Bowl' n' Fun reviews

Bowl' n' Fun reviews

4.4

Et kvalitetsløft udover det sædvanlige hos The Grill, Bowl & Fun, Viborg

Vi har tidligere besøgt bowl & fun, Viborg hvor det var et ganske ordinært spisested (hvis det skal siges pænt). I går besøgte vi så igen stedet, nu i "The Grill" udgave. Vi må sige der er tale om et kvalitetsløft udover det sædvanlige. Nu er det jo blevet en RIGTIG restaurant, med indbydende buffet, skøn salatbar, fine forretter o.s.v., venligt og smilende personale, dejligt tilberedt flere slagskød direkte fra The Grill. Der har i "sgu" gjort noget rigtigt. Vi kan kun anbefale stedet og har allerede besluttet at vort næste personalearrangement bliver hos The Grill. Jeg glemte lige at nævne jeres vinmenu til 99,- kr. som var helt genialt, og det var ikke påtvunget at alle ved bordet skulle købe :-) Kun roser til jer,- godt gået Viborg!

Sådan skal en buffet være!

Jeg har lige afprøvet BNF Svendborg's frokostbuffet og skal jeg helt klart prøve igen. Dejligt stort udvalg og venlig betjening.

Kan jeg kun varmt anbefale.

Magen til svineri skal man lede længe efter!

Jeg har sammen med en flok kollegaer været på Bowl'n'fun i Horsens til personalefest og det varså absolut ikke en fantastisk oplevelse. Maden var elendig, øllene slatne og servicen totalt i bund. Det værste er dog at man tillader sig at sende en efterregning på ca. 1000 kr. Rend og hop! Med den aften vi fik i Bowl'n'Fun burde vi have haft alle pengene tilbage!!!

PS. Jeres standard-svar til alle os, kan I godt pakke sammen!

Aldrig mere

Der er ingen styr på noget som helst , da vi var der fik mange først drikkevarer midt i maden, 3 øl er dovne som om de har stået flere timer, de bliver dog byttet , når vi kommer 25 personer forventer man der er nok personale , og hvad sker så 14 dage efter vores besøg , så kommer en efter regning, kan ikke lade være at tænke på om vi ville få penge tilbage hvis vi kommer 14 dage efter og siger vi har betalt for meget . Vi holder aldrig mere vores personale fest hos Bowl ´n´Fun

Kære Annie

Tak for din anmeldelse her på TrustPilot, vi er altid glad for at modtage feedback fra vores gæster – også selvom det er ris – med din feedback er du nemlig med til at gøre os bedre.

Vi bestræber os hver eneste dag på at give alle vores gæster en god oplevelse, særligt derfor er vi rigtig kede af, at vi ikke har kunne leve op til dine forventninger ved dit sidste besøg.

Da vi blev opmærksom på jeres anmeldelser, har vi kontaktet Mette, som har været kontaktperson for jeres selskab. Og vi er glade for at have fundet en løsning, som vi begge kan være tilfredse med.

Trods din opfattelse af jeres sidste besøg hos os, håber vi dog stadig, at I har lyst til at besøge os en anden gang.

Elendig kundeservice

Jeg har sammen med mine kolleger været på Bowl`n`fun i Horsens for at spise. Det gør vi ALDRIG mere, for mage til ukvalificeret personale skal man lede længe efter. Et er at maden bestemt ikke var noget at råbe hurra for, men at vi senere modtager en stor regning for mad og drikke som vi ikke mener at have fået og skal betale for kolleger som måtte melde afbud, er bestemt ikke i orden og absolut ikke god service eller kundepleje. Personalet burde have styr på hvem der får hvad som på alle andre spisesteder. Jeg sætter aldrig mine ben der igen!

Kære Helle

dårlig service

Jeg har oplevet en meget dårlig service, på Bowl and Fun i Horsens, Vi bestilte grillmenu og drikkevarer, da vi kom. Drikkevarende fik vi først, da vi næsten var færdige med hovedretten. Vi efterspurgte flerer gange, men der skete ikke noget. Da de så endelig kom, var det de forkerte vine og drikke og flere fik "dovne" og lunkne øl. Jeg efterspurgte 1 kande vand til min rødvin, hvilket der blev opkrævet 15 kr. for. På andre spisesteder er det normalt noget der følger med gratis, når man køber rødvin, hvilket jeg også sagde til tjeneren.. Da vi skulle betale oplevede jeg tjenerne, som meget forvirret og slet ikke havde overblik, eller havde styr på, hvem der havde fået hvad og hvorfor. Vi har efterfølgende fået tilsendt en regning med et ekstra beløb, fordi de mener, vi ikke havde betalt det vi skulle.... Kære Bowl and Fun Jeg vil opfordre jer til at efteruddanne jeres personale, især i regnskab. Eller endnu bedre var ganske enkelt, at give dem en hyggelig personale aften på restaurant Flammen. Så kunne de opleve, hvad go service er... Og at der selvfølgeligt følger en flaske dejlig kold vand med GRATIS, når man køber en flaske rødvin ..... til sidst vil jeg ønske jer held og lykke, det får I i den grad brug for.... !! I HAR LANGT VEJ IGEN...

Kære Marianne

Utrolig ringe kundeservice

Jeg var nede på The Grill i Bowl and Fun Horsens, og det endte da med at blive en rigtig træls oplevelse.
Maden var ok, men ikke pengene værd, drikkevarerne kom først længe efter vi var begyndt at spise, og servicen var heller ikke at råbe hurra for.
De havde ikke styr tingene og overblik over vores bestillinger, og efterfølgende får vi en stor efterregning vi må dele, fordi de har kokset i det i personalet.
Det der gjorde aftenen god var selskabet jeg var i, og ikke den gode kundeoplevelse. Jeg har ikke tænkt mig at skulle derned igen, og har heller ikke lyst til at anbefale The Grill Horsens videre.

Ps. Nu skal det hele ikke være negativt, personalet var søde og smilende og bød pænt velkommen, men de havde slet intet overblik, desværre.

Kære Karina

Dårlig service

Vi var en gruppe på 26 der skulle spise på jeres afdeling i Horsens.
Havde ringet og sagt vi havde været 30 tilmeldte, men folk bliver altså syge.
Aftalte med personalet at vi betalte hver for sig - ingen problemer.
Maden var ok (ikke noget at råbe hurra for). Mange ventede længe for at få deres drikkevarer og måtte selv gå op og hente. Mon så ikke i er kommet til at skrive nogle ekstra på regningen?????
For jeg har modtaget en regning på 1071 kr og det blev reduceret til 815 kr efter en kollega ringede til jer.
I skriver dog i den bekræftelse i sender til mig da jeg booker bord "Vores betalingsbetingelser er netto kontant, vi modtager naturligvis gerne kreditkort. Regninger sendes derfor ikke "
Hvordan kan i lige modsige jer selv?

Jeg sætter ikke mine ben hos jer mere, og kender en del andre fra den aften der heller ikke gør!!!!

Kære Runa

Rigtig dårlig service

Rigtig Dårlig oplevelse i Bowl and fun Horsens. Dårlig service og de har ikke styr på drikkevarer/mad det ender ud i en extra regning på 1000kr ! Sætter aldrig mine ben der igen!!!!

Kære Mette

Da vi blev opmærksom på jeres anmeldelser, har vi kontaktet dig telefonisk. Og vi er glade for at have fundet en løsning, som vi begge kan være tilfredse med.

Dårlig oplevelse for 20 børn

Vores tvillinger havde glædet sig til at fejre deres 10 års fødselsdag i dag hos jer i Bowl n' Fun i Haderslev med deres 18 skolekammerater.
Vi meldte vores ankomst i baren, og fik anvist vores bord. Vi overhører et andet par i et andet fødselsdagsselskab beklage sig over, at Slushice maskinen ikke virker, så det kan børnene ikke få.
Det fandt vi først ud af, da vi spurgte om hvilke baner vi skulle spille på. Da får vi beskeden, at vi ikke kan få slushice, men at børnene får lov at drikke "saften" til slushicen. Det smager dog lidt underligt, som bittert saftevand.

Efterfølgende får vi burgerne, og "rigtig" sodavand til. Vi forklarer børnene at de nu skal lege, og til slut får de softice til dessert. Men nej, sådan går det ikke. Den maskine virker hellere ikke, til gengæld kan børnene få en pind is. Uheldigvis virker fryseren hellere ikke godt, for flere af isene må tages retur af personalet, fordi de ikke er frosne, men halvvejs optøet.

Nu ville de fleste forvente, at når man har bestilt en samlet pakke med slushice, bowling, burger og softice, men kun har fået Bowling og burger, og en smeltet pind is, så får man selvfølgelig en kompensation, men nej ikke hos Bowl n' Fun.

Vi skal betale fuld pris, for et middelmådig pakke løsning.

Med det ringe serviceniveau vi oplevede i dag håber jeg I har kunder nok, fordi vi kommer ikke mere hos jer. Næste bowlingtur bliver i Kolding eller Åbenrå.

Ovennævnte blev sendt som mail til haderslev@bowlnfun.dk i søndags, og vi har intet svar fået. Som jeg skriver, vi må formode at de har for mange kunder, siden de behandler deres gæster på denne måde.

Super god buffet i Svendborg

Spiste grillbuffet og bowlede igår.... Super lækker og indbydende buffet, som der jævnt blev fyldt op, meget service af for få personale til en fyldt restaurant. Der manglede ikke noget, andet end extra personale, ventetiden i reception var for lang, men de få der var på arbejde gjorde hvad de kunne
Alt i alt en super god aften , og vi kommer bestemt igen, og spiser

Slap brunch i Kolding

Var i Bowl 'n Fun i Kolding for at spise brunch og være i legeland. Legelandet var perfekt. Intet at sætte på det.
Da vi skulle have brunch fik vi anvist plads og fik at vide, at hun ville komme tilbage for at modtage bestilling af de drikkevarer der ikke var inkl. i prisen (the, kaffe, mælk). Hun kom aldrig.
Buffetten var de ikke særligt hurtige til at fylde op, ej heller kaffekanderne. Rugbrød løb de ligefrem tør for og måtte i byen efter mere.
Det udvalg der var var godt og varieret.

Kære Jeppe

Tak for din anmeldelse, vi er rigtig glad for din anmeldelse, både det positive og knap så positive, da den er med til at gøre os bedre. Vi er dog samtidig rigtig kede af, at vi ikke har kunne leve op til jeres forventninger - hvilket vi beklager dybt.
Vores mål er altid at opfylde vores gæsters forventninger, og det I har oplevet ved jeres besøg, er bestemt ikke hvad I normalt vil opleve, ved et besøg i Bowl'n'Fun.
Der er tydeligvis gået noget galt denne morgen, vi håber dog fortsat I har lyst til at besøge os en anden gang.

Vi beklager endnu engang de gener I har haft, og håber samtidig I ønsker at besøge os en anden gang!

Bowl´n´fun i Viborg blev behandlet som var vi på gourmet restaurant:)

Vi ankommer betaler og får vores bord numme. Inden vi når at sætte os kommer der en ansat og byder os velkommen, han præsenterer hele buffeten ned til mindste detalje. Efter 15 min kommer han igen for at høre om alt er i orden om maden smager godt, han sørger for at tage vores brugte tallerkener efter hver ret under hele spisningen. Det var en rigtig positiv oplevelse, og maden bare bedere når der følger sådan en omgang service med.. Det var bare helt super !!!

Så thumps up til Viborg ;)

Bedre end forventet

Meget servicemindet personale, og god buffet.
Pris matcher fint forventníngen (især julebuffeten var rigtig god)

5 stjerner til afdelingen i Horsens.

Min mand og jeg ville holde vores fødselsdag med bowling og spisning på Bowl' n' Fun i Horsens. Jeg havde et par spørgsmål, som venligt og tålmodigt blev besvaret pr. mail. På dagen blev vi mødt af det sødeste personale. De var smilende, hjælpsomme og friske med en kvik bemærkning. Vi kunne virkeligt mærke, at de ville give os den bedste dag. :-)

Buffeten var fantastisk, med alt hvad hjertet kunne begær. Jeg vil især fremhæve den lækre salatbuffet, det lækre hjemmebagte brød og sidste men ikke mindst kødet, som kokken stod og skar ud til os, det var så mørt at det smeltede på tungen. Vi havde en utrolig dejlig fødselsdag og vi kommer snart igen, :-)

Bowl'n'fun HORSENS - kan IKKE anbefales!

Bowl'n'fun Horsens er IKKE et børnevenligt spisested,men tværtimod et overfyldt lokale med alt for mange mennesker, ifærd med at gøre alt andet end at spise.
Ved forudbestilling af grillbuffen, som der annonceres fint med i avisen og på facebook, bliver man ikke gjort opmærksom på evt. at medbringe annonce - eller om besparelserne på udvalgte varer netop ved forudbestilling. Derimod bliver man informeret om gældende tilbud ved afbetaling, hvilket er fuldstændigt uacceptabelt og distancerende til kunderne.
Blev mødt af et meget uorganiseret og uprofessionelt personale på spisestedet, der burde opdateres og generelt oplæres i god og imødekommende kundeservice, hvor betalende kunder burde være første prioritet.
Trist, men Bowl'n'fun Horsens kan bestemt IKKE anbefales!

Hej Mette

Tak for din anmeldelse! Vi er selvfølgelig kede af, at i ikke havde en god oplevelse.

Vi arbejder altid på, at alle vores gæster er glade og tilfredse under et besøg i Bowl'n'Fun. Vi tager derfor din anmeldelse meget seriøst og det er også årsagen til at vi ringede til dig i lørdags for at følge op på sagen.

Vi er glade for at vi gennemgik forløbet med jer, da det er med til at gøre os bedre.

Vi glæder os til at tage imod jer.

Go oplevelse

Go mad og dejlig legeområde til de små.

En dejlig oplevelse med børn og børnebørn.

En forsinket fødselsdag blev til bowling og brunch.
Det var en dejlig dag og god betjening. Med hensyn til mad kunne det ikke være bedre.
Hvis jeg skal sige noget negativt må det være, at der blev ved med at komme nye retter ind så man blev for hurtig mæt af det første der var på bordene.

Rigtig dejlig veltillavet mad, alt i alt en god oplevelse.

Bowl`n Fun Horsens
Vi var der den første aften, hvor det nye consept blev lanceret. Kan niveauet og stilen holde på sigt, vil det uden tvivl blive en succes.

Ufattelig dårlige service

Jeg har været i bowlnfun Hobro før, så ved godt at det ikke er et hyggeligt sted - mere som fælles spisning, men det er så også ok, da maden plejer at være ok.
MEN MEN MEN Lørdag d. 3 november 2012, tog vi til bowlfun Hobro. Der var buffet mad - okay mad indtil jeg kom til de indbagte rejer som jeg normalt elsker. Ved ikke hvad der var galt - men man kunne ikke bide rejen over, og de smagte underligt - jeg mistede appetitten, og gav en ung tjener besked om, at han nok lige skulle give besked i køkkenet om at der var noget galt med de rejer. (som jeg havde spyttet ud og lagt på min talerken). Hans svar var at han ville give køkkenet besked. Jeg holdt øje med den unge mand som stod og skar kød ud. PÅ INTET tidspunkt mens jeg sad der, var han i kontakt med andre tjenere. Det brugte blev samlet og båret ud af en anden tjener. Da vi så rejste os for at gå, kunne jeg ikke dy mig og spørge om han havde informeret køkkenet og vist dem mine rejer - og tænkt - han stod og løg mig lige ind i hoved, at han havde skam selv været ude i køkkenet og vise kokken mine rejer???? Hvis du havde været mit personale "unge mand" - så var du omgående bleven fyret.
Da vi betalte (på vej ud af bowlnfun) - spurgte en kvindelig tjener om det havde været godt - så her blev rejerne nævnt, hun gik ud i køkkenet og spurgte til det med de rejer - men ingen havde hørt noget om dem???? Så det var hun virkelig ked af, at vi havde haft en dårlig oplevelse.

Bowl'n'Fun Details

Visit Bowl' n' Fun