Boxer TV A/S reviewed by

Forkert faktura IGEN IGEN.!!!

Nu igen!!!!!!
Fik forkert faktura af boxer IGEN, her til den første, efter flere telefoniske snakke!
Samme dag som jeg fik den, så sendte jeg dem en mail om problemet, og skar det virkeligt ud i pap! Da jeg tænkte det var bedre, for snak virket ikke!!!!
Og så i dag snart tre uger efter, får jeg en RYKKER og INGEN svar på mail.
HVAD SKER DER? Er de på ferie derinde eller????
Tror jeg må til at se efter ny udbyder, for det har ikke lykkedes mig at få rigtig faktura endnu, og skal den tilmældes PBS, så tør jeg ikke tænke på de penge de trækker, og hvor svært det vil være at få dem retur!!!!
Paul Gori Christiansen found this review useful
    Boxer TV A/S
    TrustScore 4.7 / 10
    1,647 Reviews

Reply from Boxer TV A/S

Hej Espen

Mange tak fordi du har givet dig tid til at skrive en anmeldelse.

Vi er naturligvis kede af at høre, du har fået en dårlig oplevelse af vores kundeservice. Vores stræber efter at vores kunder får den bedste oplevelse når de kontakter os, og derfor er du meget velkommen til at besvare den tilsendte mail så vi kan følge op på din henvendelse.

Cecilie, Boxer TV.
    __________________________________________________________________

Hej Espen

Mange tak fordi du har givet dig tid til at opdatere din anmeldelse.

Da vi meget gerne vil finde en løsning på din henvendelse, vil vi gerne tale med dig men vi har desværre ikke registeret et telefonnummer, og det har derfor ikke været muligt at kontakte dig telefonisk. I den forbindelse har vi tilsendt dig en mail med et telefonnummer hvor vi kan kontaktes, så vi sammen kan finde en løsning.

Cecilie, Boxer TV.