Fætter BR reviews

Fætter BR reviews

8.7

super levering

alt går perfekt, når man handler i fætter br-

Super udvalg, lav pris og hurtig levering

BRs webshop er bare den bedste. Alt kører supersmooth, det er let at finde og sammenlige varer, bestille og betale - og så leveres det bestilte meget hurtigt.

Thumbs up!

Nemt og let at bestille og handle med

Jeg ser ikke nogen problemer i at handle på BR.dk, de har både gode tilbud og gar et nemt og overskueligt web handlested

hurtig levering og fin vare

jeg kan anbefale br.. Ingen problemer og vare som forventet

hurtig levering:)

og mine to børn fik glæde af deres baby born :)

god og hurtig service

Pakken kom som lovet og bestilling af den var uden problemer

Generel fin butik, men med plads til forbedring….

Jeg har intet imod Fætter BR, synes I gør og altid har gjort det super godt. I har en virkelig god service politik, som stort set alle andre ikke kan matche.

Men det sætter jo så også desværre tingene i kontrast når man får købt noget som kunne være bedre.
Jeg tænker i denne situation specifikt på jeres samarbejde med Wicke Armorces som udvikler våben legetøj og krudt til disse.

Min knægt har en riffel og pistol som kan bruge Wickes krudt cirkler og umiddelbart så det ud som om at det var det eneste produkt I fører.
Dette er super ærgeligt, for jeg synes virkelig Wickes krudt cirkler (med 8 og 12) er noget af det ringeste jeg nogensinde har set.

Hvad andet / hvert tredje skud er en fuser og når det endelig går af, så undrer man sig over at det overhovedet skulle være nødvendig med en advarsel på pakken.
Vi har fået mere bang for pengene ved at kaste med knaldperler for 5kr / 10stk end de her Wicke produkter.

Derfor vil min ringe opfordring være at I prøver at give os kunder lidt mere valgfrihed, ved at samarbejde med lidt flere producenter, i håbet om at bare een af dem rent faktisk kan levere et produkt som "kan noget"…. jeg forventer ikke kanonslag, men måske I selv lige skulle prøve at putte en af de krudt cirkler i jeres cowboy riffel med 12 skud og se hvor stor en skuffelse Wicke er.

Skal der saves og hamres med børn, så gå køb hos br online

Mit barnebarn på 2 1/2 skulle hjælpe/lære og save pinde og hamre søm i så vi købte et værktøjssæt ( ikke det i plast men med rigtig hammer og sav plus diverse) hos BR online, det fås nemlig ikke i butikkerne. Meget hurtig levering, kan kun rose dem.

Fin service og hurtig levering

Jeg købte en gave til min nevø i BR's webshop og fik den pakket ind og sendt direkte til en GLS-pakkeshop i nærheden af adressen. Det fungerede upåklageligt, og han er meget glad for sin gave. Det er rigtig fint, at man kan få pakket gaver ind og lagt et kort ved for 10 kr. ekstra!

Super service hurtig levering

en god oplevelse

en sjov og spændende måde at få indblik i børns " legeverden " nu om dage .Måden
handlen foregik på, var anderledes end sidst jeg handlede på Fætter BR ,men alt i alt
var det nemt og godt et sted jeg følte mig tryg så det bliver ikke sidste gang.

Super!

Bestilte og købte PS4 spil via nettet, og der var hurtig levering og varen er 100% OK. Super tilfreds her :)

Super kundeservice og kort leveringstid.

En fødselsdagsgave bestilt en søndag aften modtog jeg den efterfølgende tirsdag. Det kan man da kalde service i overklasse.

hurtigt og nemt

Der var intet at klage over

TOP NICE

Bestilte fire varer på web-shop br - det var meget let at bestille, efter jeg havde forsøgt i flere forretninger i forskellige centre - men udsolgt - på web-shoppen fik jeg det bestilt og efter kun tre dage stod pakken til afhentning i Jyllinge. Ingen dikkedarer - alt var, som det skulle være. Det er ikke sidste gang. Dejligt.

God og hurtig betjening

Hurtig levering, og varerne passer efter beskrivelse.

perfekt service

Varene kom med posten som aftalt. Indholdet var ok, og der var reklamationsvejledning og retur label med.
Helt perfekt.

Fantastisk hurtig levering :D

God hjemmeside, super hurtig levering, og superfedt at blive gjort opmærksom på hvor mange BR-mærker man får hvis man er medlem af klubben ;)

Virkelig dårlig service

Jeg handler ikke på br.dk igen - jeg har ventet en måned på at få den rigtige vare!

Ultrahurtig levering

Ekstremt let og hurtig bestilling - tydeligt hvilke varer, der var på lager - og sikker og ultrahurtig levering af de rigtige varer.

Fætter BR kundeservice

Fætter BR

Hos Fætter BR har vi et bredt sortiment af legetøj til børn i alderen fra 0-12 år. Vores mål er at få smilet frem hos børnene, ligesom vi ønsker at alle forældre skal være trygge ved at lade deres børn lege med vores legetøj. Derfor stræber vi altid efter at kunne tilbyde et bredt udvalg af legetøj af høj kvalitet. Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse, hver gang du køber legetøj hos Fætter BR, og vi tilbyder derfor en omfattende kundeservice i vores webshop og i alle vores lokale Fætter BR butikker.

Visit Fætter BR

Write to: webshop@br.dk