boyfriend.dk reviews

boyfriend.dk reviews

6.2

Udmærket site

Trods stort programmeringsarbejde fungerer sitet fint det meste af tiden.

Dårlig svar

Spurte hvorfor der ikke står i vores profil hvor høj man er og vægt og hvilken alder gruppe man søger i ( og fik svar til bage at man skulle jo også ha noget at snakke om )
Man kan slette sine favoritter, men man kan ikke slette de som tager en som favorit, veldig dårligt ;-(((

Hej Mona,

Vi tror ikke på, at du finder den perfekte partner ud fra højde og vægt.
Hvis du har lyst til at angive hvor høj du er og hvad du vejer, er der intet mod du skriver det i din profiltekst.

Mht. favoritter, kan jeg tilføje dig som favorit hos mig - og du vil så kunne se jeg har tilføjet dig.
Det er en måde at vise interesse på. Du kan altid skrive til modparten af nysgerrighed og høre om hvordan og hvorfor du er blevet tilføjet.

Det er en god måde at lære nye mennesker at kende på :-)

Hvis du kunne fjerne dem der synes godt om dig - ville de også kunne fjerne dig når du synes godt om dem - og det ville du nok synes var mindst ligeså dårligt.

Andreas

en side ud af tusinde hvor man føler at der retfærdighed og respekt

jeg må indrømme det hårde ord man læser om gf... Jeg har kun op
levet at retfærdighed kommet først, tvivler på teamet sletter en bare for et godt ord, ved af erfaring at de høre som regl begge parter, eller nok kan tjekke om det falske anklager... Den her side ejr en af få for folk som os, og anderledes på mange punkter så der mange der kommer i splid med
hinanden og tvivler, igen, på at alle blir slettet som er uenige derinde,... Er glad for teamet, de holder orden i det hele... Og igen i brokker jer ikk den dag det jer selv teamet holder med. Elsker girlfriend.. Det en skøn og nem side til mennesker som er anderledes...

Utrolig dårlig behandling

Jeg har haft en profil på BoyFriend, Rastepladsen Aabenraa. Bare fordi jeg blev uvenner med mange brugere slettede den store jubel idiot til Andreas mig. Bare fordi han holder med folk der skriver ind og klager over mig smider han mig ud. Han skulle fandme høre tingene fra begge sider det klaphat. Han sidder bare hjemme i soveværelset og fører sig frem som en konge. Nu har jeg betalt for en ny profil sex på rastepladsen, så må vi se og den må være der. Denne gang har jeg betalt. Smider han mig ud igen melder jeg ham fandme.
Der er så mange der bare mister deres profiler og han bare beholder alle pengene. Det er ulovligt og rigtig dårlig service. BF skulle overhovedet ingen stjernet have.

Hej Michael,

Nu er det jo noget tid siden - men som du selv skriver ragede du uklar med rigtigt mange brugere - og jeg tror dit sprogbrug har været en medvirkende faktor.

Jeg bryder mig f.eks. heller ikke om at blive kaldt hverken klaphat eller konge.

ren fup

Rent ud sagt så er det hele en gang fis med det boyfriend
for det første, så er det ikke okay at man kan oprette en profil hvor mand søger kvinde eller kvinde søger mand det skal være mand til mand eller kvinde til kvinde, eller bi. eller andet ikke hetrosexuelle
og så er det hele herinde det mest useriøse pis når alt kommer til alt vil ingen af dem på siden noget som helst

Det drejer sig kun om penge

Burde slet ikke ha´ nogle stjerner, det hele drejer sig om at få penge ud af folk, og de gider kun svar når man ønsker at betale penge eller vil være sponsor.
HOLD JER VÆK

Få opdateringer samt betaling

Det faktum at Boyfriend.dk kræver betaling for fuld udbyttelse af siden burde kræve flere nyheder og opdateringer.

Ligeledes står det overordnede design og brugergrænsefladen meget stille.

intet svar

Jeg har haft nogle problemer med min profil og jeg har skrevet til kundeservice en del gange men bliver bare ignoreret.

Man kan ikke forbedre noget som man ikke har, så mit råd at starte med at have kundeservice og tage den derfra

svar på spørgsmål

det tager lidt lang tid nogle ganger men er måske mange henvendelser.
Kan I have en god sommer

Dårlig support

Alt for dårlig support, man kan skrive og skrive og man får ikke noget retur, det kan jo ikke passe når man betaler for en vare, der så ikke er nogen form for hjælp at hente nogle steder

super

vanedannende. Spændende og utrolig god til at få tiden til at gå med.
man finder nye venner. Det er ikke alt sammen sex på denne site

Den er god

Jeg syntes at Boyfriend er rigtig god og den er blevet meget bedre nu end den var før.

Både og

Boyfriend.dk hjalp mig med at finde den mand jeg i dag er gift med, men har ændret sig meget siden da. Der er alt for mange reklamer placeret på en irriterende måde på profilerne. Der er mange falske profiler og der er alt for meget sex o.l. Erotiske billeder i overflod. Man kan spørge sig selv om nogle af medlemmerne ikke hørte til på sexdating.dk.

Men man kan stadig finde nye venner. Og man kan sortere folk fra, man ikke vil i kontakt med, hvilket er en god ting. Siden gør det nemmere for homoseksuelle at mødes og finde sammen.

Fremragende

Endelig en kontakt hjemmeside hvor det handler om at skabe kontakt, og ikke bare handler om at udbyderne skal tjene penge på ingenting.

Fremragnede personlig service

Havde nogle spoørgsmål vedr. mobil apps, m.m.

Og jeg fik svar inden for 48 timer, personligt tilmed.

Godt gået , især når der er så mange brugere af BF.

Fantastisk, hyggelig og underholdende!!

boyfriend.dk er efter min mening et af de bedst fungerende sites af sin art, også når man sammenligner med fx. Gaydar.co.uk som vel sagtens har været forgangsbillede for folkene bag BF. Ser ikke det store problem i at sitet er både for bi og bøsser, og hvad angår den store andel af brugerne som kun søger sex, og ifølge nogen af BF's bruger derfor gør det umuligt at finde den eneste ene, ja så kan jeg bare sige at jeg mødte min mand på BF, hvor vi begge kun søgte sex, og nu har vi været gift i 6 år. Til sidst skal lyde en STOR ros til boyfriend-Teamet for den hurtige respons når jeg har haft spørgsmål eller små problemer med brugen af sitets muligheder(og jeg må indrømme at det altid har været min håndtering af mulighederne der har været noget galt med!!)

Nødvendig

Boyfriend er så vidt jeg ved, det eneste "ordentlige" af sin slags i Danmark. Der findes små gnallede sider, der minder om - men den her vinder helt klart. Det eneste der holder mig fra den sidste stjerne, er manglen på kontrol med fake-profiler, trolls i debatterne og generel mangel på admins. :)

mere sexfriend.dk end boyfriend

for mange reklamer på en profil, det er irreterende og for mange sex profiler...... chancen for at finde kærligheden er 1 ud af 1000

Hej René,

Det er jer, vores brugere, der skaber vores site.
Hvad folk søger er vi ikke herrer over.

En go' profiltekst gør meget - og tålmodighed!
Rom blev ikke bygget på en dag - det gør det perfekte forhold heller ikke :-)

Mht. reklamer, så forsvinder de hvis du køber et abonnement.

nice :)

Det er en hyggelig hjemmeside, men der mangler dog lidt, det irriterer mig meget at folk ved når man har blokeret en .. ikke særlig diskret.
og kunne være rart at man kunne se udenfra folks profil hvad de søgte ud over de små tegn..

Tak :D

MAnge tak for en dejlig behandling :)

er rigtig glad for at der er en dating side der holder hvad den lover og så giver en ekstra behandling af ren glæde :) siger mange tak for det :)

Boyfriend Details

Boyfriend.dk er Danmarks største community for homoseksuelle. Interesseret? - opret en profil i dag ;-)

Visit boyfriend.dk

Call us on: -