Boxshop reviews

Boxshop reviews

8.4

Intet at klage over

Havde den absolut bedste pris på produktet (en Haglöfs Backup 17") og leveringen var hurtig. Bestilte fredag eftermiddag og modtog pakken om onsdagen.

- Handler glædeligt her igen, hvis jeg får behov for det!

Lynhurtig ekspedition

Jeg så en Haglöfts vindjakke på tilbud derinde, ringet og hørte om han havde flere i min størrelse. Det havde han, så jeg bestilte med det samme (kl 14:45 i går) - den ankom i dag kl 10:00.
Lidt halv grim hjemmeside - godt tilbud og super fed service

Perfekt stedy.

Jeg havde bestilt en taske som jeg synes var lidt for stor da jeg havde den hjemme. Fik kontaktet forhandleren og aftalte at bytte den til en anden. Alt gik som det skulle uden nogen som helst problemer, og jeg fik en taske efter mit behov. :)

dårlig leverring

jeg kunne først på den jakke jeg havde bestilt om en måned. selv om der stod den var på lager. spil af tid så.

Fin service

Alt hurtigt og iorden. Kan kun anbefale butikken.

Alt forløb perfekt fra bestilling til levering af varen. Kan kun anbefale denne butik.

Is Boxshop your company?

Boxshop Details

Spændende sortiment af Haglöfs fritidsudstyr, beklædning , soveposer og meget mere

Visit Boxshop