Fætter BR reviewed by

Aalborg, DK

Lagerbeholdning misvisende og uklare fejlbeskeder

Hjemmesiden er let at finde rundt på og gennemskuelig, men lagerstyringen var fejlbehæftet. Jeg fik flere gange en fejl omkring at jeg havde valgt en vare der ikke var på lager, men alle varer jeg havde valgt, stod med positiv lagerbeholdning. Efter lidt trial-and-error (hvor jeg tog alle varer ud enkeltvis) fandt jeg den skyldige vare. Jeg prøvede at erstatte den med en anden vare fra samme kategori der åbenbart havde samme problem - i sidste ende fandt jeg 5-6 sådanne varer inden jeg opgav. Der var tydeligt en forskel mellem lagerstatus vist på siden og den lagerstatus systemet godkendte køb efter. Det var i al fald frustrerende, kostede en masse tid og var lige ved at gøre, at jeg opgave købet.

Tilsvarende havde jeg også en del problemer med varer jeg havde lagt i kurven som så ikke var der da jeg kom til kassen. Måske har jeg gjort noget forkert, men jeg kan ikke lige se hvad det skulle være.

Jeg købte under tilbuddet i slutningen af november hvor trykket på siden var stort, hvilket kan være årsagen til nogle af de problemer jeg oplevede.
    Fætter BR
    TrustScore 8.7 / 10
    3,630 Reviews

Reply from Fætter BR

Hej Kåre

Mange tak for at du har taget dig tid til at anmelde BR Webshop på Trustpilot.dk

Vi beklager at du har oplevet at der var problemer med at gennemføre din bestilling.

Da vi havde vores kampagne var der til dels mange mennesker der forsøgte at gennemføre en bestilling samtidig, og til dels en fejl på hjemmesiden. Vi er kede af det også gik ud over dig.

Det kan desværre ikke lade sig gøre at reservere varer i sin indkøbskurv, og først når man går til betaling kan man sikre sig lagerstatus for ens varer.

Du er altid velkommen til at kontakte os på nedenstående telefon eller mail, hvis du oplever problemer med webshoppen eller har andre spørgsmål.

BR Kundeservice
    Telefon: 80 37 38 39 / mail : kundeservice@br.dk