boyfriend.dk reviews

boyfriend.dk reviews

6.2

Ærgelige tendenser.

Jeg har oprettet min anden profil på boyfriend, FØRSTEPRIORITET, fordi min første profil blev slettet. Grunden til det var chikane, på trods af at jeg aldrig i mit liv har chikaneret en anden bruger derinde. Da jeg spurgte hvor de havde fået de opslyninger fra, ville de ikke svarer. - Kan kun forestille mig at det kan komme fra folk som jeg på et tidspunkt har afvist, som så er blevet sure og har smidt en anmeldelse. Hvordan holder sådan en anmeldelse stik, når de ingen beviser har for chikane? Jeg ved med sikkerhed at jeg ikke har chikaneret nogen på boyfriend. Håber at der bliver strammet lidt op. Desværre minder boyfriend mere og mere om et site i forfald, og admin(s) virker ikke videre begejstret for at forbedre siden.
Jens Allemand found this review useful
Boyfriend

Reply from Boyfriend

Hej Marcus!

Du må gerne oplyse os dit første profilnavn, så skal jeg gerne sende dig et svar.
Du kan kontakte mig på andreas@boyfriend.dk.

Med venlig hilsen,
Andreas

Det er okay, men kundeservicen...

Boyfriend er en super side, hvor folk kan få tilfredstillet deres følelsesmæssige behov, og deres seksuelle behov. Folk kan skrive til hinanden gratis, og de fleste folk kan forstå et nej. Men dem der ikke kan finde ud af og acceptere et nej, laver en ny profil hvis de bliver blokeret og fortsætter med at chikanere en. Og kundeservicen gør ikke meget ved det. Jeg syntes derfor at man skulle gøre sådan at man kun kan oprette en profil pr. e-mail. Dette er det eneste negative jeg kan se ved boyfriend.

top dollar

fantastisk .. skønt og dejligt ;-)

Godt for homoer og andre seksualititer :D

Jeg syntes det er en rigtig god hjemmeside ^^

Man kan føle sig sikker og tryg ved at chatte med søde mennesker og hýggelige samtaler :D

Jeg anbefalder denne side til enhver homosekuel-bi-trans-lebsbisk...
:D

Personlighed :)

Syntes det er rigtig fedt at de gav sig tid til at skrive tilykke på min fødselsdag og så også gav 2 dages gratis abonnoment som en gave:)
Bruger siden rigtig meget og har lært rigtig mange dejlige mennesker at kende! så det er helt sikkert noget jeg ville anbefale til mine venner:)

For Mange SEX forespørgsler

jeg syntes godt om siden men problemet er alle de gamle mænd som skriver klamme ting osv.. og syntes selv jeg havde udtrygt klart det vil jeg ik have. ellers er det en fed og fantastisk side som kan give nye mugligheder :3

dejlig side for os der er bi eller lign

gratis , og dejlige mennesker der inde

Imponerende at det er gratis

Kan faktisk rigtigt ikke komme på noget, som jeg synes kunne gøres meget bedre. "Alle" er på sitet, basisversionen er gratis, kører stabilt og crasher meget sjældent. Det eneste der ind imellem kan irritere, er hetroer, som kun søger det modsatte køn og opretter profil på Boyfriend for at søge dette. Disse bør pænt henvises til Scor eller andre sites, hvor de også har meget bedre muligheder for at finde hvad de søger. Ellers tak for et godt site, som jeg bruger dagligt

Gratis kontakt, det bliver vist ikke billiger

For homo og bi. Det er gratis og der er masser af brugere. Så er du bi eller gay, så er det stedet for dig.

Awsome

Boyfriend er nok den bedste homo side der er lavet, elsker at være på siden, og det er gratis!

boyfriend.dk

stedet i sig self har ikke ændret sig så meget igennem årene. men det har teknologien til gengæld. der mangler en app for os med smartphone's (og det må efterhånden være MANGE!) den mobil site som boyfriend har er temlig outdated og jeg bruger den aldrig. jeg er ikke typen der logger på bf.dk via computer så ofte, ja faktisk venter jeg som regel til jeg får den berømte e-mail om at min profil vil blive slettede hvis jeg ikke logger ind. men havde jeg en app på min iphone ville det ikke være et problem for mig at være på hver dag. og 100 gange nemmere.

fornyelse

Hej bf
bf er jo den størreste homo side, men synes lidt den mangler en app. så man letter kan være på mobilen. synes den mobil vers. i har er virkelig dårlig. og savner lidt en app i stedet.

ellers synes jeg i gør et godt stykke arbejde, men måske man skulle føre lidt mere tjek med billeder. Synes det er meget tit man finder folk der ligger billeder ind af porno stjerner eller andre!

Super go site...

Super go site...
Rigtig mange fede features...
Og med en opbyggning,
som mange andre sider burde ta til sig...

for lang vente tid på svar

skrive til boyfriend teamet i tirsdags og har først fået et svar idag, de for længe om og svare og har set at mine breve jeg sendte at det ene er læst men ikke svaret på før idag og det andet er slettet. det for dårligt.
men vis de få taget sig sammen tror jeg der mange på boy/girlfriend.dk der vil blive mere tilfreds med det

Brug for en opdatering af de store

Boyfriend.dk er en okay side, men der er for mange heteroer, og søgefunktionen kunne godt trænge til en overhaling.

Som der også er nævnt af andre kunne der godt være en bedre sorteringsmulighed.

ubesvaret mails

synes det er meget mærkeligt at man ikke får svar når man henvender sig til andreas ang. når man laver en profil at man så bliver slettet efter 5 min. har sendt flere mail til bf. teamet uden at få svar tilbage..
Boyfriend

Reply from Boyfriend

Hej Jesper!

Så vidt jeg kan se, har du fået svar på de breve du har sendt.
Hvis noget er gået vores næse forbi vil jeg dog gerne bede dig skrive til os igen - og samtidig undskylde :-)

Med venlig hilsen,
Andreas

All Star

Jeg har været med fra starten - og har ikke haft nogle problemer overhovedet. så fuld tillid fra min side.

Ingen rigtige klager

Jeg synes bf er en rigtig fed datingside, godt tidsfordriv, og nogle gode valgmuligheder. Jeg ville dog muligvis sige det ville være fedt hvis man kunne bruge filtreringen selvom man ikke har abonnement, da folk desværre ikke læser profiltekster og dermed ikke forstår at man ikke er interesseret i en der eksempelvis er dobbelt så gammel som en selv, og da jeg aldrig har følt det nødvendigt at kontakte teamet (Andreas) kan jeg ikke klage der, så alt i alt en ganske udmærket side (;

Fantastisk dating side.

Jeg har ingen klager overhoved. Udover jeg syntes reklamerne kan være ret irriterende, men jeg kan samtidig godt forstå det er jeres måde at tjene penge nok til at køre hjemmesiden. :) Så alt i alt, fem stjerner.
God arbejdslyst!

Fin måde at bruge miljøet.

Synes boyfriend.dk er en fin portal. Du vælger selv hvem du skriver med.
Der er mange der brokker sig over for meget sex, men det synes jeg man finder på mange datingsites. Og man kan igen selv sige fra.
Jeg bruger der meget, og synes det er et godt netværk for miljøet.

Servicen synes jeg er fin, har ikke som sådan haft brug for hjælp, da jeg ikke er stødt på problemer.

Boyfriend Details

Boyfriend.dk er Danmarks største community for homoseksuelle. Interesseret? - opret en profil i dag ;-)

Visit boyfriend.dk

Call us on: -