Boxer TV A/S reviewed by

Skals, DK

Uhørt måde at drive forretning på!!

Ja, så er den gal igen, efter egentlig at have været nogenlunde tilfreds med Boxertv igennem den tid jeg har haft abonnement hos dem. I dag d. 07-06-2012 ringer jeg til boxer, da mit tv ikke længere virker. Jeg spørger ind til regninger og ganske rigtigt er min regning ikke betalt. Pudsigt tænker jeg, for jeg har aldrig set skyggen af en regning. Endvidere oplyser den flinke mand i kundeservice, John, at der er pålagt 2 x 100 kr. i rykkergebyr fordi regningen ikke er betalt. Han forklarer mig så, at min gamle adresse står i deres system og de derfor har sendt regningerne dertil. Bliver lettere irriteret og svarer, at oplysninger som adresseskift da må ske automatisk, men nej, det står i ordrebekræftigelse at jeg selv har pligt til at oplyse om adresseskift, modsat så mange andre firmaer. Det kunne på sin vis også være okay, selvom andre virksomheder her selv trækker data om adresseskift, men jeg har IKKE på noget tidspunkt modtaget en ordrebekræftelse, selvom jeg endda i starten af mit abonnement rykkede for den flere gange. Så jeg føler det er utrolig absurd at jeg skal betale rykkergebyr 2 gange, ikke pga. beløbet, men mere af princip. Kan jo desværre også læse her på trustpilot at flere har problemer med sjove opkrævninger og hvis jeg havde andre muligheder end boxer, så var abonnementet smidt ud for længst!

Mikkel L. M.
    Boxer TV A/S
    TrustScore 4.7 / 10
    1,647 Reviews

Reply from Boxer TV A/S

Hej Mikkel

Tak for behagelig samtale i dag den 13. juli 2012.

Jeg skal naturligvis beklage at du aldrig har modtaget en bekræftelse på din aftale, hvorfor du ikke var informeret omkring det afsnit der vedrøre adresseændring.

Jeg kan bekræfte at vi har de korrekte oplysninger på dig, også din mailadresse således at fremtidig post skulle blive leveret korrekt.

Belinda, Boxer TV