Boomtown reviews

Boomtown reviews

6.1

reklamationsret ?

Nu hvor de desværre er gået konkurs har jeg lige et enkelt spørgsmål.

Jeg har købt computerudstyr hos dem, som desværre lige er gået i stykker. Der er normalt 2 års garanti, men nu hvor de er konkurs, er det så bare ærgerligt for mig.?

Mus og musemåtte.

Jeg købte et bundle med en mus og musemåtte.
Fik det 2 dage efter uden nogen problemer.
Kan godt anbefales.
Jeg ville dog lige tjekke priserne på nettet først. Syntes de var en smule dyre.

Godt gameing site

Syntes deres statistik system er ret godt og overskueligt.

Deres side kan være svært at finde rundt i det første stykke tid. Er man gamer og vil spille med danskere, er det her det sner..

Altid levering til tiden altid god service..

Har aldrig haft problemer med boomtown. og handlen dernede tingene er iorden der har været problemer med deres cafer men der er vidst strammet gevaldigt op nu.

God netcafe

Helt klart den bedste netcafe, jeg har været på...
jeg har ikke haft købt nogle spil hos dem, så kan ikke sige, om det er god og hurtig levering.

Nem bestilling og hurtig levering

Købte Assassin's Creed, og kunne hente det på posthuset et 2 - 3 dage senere :D

Alt i alt en en god handel

Købte et tastetur gennem deres E-shop. Boomtown formår at holde mig opdateret, hvad angår min pakke.

Ingen komplikationer undervejs.

netcafe

Syntes de har dårlig nogen gange flabet service. det er som om de er ligeglade med om man får en dårlig oplevelse eller ej. I hvert fald den i kbh. Priserne er alt for høje, selv hvis man er medlem og deres koncept med at det koster 30 kroner selv om man kun skal på i 5 minutter er latterligt.

En rodet hjemmeside

Vil eller ikke handle her. Synes deres E shop er temlige forvirende at finde rundt i. Og man kan eller ikke være sikker på om det er de rigtig priser i forhold til deres priser de har, i deres butikker. Har oplevet engang ved dem at prisen på et spil var dyr i deres E shop, tager man så ned i deres butik, det var Odense. Så var spillet billiger. Og skriver man en mail til dem. Så for man ikke noget svare. Skrev til dem engann i november sidste år. og har stadig ikke hørt noget. Det var angående et tastatur, jeg gerne vil købe der. Men vis deres service med handle er lige så ringe som de er til at svare tilbage på mail. Så holder jeg mig lang fra at handle der.

Bestilte en vare torsdag og har endnu ikke modtaget email om at de har sendt spillet!!! Uacceptabelt

Bestilte en vare torsdag for en uge siden og har endnu ikke modtaget email om at de har sendt spillet!!! Uacceptabelt

billigt headset. fik det et par dage efter. helt igennem fint

Is Boomtown your company?

Visit Boomtown