Botex reviews

Botex reviews

6.4

Elendig kundeservice

Bestilte før jul gardinder til et helt hus og blev lovet dem opsat mellem jul og nytår.
Midt i januar bliver jeg ringet op og spurgt, om de må komme ud og hænge de gardiner op, som der var klar. Det vil sige, at de ikke engang dér, havde alle gardinerne.
Jeg forklarede, at vi jo var blevetlovet dm mellem jul og nytår, så selvfølgelig måtte de komme og hænge dem op og i samme ombæring bad jeg om at tale med chefen. Fik at vide, at han ville ringe tilbage.
Det skete ikke, så jeg tog ned i butikken og fortalte, at han gerne måtte ringe, da der jo faktisk var en grund til, at jeg havde bedt om det. Igen fik jeg svaret, at han ville ringe tilbage. Sikke en overraskelse, han ringede aldrig tilbage!
Når vi skal have gardiner en anden gang, så kører vi hellere udenbys end at bruge Botex!

BIS Amba Details

Visit Botex