bound4life.dk reviews

bound4life.dk reviews

6.9

Hvor mon ringene bliver af?

Jeg må ærligt sige, jeg kan ikke genkende de 8 meget positive anmeldelser, som foreligger pt.
For 4 uger siden bestilte vi ringe. De kom ikke, kom ikke og kom ikke. I sidste uge begyndte vi høfligt at rykke for dem, da vi gerne skulle bruge dem lørdag (7-9-13). De var flinke, ville ikke love noget, men ringene var afsendt fra leverandøren, og ville sendes så hurtigt som muligt til os.
Fredag var der stadig ingen ringe - nu lød forklaringen, at den flinke kvinde netop havde fået dem afsendt fra fabrikken, hun ville have dem lørdag og straks sende dem til os.
I dag lød det: Det ved jeg ikke noget om, vend tilbage senere, jeg må lige kontakte hende, der håndterer pakkerne...
Vores penge blev hævet dagen efter reservationen - det er normalt god skik først at hæve pengene, når man afsender varen.
Hvor i verden mon vore ringe er?

Simpelthen superb.!

Vi startede med at bestille en ringmåler, så vi kunne se hvor store vores ringe skulle være.
Den bestilling gik lige ud af landevejen, vi fik ovenikøbet en rabatkode med så vi kunne spare 10% på ringene hvis vi bestile dem via Bound4life.
Vi havde fundet nogle vi kunne li, men ville lige tjekke priser og udbud andre steder så vi tog ind til byen for at kigge på ringe her.
Vi fandt et andet sæt ringe som lignede dem meget, men her skulle vi betale over 9k for 8 karats hvidguld skulle de være 14 karat som den på bound4life kostede de næsten 15k.

Hvliket afgjorde købet, så vi bestile dem hos bound4life og har ikke fortrudt det vi sparede over 7000 kroner ved at handle online, de var hurtige og hjælpsomme da vi kontaktede deres support.

Nu satser jeg ikke på at skulle købe nye vielsesringe på et tidspunkt. ;o)
Men vi anbefale at andre køber deres ringe her, et bryllup er dyrt nok så kan man få superb ringe til en yderst fornuftig pris er det da værd at gå efter.!!

fed oplevelse

jeg kan varmt anbefale at handle med jer.

god kundeservice, hurtig levering og bredt udvalg så kan man ikke ønske sig mere.

alt i alt en fed oplevelse

med venlig hilsen Hanne Weidekamp

Nemt og hurtigt

Tusinde tak for de smukke ringe. Jeg er overrasket over hvor nemt og hurtigt det har været at få ringene. Dejlig oplevelse at handle med jer! Jeg vil bestemt anbefale jer til andre.

Meget positiv oplevelse

Jeg har kun positive ting at sige om bound4life.dk. Jeg bestilte vores ringe for lidt over en uge side. og i dag fik jeg dem så, og de er bare lige som vi ønskede de skulle være. Så en positiv oplevelse at købe ringe på nettet.

Rigtig god oplevelse!

Jeg var lidt nervøs ved at købe min vielsesring over nettet, men det gik rigtig fint, ringene kom hurtigt, de var super flotte og billedet på hjemmeside gav et realistisk billede af hvordan ringene så ud da de kom.

Alt i alt var vi meget tilfredse og vi kan kun anbefale siden.

Top service

Vi bestilte vielsesringe og de kom ganske kort efter, vi havde par spørgsmål, så vi kontaktede kundeservice og fik de oplysninger vi søgte og sidst men ikke mindst de smukkeste ringe.

Tak til bound4life.dk

Det virker sku!!!

Ingen problem, vi bytter bare ringen ;O) Min kærestes ring i tungsten fik en flig ved fatningen af stenen. – Jeg kontaktede kundeservice, returnerede ringen og wupti så fik vi en ny!!! Ingen problem og øfferi.
Mange hilsener
Michael

Fantastisk

Stort udvalg, god vejledning, svare hurtigt tilbage! I det hele en rigtig god oplevelse!

BARTOLI Jewels ApS Details

Du kan altid kontakte os på info@bound4life.dk, vi besvarer mails også udenfor ekspeditionens telefontid. Ekspeditionen er åben for telefonisk henvendelse på tlf: 30 48 48 78, mandag til torsdag fra kl. 10.00 til 15.00 og fredage til kl. 13.00

Visit bound4life.dk

Write to: info@bound4life.dk