BoShop.dk reviews

BoShop.dk reviews

9.6

Super god serivce

Det er en butik jeg godt kan anbefale.
Vi vil gerne handle der igen.

Fantastisk.........

Personlig levering til døren, også bare når det drejer sig om plejemidler til sofaen....fantastisk :-)

Fin service og levering som lovet

Vi handlede sofa i den fysiske butik i Risskov og fik fin (og bramfri) service.
Leveringtid som lovet og fleksibel levering.

God service hurtig betjening fleksibel levering

Vi fik en super service i butikken og leveringen var over forventning.

super service og fede produkter

Jeg kiggede på deres hjemmeside for at finde en sengeramme og natborde, og det første jeg lagde mærke til, udover de fede ting de havde, var et chatvindue der poppede op, hvor man kunne spørge om hvad som helst. Jeg skrev lidt frem og tilbage med dem, og fik rigtig gode forklaringer m.m. og ham jeg talte med, tilbød endda at sende et billede af den sengeramme med sengeborde jeg ville have, som var taget på en messe. Fik det på under to minutter.
Da jeg bestilte rammen og natbordene fil jeg af vide, år leveringstiden var lang, ca. 5 uger, fordi de ikke havde dem på lager. Og der gik nøjagtig 5 uger, ingen udsættelse, som vi har prøvet andre steder.
Vi havde bestilt hjælp til opbæring, og chauførren var rigtig venlig og betænksom, da det var mig (en ikke stor stærk mand, men lille ung kvinde) der var hjemme, så han sørgede for at tage det største slæb og i mit tempo. Der var ingen stress på eller noget.
Da min mand og jeg senere skulle samle sengen, var der noget han ikke kunne forstå, så vi ringede til dem for at spørge, og de kunne ikke forstå hvis der skulle mangle noget. Og det gjorde der selvfølgelig heller ikke, vi havde bare forsøgt at samle den forkert. Men medarbejderen var rigtig fin og grinede lidt med min mand over det, og så var det det. Kontakten har hele tiden været rigtig god og personlig, ikke den der kolde sælgertypesnak på noget tidspunkt.
Sengerammen var i rigtig god kvalitet, dejlig solidt egetræ, tunge solide egetræsnatborde.
Alt i alt super service og super fede produkter i rigtig god kvalitet. Skal til at spare op til kommode fra dem også, og vil altid tjekke deres udvalg først, når jeg vil have nye møbler eller tilbehør. Det kan godt være deres ting ikke ligger i den billige ende, dog heller ikke i overprislejet, så vil jeg hellere betale lidt ekstra for meget ekstra i kvalitet og service. Vil helt sikkert anbefale dem til alle der skal have nye møbler

Super behandling

Jeg valgte to senge til mine børn, men havde et par spørgsmål. Der blev svaret lynhurtigt. De blev leveret på vores bopæl, inden for den lovet tid.

Super god service og levering til tiden.

Venligt personale og super betjening.

Købte en seng fra dem og der var ingen problem med levering

Boshop levede op til vores forventninger.

Ingen problemer - alle aftaler blev overholdt.
Fin vare, rimelig pris.

God service, flinke folk

BoShops tilbud var godt og konkurrencedygtigt og der har været god information, fin service med god kommunikation og opfølgning hele vejen igennem

Kvalitet og god servic

Fantastisk sofabord vi har modtaget.

Der er levering efter aftale

Der er hurtig respons på forespørgelser

Jeg bestilte varer og fik dem dagen efter takket være kvikke hoveder. Superservice.

Du får dine varer før du tror det og de er meget smukke.

Helt i top

Produktet vi fik leveret til TIDEN, lever helt op til vores forventninger.

Helt igennem perfekt service

Efter at have måtte annullere min ordre i et andet møbelhus, pga. flere gange udskudt leveringstid, kiggede jeg ud i boshop i Århus. Blev mødt af en rigtig hjælpsom sælger, Ian. Han fortalte mig, at den sofa jeg kiggede på, desværre have ca. 6 ugers leveringstid, men da jeg var i akut "sofa-nød" , havde en en låne sofa, de kunne levere dagen efter - uden ekstra opkrævning.

Sofaen blev klar til mig 2 uger før forventet, og bliver leveret, samlet, alt pap,/plastik og diverse taget med igen, af 2 rigtig kompetente leveringsfolk. Den bedste service jeg nogensinde har oplevet i en møbelbutik!

god handel - god vare - god levering !!

Sad og surfede lidt rundt på Boshops side en aften og blev spurgt på chat om jeg fandt hvad jeg ledte efter - det havde jeg gjort, men havde nogle spørgsmål - de blev afklaret til næste dag og jeg kunne klikke ind og købe varen online og fik leveret fra Jylland til Sjælland på nogle få arbejdsdage.
Dejligt med en online butik hvor man OGSÅ kan kommunikere og løse lidt småproblemer.
Omkring levering var jeg selv pludselig forhindret i at være hjemme og igen kunne det lade sig gøre at finde frem til en løsning !!
Tak for handelen til boshop ... og lækre produkter også forresten.
:o)

SUPER god service

Jeg havde den sidste måned søgt og søgt efter en sofa, fandt så den lækreste fra boshop, jeg kunne ikke rigtig komme ned og se den, så tænkte jeg tog chancen.. mailede lidt med Jesper fra boshop, og vi fandt den rette sofa, bestilte den i fredags og allerede idag mandag morgen er sofaen i min stue.

og hvad endnu mere godt er, er sofaen er FLOTTERE end forventede jeg er mildest talt forelsket i den :-) servicen er helt i top og kan kun smide 1000 anbefalinger afsted..

så til dem som overvejer boshop, gør det.. super service, hurtig og GRATIS levering og du får virkelig kvalitet for pengene.

Forløbigt fed oplevelse

Pt. har jeg ikke modtaget mit møbel endnu, men jeg har haft besøgt BoShop i Aarhus 2 gange før det endte med et køb, så grundet at jeg ikke har modtaget mit køb endnu har jeg valgt ikke at give den sidste stjerne omend jeg ikke er i tvivl om at resten af min handlel/oplevelse med denne butik vil foregå smertefrit.
Jeg har som skrevet besøgt BoShop i Aarhus 2 gange inden jeg valgte at foretage en handel. Jeg var i den situation at jeg søgte et møbel som ikke lige var en "stangvare" mht brugen af det og jeg havde forinden besøgt stort set alle møbel butikker i og omkring Aarhus uden at finde lige præcis det som jeg havde brug for. Næsten som forventet var det heller ikke en vare som BoShop lå inde med, men jeg er blevet mødt af en yderst behagelig og lyttende sælger som var villig til at gøre sit yderste for at jeg kunne få hvad jeg har søgt og det endte med at lykkedes ender en del "byggeri" i samarbejde med sælger på deres pc i butikken at finde et møbel fra Hülstra som lever op til mine behov. Ved først besøg fik jeg tegninger samt et visitkort stukket i hånden med besked om, at hvis der var noget som jeg var i tvivl om eller andet, så skulle jeg bare give lyd eller skrive til ham personligt.
Dagen efter første besøg var der nogle ting som jeg kom i tvivl om og jeg valgte at sende sælger en mail, som han straks svarede fyldstgørende på. Da jeg dukkede op i butikken nogle dage efter med det i baghovedet at nu skulle de sidste detaljer på plads blev jeg mødt af samme sælger, omend der var andre sælgere i butikken - Vi blev hurtig enige om de sidste detaljer i samråd og møblet blev bestilt.
Hvis jeg skal komme med en LILLE anke, så er det at BoShop opkræver 50% af salgsprisen på deres ting allerede ved ordregivning, men det er vist meget normalt, specielt når der er tale om et møbel som skal "bygges" til køber, så det er en bi ting. Lige nu sidder jeg så og venter på at de skal give besked om at min ordre er i hus og vi skal finde en dato for levering, men min mavefornemmelse siger mig, at jeg ikke har nogen grund til at betvivle at det ikke skal ankomme indenfor de 4-6 uger som er deres deadline for levering.
Hvis den sidste del af min handel forløber lige så glat som den første del, så er det i alle tilfælde ikke det sidste BoShop har set til mig i fremtiden :-)

Topkvalitets produkter og service

Vi har bestilt en V-rack reol fra Ethnicraft fra Boshop, da vi ikke bor i nærheden af et udstillingscenter havde vi ikke set reolen inden. Nu er den så kommet, og den lever fuldt ud til alle forventning og forhåbninger. Lækkert kvalitets håndværk.

Boshop leverede udsøgt service med information og gode råd til vedlighold af reolen inden levering og gav også en ekstra indsats med at levere reolen helt op på 3. sal.

BoShop Support

Om virksomheden

BoShop er specialister i kundetilpassede møbler. Lad os skræddersy din nye sofa (lædersofa eller stofsofa) eller indrette dit hjem. Stort udvalg af tv-møbler, skænke, spiseborde, sofaborde og tæpper som alt sammen fåes i mange størrelser og farver.

Visit BoShop.dk

Write to: mail@boshop.dk