Boozt.com reviews

Rating distribution

Reviews

About

Snabb leverans

Extremt snabb leverans och väldigt bra produkter!

Krångelfria, bra priser

Jag har handlat från Boozt flera gånger eftersom de har ett stort utbud med bra priser. Paketet kommer på några dagar och det är lätt att skicka tillbaka.

Goed

Heb het als zeer goed ervaren

Super Nemt

Mange varer, gode beskrivelser, hurtig levering og super nemt at returnere
Review by confirmed purchaser

Snabb och smidig affär med snygga kläder som passade perfekt

Snabb leverans, bra och normal passform, bra pris
Review by confirmed purchaser

Tuotevalikoima hyvä. Palutushyvityksen maksu takkuilee.

Tuotteissa on valinnanvaraa ja sivusto tomii kohtalaisen hyvin. Asiakastililtä puuttuu kohta "PALAUTUKSET". Ei tee mieli tilata, koska palauttamaan saattaa joutua, eikä rahoja tipu takaisin tilille. Harmi.

super

ok everything

Falsk rabat-markedsføring :-(

Jeg har tidligere handlet på boozt.com og været meget tilfreds, både med leveringen og den hurtige tilbagebetaling ved returvarer. Men idag kom der skår i glæden.

Boozt.com reklamerer med at man kan få 200 kr. i rabat på sin ordre i anledning af påsken - også på udsalgsvarer. Der er ikke angivet nogen begrænsninger, blot at tilbuddet kun gælder til mandag d. 21/4. Da jeg så har samlet mine varer og i checkout skal indtaste rabatkoden, får jeg at vide at jeg ikke har valgt nogen varer der er omfattet af rabatten. Jeg ringer til kundeservice, og får her at vide, at rabatten åbenbart kun gælder et begrænset udvalg af mærker. Det står bare ikke på rabat-annoncen.

Jeg ender med alligevel at købe mine varer da jeg jo har brugt en del tid på at finde dem, men vil da stærkt overveje om jeg skal handle hos boozt.com igen, da jeg ikke synes at denne måde at lokke kunderne på er særlig tiltalende.

Sen leverans

Trots att det står 1-2 arbetsdagar leverans fick jag mina varor en 5 dagar senare än.. Annars var allt bra!

Rigtig god service.

Meget hurtig levering og da jeg desværre var nød til at returnere nogle af varene, var det ingen problemer med at få pengene retur.
Boozt er et godt sted at handle, kan varmt anbefale det.

Ei oikein toiminut!

On vaikea näköjään ostaa vaatteita (alushousuja, t-paitoja) jos ne ovat tarkoitettu italialaisten tai espanjalaisten hintelien poikien mittojen mukaan..!
Käytän normaalisti kaupasta ostaessani kokoa L ja ne ovat aina sopivia siis (en ole edes kokoa väliltä L-XL vaan M-L! ja silti nuo teidän tarjoamat tuotteet olivat kokoa M Suomen mittapuun mukaan, vaikka niissä lapuissa olikin L merkintä..?
Boozt.com

Reply from Boozt.com

Hei Jarno,

Kiitos palautteestasi, arvostamme sitä kovasti.

Olemme pahoillamme, että tuotteemme ovat mielestäsi liian pieniä sinulle, mutta jotku merkit voi valitettavasti joskus olla hieman erillaisia malliltaanjohtuen minkä merkkisiä ne on, mutta saatte tietenkin palauttaa tuotteita jotka ei sovi takaisiin meille ilmaiseksi.

Olen välittänyt palautteesi eteenpäin johdollemme, jotta asiaan kiinnitetään jatkossa huomiota.

Jos sinulla ilmenee muuta kysyttävää, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Oikein mukavaa päivän jatkoa,

Ystävällisin terveisin

Ismo
Asiakaspalvelu
Boozt.com
Review by confirmed purchaser

Snabbt, enkelt och säkert!!!

Enkelt att beställa. Varorna kommer snabbt. Inga problem med att byta.
Kan det bli bätte!!
Review by confirmed purchaser

Snabb leverans och bra priser!

Riktigt bra med fri frakt och 10% på köpet.

Great service

I can recommend Boozt.com. The service was great and the clothes just right. It only took a few days to get my things.

Snabbt

Snabb leverans
Review by confirmed purchaser

Ganska snabb leverans men avi till fel telefonnummer!

Jag är nöjd med själva leveransen då den trots lite förseningar vid posten gick ganska snabbt. Dock skickades min sms-avi till fel telefonnummer.
Kontrollerade att jag skrivit rätt telefonnummer och övriga uppgifter, vilket jag hade. Antar att posten får alla dessa uppgifter från företaget man beställer från.
Konstigt nog hade min sms-avi skickats till min mamma som inte har något med Boozt.com att göra och inget med mina uppgifter att göra heller. Vi bor inte på samma ort och är inte kopplade till varandra på något sätt.
Det var tur att det var hon som fick den som då kontaktade mig för att se om det kunde vara mitt.
Jag vet inte vart det gått fel men fel blev det.
Förutom detta är jag nöjd.
Review by confirmed purchaser

Good – decent treatment and very little friction.

Good – decent treatment and very little friction.

Jättenöjd

Bra utbud, snabba leveransen och enkelt att handla precis som det ska vara i en internetbutik!
Review by confirmed purchaser

Very fast shipping, no problems at all.

Nice things. Order one day, you have your goods the next day. No problems if you want to return your shoppings.
Review by confirmed purchaser

God og hurtig service - fedt tøj!

God og hurtig service - fedt tøj!

Boozt.com Support

E-mark

the E-mark is the official Danish, Swedish, Norwegian and Finnish accreditation for safe online shopping.

Free shipping

Free shipping for orders over 499kr or €49

BOOZT.COM

Welcome to Boozt.com where you´ll find thousands of styles from your favourite brands.

Shop online from leading fashion brands, Boozt.com offers you complete collections at great prices and fast delivery Europe-wide.

Women's wear, Men's wear and Kids designer clothing. Shop for the whole family! You are welcome to visit us at Boozt.com!

Sweden
Finland
075 325 2077
Poland
22 39 79 062

(08:00 - 19:00 CET, Monday to Friday)

Email: customerservice@boozt.com

Boozt.com is ranked 50 out of 97 in the category Menswear

Boozt.com is ranked 40 out of 108 in the category Shoes

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.