Boutique Marian reviews

Boutique Marian reviews

8.1

ALDRIG PROBLEMER 10/10

Min kone og jeg har handlet flere gange hos Boutique Marian, der har aldrig været nogle problemer, ALT er lige som det skal være ... ANBEFALES

Superservice - superlækkert udvalg

Det er bare stedet for mig - lækre corsager, fedt lingeri - sjove voksne legesager...
Anbefaler alle at handle her. Og så er Marian bare en af de bedste jeg har mødt til at møde kunder i øjenhøjde og hjælpe...

Fedt - det er bare med at komme igang. Britta

stort udvalg - super service

jeg har handlet i butikken og bestilt fra nettet.. begge gange med super god service og kvalitet.. butikken har alt fra billigt til dyrt..

Det er samtidig fantastisk rart at kunne handle alm lingeri og strømper og eller de lidt personlige ting under samme tag.. :-)

Udvalg, priser og leveringstid i top!

Bestilte en vare tirsdag som blev afsendt torsdag. God service, fornuftige priser og hurtig levering. Kan kun anbefale butikken.

Is Boutique Marian your company?

Boutique Marian Details

Boutique Marian arrangerer homeparties og sælger eksklusivt og pikant lingeri til store piger samt erotisk legetøj til voksne, online samt i den store butik i Hvorslev i midtjylland.

Visit Boutique Marian