Boxen9000 reviews

Boxen9000 reviews

7.9

Fantastisk service!

Har nu igen, fået en ubetinget fantastisk service hos jer.
Jeg ringede ind vedrørende en skjorte min søn rigtig gerne vil købe og selvom I ikke har den i butikken på Nytorv, blev den lige skaffet så han kan hente den hos jer.
Jeg har flere gange fået en service hos jer, der er ud over det man forventer og det er med til at gøre, at jeg elsker at handle hos jer.
Tak for det!

Super fedt tøj og superfed kundeservice!

Hvis du skal ud og shoppe nyt tøj, så smut forbi boxen9000.dk eller forbi deres fysiske butik på Nytorv i Aalborg!!

Den bedste betjening!

Jeg har flere gange handlet i Boxen på Nytorv i Aalborg. Første gang for 3-4 år siden da jeg ledte efter tøj til min konfirmation. Jeg havde kigget i flere butikker inden da, uden held, da jeg ikke var helt sikker på hvad jeg ledte efter. Jeg trådte ind i Boksen, og med det samme blev jeg spurgt af en ekspedient, om der var noget han kunne hjælpe med. Jeg fortalte hvad jeg skulle, og at jeg ikke var sikker på, hvad jeg ledte efter sig. Ekspedienten tog sig god tid til at hjælpe mig, og det endte faktisk med, at da jeg gik derfra havde jeg alt hvad jeg skulle bruge til både konfirmationen og blå mandag.

Boxen er nok ikke den billigste butik, så hvis man er nærig, må man finde en anden butik og gå på kompromis med kundeservicen. Personligt har jeg ikke noget imod at give hundrede kroner ekstra for den service jeg får hos Boxen.

Is Boxen9000 your company?

Visit Boxen9000