boyfriend.dk reviews

boyfriend.dk reviews

6.2

LEVER IKKE OP TIL SIT NAVN

SIDEN SKULLE SKIFTE NAVN TIL BI-DATNING.DK ,,, DE ÆGTE HOMOSEXUELLE ER I STÆRKT MINDER TAL ,,,,

Dejligt sted

Dejligt sted og er ikke nogen penge maskine som andre dating sider hvor man skal betale for alt. Man kan hvis man vil købe et billigt abonnement der giver en nogle fordele men som man sagtens kan leve uden. Det eneste jeg kunne ønske mig vare flere profil indstillinger samt et nyt layout og flere profil billede valgmuligheder.

Supergodt datingsite

Den bedste danske side for homoseksuelle, transseksuelle og biseksuelle. Har været med på boyfriend siden det blev oprettet og har været tilfreds lige siden. Dog er der et lille punkt, jeg ikke er glad for og det er måden at betale på. Det er ærgeligt at vi ikke mere kan betale via sms (mobiltlf), men det er mere et udefra værende problem.

Bedre interface ville gøre godt

Jeg synes det er super fedt at der findes et homo-datingsite, og jeg bruger det og får beskeder (åbenbart ikke alle der gør det, men det kan Boyfriend teamet vel ikke gøre ved - der er jo trods alt ikke dating garanti).
Jeg ville dog hjerteligt ønske Boyfrirnd teamet om at opdatere interfacet. Jeg ka leve med at siden er lyserød, men jeg savner virkelig en moderne måde at skrive beskeder, se galleri osv. Please lav noget usability test på sitet og få allerhelst lavet en app ;-)

Nu må det snart komme!

Fantastisk side, uden tvivl og en side jeg har brugt i mange år.

Men jeg spørger igen, hvornår opgradere I den mobile version? Det er sagt gang på gang, vi skal nok osv. Men det sker jo ikke. Hvornår kan man evt overføre billeder via sit mobile spot og ikke via en computer. Virkelig irriterende.

Meget dødt og meget useriøst

Er mildest talt meget træt af stedet. Har oprettet mig kun for senere at gå igen op til flere gange fordi jeg åbentbart altid lige har villet prøve at give det en chance til men nu er min tålmodighed snart brugt op. Stedet er nærmest stoppet til med fake profiler der har en profiltekst kun bestående af uendelige rækker af "..........". Derudover får man aldrig noget ud af at skrive til folk. Samtalen stopper altid efter 5-7 beskeder frem og tilbage. Post er også et sjældent fænomen derinde. Per måned modtager jeg nok i gennemsnit højest 3 beskeder fra folk der i øvrigt også ligger uden for min aldersgrænse. Det selvom jeg har en god og gennemgående profiltekst samt validering gennem CPR og billede på profilen. Jeg tror at problemet ligger i at enten er det fordi stedet har flere fakes end man lige tror og disse derfor bruger det til lige at finde en profil de kan "hygge sig over" og så slette sig igen når de er færdige, eller fordi folk kun går efter udseendet på folk. Ak jeg kunne blive ved. Kort og godt ikke et site der er værd at bruge tid på. Til gengæld har jeg sjældent oplevet problemer med admins

Det er for dårligt at administratorene svare tilbage til en som om man er et barn når man ønsker hjælp til at komme en fakeprofil til livs!

Jeg har ikke noget til overs for administorerne på bf der i stedet for at hjælpe en bruger når men hendevender sig for at få hjælp til at slettet en fakeprofil kun svare en grimt og det til tråds for man lige tidligere fra politiet har fået at vide at det er dem administratorene der skal slettet fakeprofilen på sitet. Det er så ringe at i stedet for at få hjælp når man virkelig har brug for det pisser de groft på en!

HepHey det er godt!

Selvom jeg har en gratis profil, synes jeg at man kan mange ting i forhold andre dating sites, og har været der on and off i godt og vel 7 år nu ... Altid tilfreds, selvom man savner de ting som man lige pludselig skal betale for, som før var gratis ...

Øv, blev smidt ud.

Oprettede mig, siden virker fint - MEN efter 20 minutter findes min bruger ikke mere..
Ingen email med "vi har lukket din bruger p.g.a...", ingen forklaring,

TIP TOP

En glimrende hjemmeside, for os der er til samme køn, god stil !:)

Kriminalitet

Sitet er tidligere blevet udsat for urimelig kritik. Men denne gang er det sikkert og vist: Teamet overhørte advarsler og lod en mindreårig trækkerdreng oprette profil efter på profil på sitet.

De advarede ikke brugerne og har efterfølgende ingen kommentarer haft. Det er i øvrigt påfaldende at de positive kommentarer der er her på siden bla. fremsættes af mennesker der har økonomiske interesser i sitet!?

Lad jer altså ikke narre af den pæne facade.

Bedste Datingportal ever.

Jeg oprettede profil første gang i 2003 som en af de første 1000 brugere på BF. og blev allerede den gang super begejstret for overskueligheden og mulighederne på BF.
Jeg var så heldig at møde min mand på BF, og har været gift med ham siden.
Det er så blevet til en ny profil siden, og jeg tror aldrig jeg kommer til at syntes lige så godt om et andet site som BF, lige netop fordi den er overskuelig og ikke mindst dansk og på den måde meget mere lokal. Jeg har ikke brug for at skulle snakke og mødes med fyre fra hele verden, for jeg ville antageligvis alligevel bosætte mig uden for landet pga en kæreste.
Hermed min bedste anbefaling af en super datingside for mænd, der søger mænd.

Danmarks Bedste Dating Site

Har haft profil siden starten for mange år siden.
Jeg har ikke tidligere stødt på dating sider hvor man kan få så meget ud af det uden at skulle betale abonnement og synes det er befriende at der findes et site kun for os.

De par gange jeg har skulle bruge selve teamet har de altid svaret hurtigt og høfligt på mine spørgsmål så jeg kan slet ikke kende den kritik der er fra nogle af de andre brugere herinde.

Jeg giver Boyfriend.dk 5 velfortjente stjerner og ser frem til sidens videre udvikling.

God kommunikation

har haft en god kommunikation med hele 2 fra BF teamet... efter jeg ikke kunne logge ind på 1 af mine 2 profiler.... det blev hurtig opklaret..... tak

Bedste sociale medie til at holde kontakt

Har brugt boyfriend.dk igennem mange til at holde kontakten med venner og bekendte, og udvide bekendskabskreds - og har altid fungeret upåklageligt.

At folk brokker sig herinde over at de får fjernet billeder, har jeg ikke selv oplevet - hvis man sætter sig ind i reglerne for billederne og for sitet generelt - så er der ingen problemer.

Kan kun anbefale boyfriend.dk!

Temmelig i orden

BoyFriend er DK's bedste mødested for bøsser på nettet.
Men hvem vil ikke gerne forbedre funktionaliteterne hele tiden, hvor der er en tendens til at BoyFriend sidder lidt på laurbærrene.
Fx savner jeg bedre overblik på chatten, så man med eet klik kan se hvem det er der gemmer sig bag en tekst. Nu koster det 2-3-4 klik at finde frem til hvem det er.
Derudover ville en BoyFriend App være nice og åbne endnu flere muligheder.

Bedst homo-site :)

Den bedste hjemmeside for bøsser og lesbisker :D

100% i orden

Jeg er 100% tilfreds med boyfriend.DK
Når jeg har haft spørgsmål går der ikke mere end en dag. Så har de kommet tilbage og besvaret mig.
Der mange forskellige typer der inde og det menner jeg self der skal være plads til. ;D
Til boyfriend teamet tak for mit syv dages abonnement

Og til alle der måske kunne tænke sig at prøve boyfriend gør det. Hvad skulle der kunne ske. Presis
INTET. ;D

Ingen udvikling af siden

Siden fungere fint, men så heller ikke mere end det, man har nu kunne bruge en mobil side der ikke er færdig udviklet, og en lovning på at en app er på vej, men den må de længere ud på landet med, da det er over 7 måneder siden de snakkede om at det første billede var opladet på deres "app", så boyfriend får 2 stjerne ud af 5

Okay side, kunne dog være bedre på nogle punkter.

Boyfriend teamet bliver af en eller anden grund ved med at fjerne mange af de profilbilleder jeg uploader, til trods for at de overholder deres retningslinjer.
Jeg prøvede tidligere at uploade et billede som jeg før har haft som profilbillede i et halvt år, men prøver jeg at uploade og bruge det som profilbillede nu, kan jeg ikke, fordi det ikke overholder retningslinjerne. What, siger jeg bare. Billedet fejler INTET, og som sagt har jeg før brugt det uden problemer.
Jeg har også prøvet at kontakte boyfriend teamet for et halvt år siden, men stadig intet svar.. DÅRLIG SERVICE.

Jeg ser hver dag folk på boyfriend som har så mørke profilbilleder at man overhovedet ikke kan se deres ansigt. Har endda også set nogle stykker som står direkte med ryggen til! Alligevel når jeg falder over samme profil en uge efter har personen stadig samme billede.

Personligt kan jeg faktisk generelt slet ikke se hvorfor der skal være så mange problemer med profilbilleder? Man må gerne IKKE have noget profilbillede, men man må ikke have et profilbillede hvor man (ifølge retningslinjerne) ikke ses tydeligt på billedet. Hvorfor skal boyfriend teamet bestemme om ens billede er godt nok til at blive vist? Latterligt efter min mening.

Boyfriend Details

Boyfriend.dk er Danmarks største community for homoseksuelle. Interesseret? - opret en profil i dag ;-)

Visit boyfriend.dk

Call us on: -