Bookstone reviews

Bookstone reviews

8.0

Købte en bog af Åke Edwardson som jeg havde været på jagt efter et stykke tid.
Den ankom lynhurtigt og var i super stand.
Ikke sidste gang jeg handler her :o)

Super handel

Købte et par bøger, som jeg har været på jagt efter i flere år. Fandt dem egentlig hos sælger på Pensum.dk, men han anbefalede mig at købe dem via hans webshop (bookstone.dk), da jeg så ville få noget rabat. Det er simpelthen fantastisk service, og jeg bestilte straks bøgerne. De er lige landet i postkassen, og jeg må nok lige sige, at jeg er imponeret over deres stand. De ser ud som nye!

Fantastisk sted at handle, og en bog-nørd som jeg, vender helt sikkert tilbage igen!

Fremragende - fine bøger og god service

Havde længe ledt efter bogen "Intet" af Janne Teller med den gamle forside, fordi den der bliver solgt i butikkerne har en ny forside, jeg ikke synes passer til bogen. Inde på bookstone.dk havde de den superbilligt, og de havde også billige Harry Potter-bøger.

Bestilte bøgerne fredag morgen, og samme dag var de sendt. Lørdag lå der en besked om, at de kunne hentes på posthuset! Super hurtigt må man sige :)

Bøgerne var i rigtig fin stand, og havde tilsyneladende aldrig været brugt, end ikke åbnet. De var desuden rigtig fint og forsvarligt pakket ind.

Det eneste jeg kan sige er, at det er lidt besværligt, at man ikke bare kan betale via hjemmesiden, men skal overføre via netbank. Det er lidt træls, men bestemt ikke noget der trækker ned.

Så alt i alt en super oplevelse med bookstone.dk, og jeg kan klart anbefale siden!

God service og pris

Købte en bog til min bror som ikke kunne fås andre steder. Prisen var rigtigt god da der var 10% rabat på og prisen i forvejen var lav. Bestillingsprocessen gik som den skulle - ejeren blev opmærksom på en lille fejl i produktinformationen og skrev omgående til mig for at sikre sig at det var den rigtige bog som jeg havde bestilt.
Eneste lille minus er dog at man ikke kan betale med kreditkort, men bankoverførsel gav intet problem og jeg kan klart anbefale virksomheden!

Is Bookstone your company?

Her finder du brugte bøger inden for de fleste områder fx jagtbøger, kogebøger, fagbøger. Billige bøger og hurtig levering. Find din bog med det samme!

Visit Bookstone