Boozt.com reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser

Inte nöjd alls:-(

Jag köpte ett par skor med storlek 44 och fick ett helt annat model i storlek 41. Det var på grund av detta skor gjorde jag att handla dem andra kläder jag köpte. Och ni debiterade mig för frakt avgift fast det skulle vara grattis. Helt förbannad -:(
    Boozt.com
    TrustScore 9 / 10
    18,354 Reviews

Reply from Boozt.com

Hej Modou,

tack för att du tog dig tiden för att skriva till oss!

Det är väldigt tråkigt att du inte fick rätt storlek, jag beklagar misstaget och kan försäkra dig om att du får rätt storlek nästa gång du beställer dina skor hos oss.

Vi är glada för din stora beställning, och hoppas att du är nöjd med ditt paket.
    Det är väldigt viktigt för oss att våra kunder ska få känna det lilla extra när de beställer hos oss och det är självklart att leveransen är fraktfritt.

När man beställer på faktura tillkommer det en fakturaavgift på 29 SEK, dock besparas man den extra avgiften ifall man väljer att delbetala.

Vi hoppas att du väljer att behålla resten av din beställning, skulle du vilja skicka tillbaka hela ordern kommer fakturan+fakturavgiften att makuleras förstås.

Vi beklagar händelsen otroligt mycket och hoppas att få hälsa dig välkommen som kund hos oss igen!

Med juliga hälsningar
    M. Karopka