Bosmart reviews

Bosmart reviews

8.2

Super service.

Meget fin hjemmeside med et kæmpe udvalg. Efter at have brugt mange timer, på at kigge på alle de flotte lamper, fandt jeg dem der bare var helt perfekte til mit køkken. Jeg bestilte og fik dem leveret lige til døren efter få dage. Desværre var der et lille skår i den ene glasskærm, men efter en mail til kundeservice om problemet, fik jeg hurtigt tilsendt en ny skærm. Jeg er meget tilfreds med købet og vender tilbage en anden gang, når der skal shoppes lamper. :-)

Bosmart er et godt og sikkert sted at handle sine lamper!

Absolut en fantastisk kundeservice og handlekraftig, når man har brug for deres hjælp! De hjælper én igennem hele salgsprocessen og afslutter med en meget tilfredsstillende kundeoplevelse. Der er intet dårligt at sige om dem, og jeg kan stort anbefale dem til alle!

Både godt og skidt.

Skidt var det at jeg ikke fik besked om at der var betydelig forsinkelse på fremsendelsen af den lampeskærm jeg havde bestilt. Og skidt at det først var efter jeg havde kontaktet dem, at jeg fik besked om det. Men behandlingen herefter er helt i top: Jeg blev ringet op kort tid efter jeg havde skrevet og rykket for varen. De beklagede meget, og var enig i at det ikke var ok. De tilbyder at sende en anden tilsvarende skærm, indtil jeg kan få den jeg oprindeligt havde bestilt. Den blev afsendt samme dag og modtaget dagen efter - forsvarligt pakket ind og i perfekt stand. Det er god kundeservice, og alene pga. det vil jeg handle her igen.

Rigtig god service

Kan jeg kun anbefale. Kom desværre til at bestille en forkert lampeskærm, men ombytning skete hurtigt og uden problemer.
Lampeskærmen svarede præcis til billedet på hjemmesiden.
Næste gang jeg mangler en lampeskærn skal jeg bestemt ind på bosmart.dk

God kundeservice

Jeg bestilte en lampe, som desværre fik en skade i posten, der først kunne ses efter lampen var pakket helt ud. Jeg kontaktede Bosmart for at få et nyt eksemplar. Det viste sig, at lampen var gået ud af produktion, men Bosmart gjorde en ihærdig indsats og fik fremskaffet en ny. Jeg modtog den ny lampe i fredags - i forsvarlig indpakning. Jeg skulle ikke engang sende den defekte retur - så jeg har ikke haft ekstra udgifter eller besvær med returnering.

Fint

Modtog en lampe vi havde bestilt i dag. Den var rigtig forsvarligt indpakket og levede helt op til forventningerne.
Lidt lang leveringstid, men det fremgår.
Det ville være en rigtig god ide for firmaet at kunne give et "track and trace" nummer.

Har netop bestilt en lampe på siden

- og der er et godt udvalg, og nogle fine tilbud.

Har dog lige læst 2 dårlige anmeldelser herinde, men håber på, at det blot er "uheldige kunder".

Vi ser frem til at modtage lampen i god stand og en nogenlunde hurtig leveringstid.

Vi har netop modtaget lampen - og den er som lovet - udfra billeder og tekst.

Lidt lang leveringstid - men det er oplyst på hjemmesiden.

Returvarer - endelig modtaget tilbagebetaling

Bestilte 8 lamper, hver anden var itu. Leverede dem med det samme tilbage med ønske om tilbagebetaling, da lamperne heller ikke levede op til mine ønsker.
Jeg ringede og lagde besked på telefonsvareren, mailede flere gange - ingen respons! Efter min anmeldelse på Trust Pilot modtog jeg endelig samme dag besked om, at der var sendt en check til mig og man beklagede den lange ventetid, men det var fordi firmaet havde haft ferielukning.
Så er det bare at jeg ikke forstår, hvorfor man ikke skriver ferielukning på sin hjemmeside og lægger besked om det på telefonsvareren? Hvorfor sørger man ikke for at lave tilbagebetalingen samme dag, man har modtaget lamperne retur fra mig? (Man har jo været der, ellers havde de ikke kunne udleveres).
Det er rimelig frustrerende at skulle bruge sin ferie på at gå og tænke på, at man måske er blevet taget ved næsen.

Glad, og så skuffet

Bestilte en smart lampe for 3 uger siden. Efter utallige forsøg på kontakt til BoSmart, både via mail og telefon, for at få at vide om lampen mon var på vej. Der kom endelig en pakke i går - med den forkerte lampe!! ØV BØV BUSSE. Fik endelig fat i BoSmart, de beklagede at de var kommet til at bytte om på 2 pakker. Han vidste ikke lige hvordan han skulle håndtere det og lovede at han ville ringe i går eller i dag. Har stadig intet hørt. Pengene er trukket. Det er ellers en fremragende hjemmeside, men kundeservice er der intet af. Gad vide hvor min lampe er? Det er da uheldigt!!

BoSmart er helt fin!!!

Produkterne er i orden. Leveringstiden lidt lang, men det er ikke afgørende for míg.

Virkelig god kundeservice

En lille eksklusiv e-butik med begrænset udvalg, men rimelige priser og virkelig fin service og god kontakt ved mindre mangel på et produkt.

Jeg er yderst tilfreds med at handlen.

www.bosmart.dk Details

Visit Bosmart