Boutiquedor reviews

Boutiquedor reviews

4.9

Sureste betjening i Danmark

I denne forfærdelige butik er man som kunde kun til besvær. Servicen er elendig og aldrig har jeg oplevet så mange sure ekspedienter på eet sted. Mon det står i deres jobannoncer, at man skal være helt ekstrem sur og tvær for at blive ansat. Når man kommer ind i butikken, bliver man mødt af sure miner, hvor man ville forvente et smil, som byder velkommen. Skal noget repareres, bliver man koldt ekspederet gennem processen og får at vide, at det godt kan tage lang tid. Men man får aldrig besked eller respons. Oser man bare, bliver personalet fornærmet over, at man ikke køber og har taget deres tid. Skrækkelig butik, man bliver i dårligt humør af at gå derind. Jeg kommer der aldrig mere, og kan kun råde andre til det samme.

Har sjældent oplevede dårligere service og vil stærkt fraråde folk at sende deres ur til reparation/service her. Afleverede mit ur til service (Pris: ca. 3500kr) hvilket tog 1 ½ måned og ikke er problemet, men da jeg så modtager mit ur viser det sig at deres amatør af en urmager har lavet flere tydlige ridser i huset i et forsøg på at åbne uret. De tager så mit ur tilbage for at udbedre skaden hvilket tager dem omkring 2 ½ måned. Under denne periode er det så godt som umuligt at få en opdatering på hvad der sker med uret samtidig med at personalet var uhøflige når jeg henvendte mig. Jeg har nu efter godt 4 måneder fået mit ur tilbage, de har dog ikke været i stand til fuldstændig at udbedre skaden. Det kan ikke passe at jeg skal bruge 3500kr og 4 måneder på at få mit ur ridset når jeg selv kan gøre den slags gratis. Det eneste positive er at urværket virker endnu og jeg håber ikke at der opstår problemer der.

kun gode oplevelse

Altid smilende og meget hjælpsomme medarbejder, altid en fornøjelse!

Altid god bedhandling & venlig betjening

Jeg har købt forskellige smykker af flere omgange hos Boutiquedor, der er altid en god betjening og en hjælpende hånd til at vælge eller bare fremvise nogen smykker der kunne være relevante.

Ridset Omega ure!

Skulle have taget nogle led at mit helt nye omega ur til 21500, men da jeg fik det tilbage var det ridset flere steder, desværre også på selve urkassen.
Jeg stolede på at en officiel Omega forhandler kunne gøre dette uden at skade ure, men det kunne de ikke. Øv øv, at men ikke har mere respekt for sine kunder end at man påtager sig gøre noget man ikke magter!

Is Boutiquedor your company?

Boutique d'or Details

BOUTIQUE D'OR Juvel og Urhus, Lyngby Storcenter, præmier, forlovelse, smykker, ure, barnedåb

Visit Boutiquedor

We live here: Lyngby Storcenter 23