt 0.89 euro die ik zou moeten opleggen voor artikelen die ik door uw toedoen nooit heb ontvangen.
U kon de juiste maat niet meer leveren en stelde ook geen alternatief voor!

Dit is de laatste keer dat ik me schriftelijk tot u wend!
Dit is de eerste keer dat ik een brief krijg met Incassobureau! (ik ben 43 jaar, hopelijk zegt dit genoeg over mezelf als klant).
Als ik nu nog eens een brief van jullie of jullie incassobureau ontvang zie ik me genoodzaakt dit voorval publiek te maken, via sociale media en via DE MEDIA. Dit is geen dreigement maar een gevolg van jullie klant-onvriendelijk optreden dat nu toch eindelijk eens mag ophouden.

Hopelijk neemt u deze keer de moeite om deze ongelofelijk uit de hand gelopen zaak eens tot in detail te bekijken en de zaken op te lossen.
IK verwacht dan ook binnen één week een antwoord te krijgen waarin u dit oplost dus voor 13 maart, indien ik dit antwoord niet krijg dan zal ik jullie manier van omgaan met correcte klanten eens aan de kaak stellen.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Beleefde groeten,

Chantal

Nog nog zo n a-sociaal bedrijf meegenmaakt als dat van Bon Prix

Ik ben al maanden verwikkeld in een strijd met Bon Prix over een factuur. Ik heb nav van ondeugdelijk geleverde lingerie het e.e.a. teruggestuurd naar Bon Prix twee artikelen heb ik gehouden en betaald. Bon Prix zegt nimmer de geretourneerde artikelen te hebben ontvangen en stuurt mij de ene na de andere brief en aanmaning met telkens weer een andere bedrag als uitgangspunt. Ik heb ze elke keer weer gevraagd van welke artikelen zij denken nog recht op betaling te hebben. Krijg nooit antwoord maar wel om de paar weken weer een aanmaning en/of herinnering!
Wat kan ik hier nu mee? Als ik bel krijg ik zo'n gehersenspoelde call center dame aan de telefoon die zoetgevooisd verteld dat zij het noteert en uitzoekt. Daarna hoor ik niets meer! Ondertussen ontving ik vandaag een brief met de dreiging van een incassobureau!!!

Onfatsoenlijk (die ene ster is er èèn teveel)

Zij hebben een fout gemaakt en (onterecht) geld op mijn rekening gestort. Vervolgens krijg ik een aanmaning mèt kosten voor hun eigen fout. Voor ruim €20,00 met ze aan de telefoon gezeten om hun eigen fout uit te leggen. Ik zou worden teruggebeld. Niet dus. Daarna volgenden de nodige mailtjes en vervolgens krijg ik niet eens een compensatie voor de door mij gemaakte kosten voor hun wanprestaties. En dan hebben we het nog niet eens over al die tijd die ik niet vergoed krijg.

echte oplichters, niet bestellen is luctratief en fraudeurs

Heb zelfs betaalde en gesouteneerde artikel in oktober 20143 nog niet mijn geld terug ontvangen. Nu gebeurde het mij weer in januari en begin februari 2014. artikelen retour gestuurd maar geen geld terug!
Een mail gestuurd naar de klantenservice en wanneer ik het niet binnen 1 week op mijn bankrekening heb staan dan gaat er echt een mail of telefoontje naar Tros Radar,.
Hun retour systeem klopt vaak ook niet, het verandert steeds, je krijgt de verkeerde retour stickkers en er staat de verkeerde informatie op de retouretiket hoe je het het retour kan sturen. NIET kopen bij Bonprix. echt als je elders zoekt vind je ook dat leuke blousje echt wel voor die prijs. kwestie van even serven op de site. of ga eens naar Zeeman. Bonprix belazert de boel.

Oplichters

Zeer slechte ervaring met Bonprix. Na het retourneren van de kleding binnen de hiervoor gestelde termijn heb ik na ruim 7 weken nog steeds geen geld terug ontvangen. Herhaaldelijk contact levert helaas niets op (steeds wordt aangegeven dat ik maar geduld moet hebben). Ik ben van mening dat dit echt oplichterspraktijken zijn. Wij hebben besloten dat wij het er niet bij laten zitten en zijn ook gestart met een procedure voor de rechtbank. Het is ondenkbaar dat dergelijke praktijken ongestraft blijven. Ik raad een ieder aan om hier nooit te kopen.

NOOIT DOEN!

Bedrijf is een club oplichters.
De kleding ziet er niet uit, ok …..kost ook weinig.

Stuur je spullen terug? NOOIT geld terug gekregen, trukendoos gaat open, betaal me blauw aan telefoonkosten en "mijnbonprix" weigert mijn klantnummer.

DRAMA TENT, wie doet er mee met collectief aangifte??

Is Bonprix your company?

Claim this company Learn more