Boxer TV A/S reviewed by

Holte, DK

Blev sendt til inkasso selvom det var mig der skulle havde penge tilbage :S

Jeg har i dag været i kontakt med deres kundeservice, da jeg overraskende nok er blevet sendt til inkasso.

Grunden til, at jeg er overrasket er, at jeg i december havde frameldt Canal+ pakken. Da det så blev d. 1 februar studsede jeg over den lidt høje regning. Derfor kontaktede jeg jeres kundeservice og talte med en medarbejder som gav mig ret i, at jeg havde betalt for meget og de ville sende det til økonomi så jeg kunne få mine penge tilbage.

Nu godt en uge efter får jeg et brev for PayEx, at jeg skal betale 313,50, hvilket for mig virker uforstående, eftersom det var mig der skulle havde penge tilbage.

Derfor ringer jeg til jeres kundeservice igen, hvor jeg taler med en anden medarbejder. Udover en meget hidsigt kundeservicemedarbejder, (Hvilket også er underligt, da det er mig der uberettiget er blevet henvist til inkasso) så får jeg på ingen måde hjælp.

Det eneste hun kunne sige var, at jeg skulle ringe til PayEx og, at det var ude af jeres hænder.

Det er totalt uacceptabelt, at man som kunde skal bruge unødvendig til og snakke med uforståeligt og uhøfligt personale når fejlen (Såvidt som deres egne kundeservicemedarbejdere kan se) ligger på deres side. Det virker også uforståeligt, at de ikke tager ansvar for deresøkonomiafdeling og for de kunder de sender til inkasso, evt. får det dobbelttjekket når kunderne kontakter en.
Lige nu må jeg jo vente og se hvad Boxer / PayEx siger til min henvendelse.
Worst case scenario er en tur i retten. Men har betalt som man også kan se på min netbank, så de kan bare komme an ;)
    Boxer TV A/S
    TrustScore 4.7 / 10
    1,646 Reviews

Reply from Boxer TV A/S

Hej Christen,

Vi kan oplyse, at du ikke er blevet sendt til inkasso - det brev du fik fra PayEx var angående en reguleret faktura.

Det beløb, du har betalt for meget, vil blive overført tilbage til dig, så hurtigt som muligt, som også meddelt via email.

Venlig hilsen
    Pia, Boxer TV