boohoo.com reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Not true to size, slow refunds

I got two swimsuits, both the same size, one was miles too big, the other unbelievably small. Both got sent back, and i got no acknowledgement of receipt. Refund took nearly two weeks to process.
    boohoo.com
    TrustScore 7.9 / 10
    92,620 Reviews

    Reply from boohoo.com

    Hi Gill,

    Many thanks for taking the time to provide your feedback and I am sorry to hear this.

    Customer feedback is extremely important to us and your comments have been passed on to the relevant department, as we are continually working hard to improve the products and service that we provide.

    I have looked into your account and I can see that your refund for your returned items was processed to your original payment card on 11/04/2013. I am really sorry if you have not received an email confirming your refund.

    If you have any questions please do not hesitate to contact us at customerservices@boohoo.com

    Kind Regards,
    Kelly
    Comment (?)