Fætter BR reviews

Fætter BR reviews

8.7

Super!

Bestilte og købte PS4 spil via nettet, og der var hurtig levering og varen er 100% OK. Super tilfreds her :)

Super kundeservice og kort leveringstid.

En fødselsdagsgave bestilt en søndag aften modtog jeg den efterfølgende tirsdag. Det kan man da kalde service i overklasse.

hurtigt og nemt

Der var intet at klage over

TOP NICE

Bestilte fire varer på web-shop br - det var meget let at bestille, efter jeg havde forsøgt i flere forretninger i forskellige centre - men udsolgt - på web-shoppen fik jeg det bestilt og efter kun tre dage stod pakken til afhentning i Jyllinge. Ingen dikkedarer - alt var, som det skulle være. Det er ikke sidste gang. Dejligt.

God og hurtig betjening

Hurtig levering, og varerne passer efter beskrivelse.

perfekt service

Varene kom med posten som aftalt. Indholdet var ok, og der var reklamationsvejledning og retur label med.
Helt perfekt.

Fantastisk hurtig levering :D

God hjemmeside, super hurtig levering, og superfedt at blive gjort opmærksom på hvor mange BR-mærker man får hvis man er medlem af klubben ;)

Virkelig dårlig service

Jeg handler ikke på br.dk igen - jeg har ventet en måned på at få den rigtige vare!

Ultrahurtig levering

Ekstremt let og hurtig bestilling - tydeligt hvilke varer, der var på lager - og sikker og ultrahurtig levering af de rigtige varer.

Efter jeg havde bestilt min vare, gik det kun få dage til jeg modtog den. Informationen omkring afsendelse og levering var god. Samtidig gik man ikke glip af samlemærker, som blev sendt med.

Super undre mig dog over jeg ikke modtog klistermærker 😥

Handler gerne igen da det er dejligt nemt. Håber det var en fejl jeg ikke modtog klistermærker da ungerne går meget op i dem og en eksta bonus ved netop at købe tingene hos BR

Hurtigt og præcist, nemt og lige til

Hurtigt, nemt og lige til :-)

Lynhurtigt service

Bestilte varen lørdag aften, og allerede tirsdag modtog jeg varen. Det er sgu hurtigt og effektivt.

Anmeldelse

Hej jeg har købt lego på nettet til min søn jeg fik en god og venlig behandling og de hjalp mig også over telefonen da der var noget galt med nettet vi modtog pakken allerede to dage efter den blev bestilt.

Nemt og enkelt

Nen og enkelt måde at handle på. Indkøbene kan foretages lige når det passer dig, og det er nemt og overskueligt at finde de vare der er brug for.

Tip top.

Imponeret over hastighed og sikkerhed i såvel købsfase som levering af varen.
Vil uden betænkelighed anbefale denne "e" forretningsform til andre.

bestilte tirsdag og modtog min vare torsdag.

Fine produkter, hurtig levering

Det har været en super oplevelse at handle på Fætter BR's hjemmeside. Når de ikke får den sidste stjerne er det af to årsager: Det er superirriterende, at man ikke kan få leveret til pakkeboks og oven i købet skal betale 10 kr. ekstra for hjemmelevering. Især når det var min datters sparepenge, der skulle bruges. Og så burde der være mulighed for at taste sit medlemsnummer ind, så man bliver mindet om at få sine rabatkuponer. De var dog supersøde i kundeservice til at eftersende mærker, men en påmindelse kunne spare både dem og mig for tid og besvær. Udover disse to mindre irritationsmomenter er det dog en effektiv, nem og smertefri måde at handle legetøj i ro og mag:-)

God oplevelse

Lige fra vi bestilte varen,har vi fået information om betingelser, behandlings tid og levering, og det har passede hele vejen igennem, så det var en god oplevelse, og gøre det igen en anden gang, vi godt anbefale at handle med BR.

Super sød og hjælpsom kundeservice

Du vælger, du betaler, du henter, og hvis du har brug for hjælp så skriver eller ringer du bare :)

Fætter BR kundeservice

Fætter BR

Hos Fætter BR har vi et bredt sortiment af legetøj til børn i alderen fra 0-12 år. Vores mål er at få smilet frem hos børnene, ligesom vi ønsker at alle forældre skal være trygge ved at lade deres børn lege med vores legetøj. Derfor stræber vi altid efter at kunne tilbyde et bredt udvalg af legetøj af høj kvalitet. Det er vigtigt for os, at du får en god oplevelse, hver gang du køber legetøj hos Fætter BR, og vi tilbyder derfor en omfattende kundeservice i vores webshop og i alle vores lokale Fætter BR butikker.

Visit Fætter BR

Write to: webshop@br.dk